hoeveel spiermassa per/maand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel spiermassa per/maand

hallo iedereen,

als ik voluit train en goed eet, ben ik benieuwd hoeveel spiermassa per maand mogelijk is om te winnen.

- ik train 3/4x per week
    - mijn bodyfat is 10-12% ongeveer
    - 180 cm lang
    - train 1 jaar lang al met discipline
    - 65 kg

en nog een vraagje, ik zag een man die in zijn voedingsschema amper KH had maar in plaats daarvan had hij heel erg veel Eiwitten en beetje Vet.
    hij was er goed van gegroeid binnen 4 maanden.

dus mijn vraag als ik mijn voedingsschema aanpas zodat ik paar sneetjes heb met veel Vlees/ Eiwitrijke voeding dus, zou dat meer invloed hebben in spiergroei?

ligt aan je genen hoe moeten wij dat kunnen weten als je een beetje logisch had na gedacht
    had je dit zelf ook wel kunnen bedenken
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
      ligt aan je genen hoe moeten wij dat kunnen weten als je een beetje logisch had na gedacht
      had je dit zelf ook wel kunnen bedenken
      wat bedoel je?

Comment

Ik ben nu in 4, bijna 5, maanden van 70 naar 79 kilo gegaan. Hiervan waren de eerste 3 maanden niet heel serieus (meer in-trainen, full body, lichaam laten weten etc). Nu iets meer dan een maand serieus bezig met voeding, etcetera. Nu 2 kilo aangekomen in die maand. Ik ben 187cm en was dus een redelijke ecto. Ik merk wel echt verschil nu ik goed op mn voeding let. (Let op: ik tel mn calorieen etc niet, t kan dus veel netter, hier heb ik alleen geen tijd voor icm mn studie en ik vind de vooruitgang nog prima. Later ga ik dit wel doen waarschijnlijk)

Comment

ik kan ook niet opletten op mijn voeding meer, ik studeer ook.
          dat is echt balen.

hmm dus 2 kilo aankomen per maand is wel mogelijk?

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
            hallo iedereen,

als ik voluit train en goed eet, ben ik benieuwd hoeveel spiermassa per maand mogelijk is om te winnen.

- ik train 3/4x per week
            - mijn bodyfat is 10-12% ongeveer
            - 180 cm lang
            - train 1 jaar lang al met discipline
            - 65 kg

en nog een vraagje, ik zag een man die in zijn voedingsschema amper KH had maar in plaats daarvan had hij heel erg veel Eiwitten en beetje Vet.
            hij was er goed van gegroeid binnen 4 maanden.

dus mijn vraag als ik mijn voedingsschema aanpas zodat ik paar sneetjes heb met veel Vlees/ Eiwitrijke voeding dus, zou dat meer invloed hebben in spiergroei?
            Je wilt ook niet teveel eiwitten. Bij meer dan 35% van je cal intake (als richtlijn) in de vorm van eiwitten gaat je lijf bokken op de lange termijn. Konijnenuithongering - Wikipedia

Je kan prima een schema hebben met amper KH... maar dan moet je vet intake flink omhoog.

Verder hangt hoeveel je kan gainen aan VVM per maand af van:
            Hoe lang je traint
            Hoe je traint
            Hoeveel je eet
            Of je clean bulkt of niet
            etc. etc.
            Fear is the mind killer

Comment

ik zit niet te bulken, rond de 2700 kcals eet ik.
              wat is de beste schema voor spiermassa dan? gewone die ik heb? rond (E 210 / KH 300 / V 60)?

Comment

Je kan heel erg goed op voornamelijk eiwitten en vetten trainen, geen probleem, hele generaties hebben het gedaan en leven nog steeds.
                Beetje koolhydraten en dan puur wat je echt nodig hebt is eigenlijk zat.

Ik stap binnenkort ook weer helemaal over op lekker oldskool. Altjd goed op gegroeid en nooit enig probleem ondervonden.
                Eiwitten gaan dan ongeveer naar ruim 500gram of nog meer en de vetten naar zo'n 200gram, carbs wordt minimaal. Alleen in de weekeinden een beetje extra.

Chihad jij moet natuurlijk niet op zoveel eiwitten gaan zitten he....! Dat ga jij niet verwerken.

Hier een filmpje over hoe ik het sowieso weer ga doen, werkt prima voor iedereen.:
                http://www.youtube.com/watch?v=OO0SC...el_video_title
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik ben 178cm en weeg bijna 70kg, mijn behoefte ligt rond de 2600-2700 en ik schuif er rond de 3500 per dag naar binnen. Zo'n 300g eiwit, 100g vet en wat lagere (350) KH, op trainingsdagen is de KH wel gewoon rond de 400g. Ben sinds dat ik terug ben vakantie zeker 3kg aangekomen en daarvan bijna niets aan vet, dat is zo'n 7 weken geleden. Ik ben ervan overtuigd dat je 1kg pure spier per maand kan pakken zonder dat je speciale aanleg hebt ofzo. Heel misschien iets meer, maar denk dat 1kg/maand toch wel goede richtlijn is. Hoop over 8 maanden 75kg te wegen op 10%, dus dan zou ik nog zo'n 8kg moeten winnen =/ Houdt de goede moed erin, kom je niet aan, meer eten. Simpel
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

3kilo in 7 weekjes is zeer netjes Wilco, ga zo door kerel, als je een beetje vet aanzet KH op rustdagen gewoon halveren, vetten mogen eventueel nog iets omhoog.

Ik zat op zo'n 8 kilo in 4 maanden(afgelopen periode), maar wel met wat vet en vocht. Zat niet helemaal goed met mijn KH.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                      Je wilt ook niet teveel eiwitten. Bij meer dan 35% van je cal intake (als richtlijn) in de vorm van eiwitten gaat je lijf bokken op de lange termijn. Konijnenuithongering - Wikipedia
                      De oorzaak van die konijnenuithongering is niet het teveel aan eiwitten maar het gebrek aan andere voedingsstoffen in combinatie met het barre klimaat. Een combinatie van factoren dus.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        De oorzaak van die konijnenuithongering is niet het teveel aan eiwitten maar het gebrek aan andere voedingsstoffen in combinatie met het barre klimaat. Een combinatie van factoren dus.

Yep,
                        eiwitten krijg je ook niet zomaar teveel van binnen en alleen mensen met nierproblemen krijgen last van grotere hoeveelheden eiwitten.

Er zijn nog geen bodybuilders gestorven aan die zg "konijnenuithongering".
                        Hoe komen fabeltjes de wereld in.........

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Yep,
                          eiwitten krijg je ook niet zomaar teveel van binnen en alleen mensen met nierproblemen krijgen last van grotere hoeveelheden eiwitten.

Er zijn nog geen bodybuilders gestorven aan die zg "konijnenuithongering".
                          Hoe komen fabeltjes de wereld in.........
                          Volkeren die nog volgens het jagers/verzamelaars principe leven doen het prima op een eiwitrijk dieet, ja.

Het is wel een aparte benaming trouwens, "konijnenuithongering". Dan denk je gelijk aan konijnen die in dienst van de wetenschap worden uitgehongerd of iets dergelijks.

Ik kom er trouwens net achter dat een kilo biologisch konijnenvlees ongeveer € 12 moet kosten.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Ik kom er trouwens net achter dat een kilo biologisch konijnenvlees ongeveer € 12 moet kosten.
                            echt!!! waar koop je dat?
                            het is echt ziek lekker vlees.

btw 3 kilo in 7 weken kan volgens mij nooit.
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik kwam eerst 0.5kg per week aan, maar wel dat ik toen goed ging knallen en ging fitnessen,

ik ben nu van 53kilo naar 65.5kilo gegaan, binnen 7maanden,, weten jullie een apparaat waar hij je je vetpercentage meet? zo kan ik beter onder controle houden of ik groei in spiermassa of vetpercentage

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X