Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat een verschil, die vrouw die er nu op is, met die man uit de 1e aflevering. Die 2 zijn écht het tegenovergestelde. Die vrouw voldoet aan alle vooroordelen..
Wat een verschil, die vrouw die er nu op is, met die man uit de 1e aflevering. Die 2 zijn écht het tegenovergestelde. Die vrouw voldoet aan alle vooroordelen..
Same here, aflevering 1 was spectaculair maar 2 al minder en dat gedrocht bij afl 3 echt zielig, weinig respect meer eigenlijk
Ook verbaast me die 1500kcal een beetje. Dacht dat ze het wel redelijk goed aanpakten anders kun je niet van 270 naar 110 gaan. Maar bij aflevering 1 heb ik ook niet meegekregen hoeveel kcal hij mocht eten.
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Mauke, waarom heb je geen respect meer voor de dame uit aflevering 3? Uiteindelijk heeft ze het toch maar mooi geflikt toch? Beetje zonde iedere keer van die terugvallen, maar juist daarvoor is ze naar die psycholoog gestapt, omdat ze ook daar nog wat aan wil doen.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Heb de afleveringen ook gezien. Deze laatste heeft er tot nu toe wel de meeste moeite mee.
Haha, werd echt chagrijnig van dat mens. 'ik ga me gewoon weer helemaal vol vreten' 'ik heb hele kleine koekjes gekocht' Volgende dag: Muffins bonbons patat nog meer chocola.
Uiteindelijk zeker wel respect. En op het eind als ze 'gepresenteerd' word ziet ze er best netjes uit.
ik zit ook te kijken eerste obese waar ik echt in zit okee vooruit de eerste heb ik ook na gekeken :P
deze doet wel erg zijn best na de 1e meting maar in het begin vond hij het wel best wou wel meedoen maar zou hem niet boeien als het niet gaat is. nu direct een stuk vrolijker super hoe zo persoon veranderd!
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment