Goeie nacht eerst en vooral, alvorens ik ga slapen zit ik toch met een vraag waar ik al langer mee zit.
Ik ben Roy , 18 jaar oud ik meet 1.79 en weeg 81 kg.
Hetgeen wat me het meest stoort is mijn buik, ik heb zo 1 dikke band onderaan.
Ik heb al mijn voeding aangepast: ik snoep niet veel meer, ik drink 2-2.5L water/dag, 3 stukken fruit, veel groenten. Maar toch vermager ik niet, zeker niet aan mijn buik.
Mijn hobby is basketbal ( hoog niveau in Belgie ), ik be-oefen dit ~9-12 uur/week intensief en ik ga nog 2 uur per week cardio oefeningen gaan doen in de fitness.
Ik zou denken dat ik al zou moeten vermagerd zijn, en dat mijn buik steviger geworden zou moeten zijn... Het tegendeel is waar.
Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe ?
( 1 ding aan mijn aangepaste voeding : voor een ontbijt heb ik weinig tijd , dus die sla ik 9.8/10 over )
Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie me de goeie tips geven
Ik ben Roy , 18 jaar oud ik meet 1.79 en weeg 81 kg.
Hetgeen wat me het meest stoort is mijn buik, ik heb zo 1 dikke band onderaan.
Ik heb al mijn voeding aangepast: ik snoep niet veel meer, ik drink 2-2.5L water/dag, 3 stukken fruit, veel groenten. Maar toch vermager ik niet, zeker niet aan mijn buik.
Mijn hobby is basketbal ( hoog niveau in Belgie ), ik be-oefen dit ~9-12 uur/week intensief en ik ga nog 2 uur per week cardio oefeningen gaan doen in de fitness.
Ik zou denken dat ik al zou moeten vermagerd zijn, en dat mijn buik steviger geworden zou moeten zijn... Het tegendeel is waar.
Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe ?
( 1 ding aan mijn aangepaste voeding : voor een ontbijt heb ik weinig tijd , dus die sla ik 9.8/10 over )
Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie me de goeie tips geven
Comment