hoeveel spiermassa per/maand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo simpel is het dus niet hé. Want er spelen zoveel aspecten mee. hormonen, enzymen, de effecten van bepaalde voeding. Fructose verlaagt bijvoorbeeld leptine afgifte. Leptine geeft een verzadigd gevoel. Dan kun je dus overeten en nog steeds hongergevoel hebben.
    Ik heb het hier niet over wat je eet, maar over wanneer en de hoeveelheden die je eet. Sowieso is het niet aan te raden om frisdrank te drinken. Daarnaast eet ik zelden zoetigheid. Maar ik neem aan dat jij toch ook een hele hoop verschillen merkt als je cut of bulkt? Dan zullen we het niet hebben over de hoeveelheid lucht die je uit je achterkant verplaatst.

Alles wat je voor de rest aanhaalt zal zeker wel meespelen, maar naar mijn idee is het belangrijker dat je zorgt dat je op een dag genoeg eet dan dat je alle juiste producten op het juiste moment in de dag eet.

Comment

Originally posted by Silk View Post

Alles wat je voor de rest aanhaalt zal zeker wel meespelen, maar naar mijn idee is het belangrijker dat je zorgt dat je op een dag genoeg eet dan dat je alle juiste producten op het juiste moment in de dag eet.

Als je wat verder bent en serieus aan het bodybuilden, dan ga je echt wel het verschil merken met bepaalde soorten voeding en timing van je voeding.
      Net als het 3x of 6x per dag eten, het verschil voel je wel en merk je ook aan de resultaten.
      Alle voeding heeft zijn eigen specifieke (anabole) eigenschappen en effecten op allerlei processen in je lichaam en daar kan je optimaal van profiteren door exacte timing van bepaalde producten.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

dan heb ik nog een vraagje, jullie zeggen wel 5x of 6x per dag eeten, maar als ik 3x per dag eet en alles erin prop?

zou dat nog wel kunnen of moet het per se 5x of 6x per dag maaltijd

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
          dan heb ik nog een vraagje, jullie zeggen wel 5x of 6x per dag eeten, maar als ik 3x per dag eet en alles erin prop?

zou dat nog wel kunnen of moet het per se 5x of 6x per dag maaltijd
          dat zegt marnop toch in de post boven je!
          doe ermee wat je wilt.
          licht eraan hoe serieus je het allemaal wilt nemen.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik hoor sommigen hier praten over 2 kg per maand. Dat is onmogelijk. 2 kg vvm zal je per jaar waarschijnlijk moeilijk krijgen.

2 kg per maand is mogelijk (Inc vet, vocht beetje spier)
            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Originally posted by Lentesis View Post
              Ik hoor sommigen hier praten over 2 kg per maand. Dat is onmogelijk. 2 kg vvm zal je per jaar waarschijnlijk moeilijk krijgen.

Sorry maar je kan in je eerste jaar echt wel 10kg vvm aanzetten hoor. Ik ben in 6 maanden van 60kg naar 70kg gegaan, ben van 11% naar 13-14% vet gestegen, zal ik echt niet ontkennen, maar ik heb zeker wel een kg of 5-6 massa gepakt Ik ga waarschijnlijk vandaag foto's posten hoe ik erbij sta
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

In een ander onderwerp beweer jij anders dat je 6 a 7 keer per week naar de sportschool gaat, keihard traint, en als kool groeit.

Heb je daar toevallig ook bronnen van?
                Ik train paar maanden nu 6 a 7 keer per week, en train ook hard.
                Groei als kool en verder geen blessures etc.

bron: http://forum.bodynet.nl/algemeen/490...ssentieel.html
                Wat is voor jou dan "groeien als kool"?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

zien jullie niet dat het gewoon een typfout is?

Comment

ik trainde al een paar jaar maar niet erg serieus..
                    2,5 maand geleden ben ik echt serieus gaan sporten en in het sporten ook gegroeid. Daarnaast heb ik mijn eetgedrag (welliswaar op gevoel) drastisch aangepast.. ik train nu bijna elke dag, eet goed en ben van 78,5 naar 84,5 kg gegaan in 2,5 maand. Mijn vet% van 10 naar 12 gestegen... wel met behulp van no explode en eiwitshakes...

ik denk dat het voor iederen anders is.. wel op gevoel eten of niet op gevoel eten..

als je ergens echt wilt komen met je lichaam, lukt het je wel.. gewoon er voor gaan

Comment

Ik heb vanaf juni tot nu ongeveer 6á7 kilo VVM aangezet......maar ik wordt al wat ouder, als je jonger bent kan het een stukkie meer zijn. Maar dat gaat niemand heel erg lang achterelkaar doen iig. het stopt wel ergens.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Als je wat verder bent en serieus aan het bodybuilden, dan ga je echt wel het verschil merken met bepaalde soorten voeding en timing van je voeding.
                        Net als het 3x of 6x per dag eten, het verschil voel je wel en merk je ook aan de resultaten.
                        Als je wat verder bent en serieus aan het bodybuilden bent? Onder serieus bodybuilden versta ik maar één ding: spuit in je reet. Als je eenmaal aan de roids bent dan maakt het geen donder meer uit wat je wel en niet eet, groeien doe je toch wel. Dat en het feit dat ik geen linkjes ziek die je standpunt ondersteunen, zorgen ervoor dat ik zo mijn bedenkingen heb met wat je hier verkondigt. Maar bro, je hebt vast gelijk met voeding en timing, snel aan de maizena na je trainingen toch!

@cihad, nee je kunt gewoon alles in drie maaltijden naar binnen werken als dat voor jou werkt.

Comment

heel erg bedankt trouwens, ik eet min of meer wel op gevoel en voordat ik ga slapen schat ik ongeveer hoeveel eiwit- inname ik heb en vet KH doe ik toch weinig, want ik wil geen vet, VVM heb ik liever.... eiwit kom meestal rond de 180 KH- 200 Vet- 75 gram,,

nog iets waar ik nieuwsgierig ben ik heb miclear cassëine.. ik drink het voordat ik ga slapen rond 15mins en mix het met biologische magere melk, maar alsnog zit er nog suikers in,, zal ik beter met water mixen of gewoon bij melk laten?

15mins voordat je gaat slapen geeft geen nadelen toch?

Comment

Als je wat verder bent en serieus aan het bodybuilden bent? Onder serieus bodybuilden versta ik maar één ding: spuit in je reet. Als je eenmaal aan de roids bent dan maakt het geen donder meer uit wat je wel en niet eet, groeien doe je toch wel. Dat en het feit dat ik geen linkjes ziek die je standpunt ondersteunen, zorgen ervoor dat ik zo mijn bedenkingen heb met wat je hier verkondigt. Maar bro, je hebt vast gelijk met voeding en timing, snel aan de maizena na je trainingen toch!

@cihad, nee je kunt gewoon alles in drie maaltijden naar binnen werken als dat voor jou werkt.

Hier wijsneus, dan heb je er al 1, de rest kan je zelf wel zoeken.
                            Overgewicht | Afvallen met meer maaltijden per dag gaat niet vlotter
                            Kijk even in het staatje bij lichaamsamenstelling na 8 weken dieet en zie het effect van meer maaltijden of minder maaltijden.

Dus nou niet meer papagaaien wat lyle macdonalds fans roepen, maar van de feiten uitgaan.

Een spuit in je reet is serieus bodybuilden?......je moet nog veel leren.

Comment

marnop nog zeer bedankt voor al joun hulp he, ik waardeer het echt, je hebt mij zo vaak geholpen ,,, jullie allemaal ook natuurlijk jongens, maar marnop meeste!

Comment

Nog eentje mbt exacte timing:
                                Effects of supplement timing and resist... [Med Sci Sports Exerc. 2006] - PubMed - NCBI
                                exacte timing werkt dus wel degelijk stukken beter, blijkt uit onderzoek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X