Obese RTL4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    hey beaudien die x'jes zet je maar in je sms berichtjes haha flauw he

.

hmmm, weer jaloers hè, manneke!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zojuist die eerste gezien met Danny. Indrukwekkend...

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Dat was eigenlijk juist wel hoe ik mijn vraag bedoelde, dank je voor je eerlijke antwoord.
        Je bent een kanjer.

X
        Graag gedaan hoor
        keep the focus going!

Comment

Wat een verschil, die vrouw die er nu op is, met die man uit de 1e aflevering. Die 2 zijn écht het tegenovergestelde. Die vrouw voldoet aan alle vooroordelen..

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Wat een verschil, die vrouw die er nu op is, met die man uit de 1e aflevering. Die 2 zijn écht het tegenovergestelde. Die vrouw voldoet aan alle vooroordelen..
            Ga hem dalijk op rtl gemist kijken.
            keep the focus going!

Comment

Mwah... ik mag mijn mening alweer bijstellen

Comment

Same here, aflevering 1 was spectaculair maar 2 al minder en dat gedrocht bij afl 3 echt zielig, weinig respect meer eigenlijk

Ook verbaast me die 1500kcal een beetje. Dacht dat ze het wel redelijk goed aanpakten anders kun je niet van 270 naar 110 gaan. Maar bij aflevering 1 heb ik ook niet meegekregen hoeveel kcal hij mocht eten.
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Mauke, waarom heb je geen respect meer voor de dame uit aflevering 3? Uiteindelijk heeft ze het toch maar mooi geflikt toch? Beetje zonde iedere keer van die terugvallen, maar juist daarvoor is ze naar die psycholoog gestapt, omdat ze ook daar nog wat aan wil doen.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

afl 3:
                    RTL XL
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Heb de afleveringen ook gezien. Deze laatste heeft er tot nu toe wel de meeste moeite mee.
                      Haha, werd echt chagrijnig van dat mens. 'ik ga me gewoon weer helemaal vol vreten' 'ik heb hele kleine koekjes gekocht' Volgende dag: Muffins bonbons patat nog meer chocola.
                      Uiteindelijk zeker wel respect. En op het eind als ze 'gepresenteerd' word ziet ze er best netjes uit.

Comment

Nu op tv....KIJKEN!!!!!

Wel grappig dat in iedere aflevering Dordrecht te zien is....

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                          Nu op tv....KIJKEN!!!!!

Wel grappig dat in iedere aflevering Dordrecht te zien is....
                          hahaha... die gast woont gewoon in mijn buurt... de bekende LEGO woningen....

Comment

ik zit ook te kijken eerste obese waar ik echt in zit okee vooruit de eerste heb ik ook na gekeken :P

deze doet wel erg zijn best na de 1e meting maar in het begin vond hij het wel best wou wel meedoen maar zou hem niet boeien als het niet gaat is. nu direct een stuk vrolijker super hoe zo persoon veranderd!

Comment

ja sluit ik me bij aan, vind het een erg mooi programma.

Comment

Ik vraag mij erg af op welke sportschool hij traint... kom mij niet bekend voor...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X