Volgens mij haalt ie junken en niet-clean bulken ook nog eens door de war. Ik doe meestal gewoon 1 junkmeal per week of 2 weken. Meestal dan in de ochtend om mn systeem te shocken maar toch nog de teveel ingenomen calorien te kunnen verbranden over de dag.
slechte voeding goed benutten
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostTen eerste bevalt mij toon mij niet. Ten tweede,junken voor massa ?haal dat fabeltje maar uit je hoofd. En als je goed leest doen ze geplande junk. En je moet jezelf niet vergelijken met pros
dan ga je Toch lekker niet junken, en hele jaar vetvrij eten.
Een auto heeft ook motoroli nodig ,niet alleen benzine, zo heeft een mens ook zo nu en dan vuil voedsel nodig.
wat wil je anders weglaten als je op dieet gaat ?? Water ? Dan heb je amper effect . Als je nooit junkt
, en je gaat op dieet, dan haal je bij verre
Na het resultaat niet door alleen schone voeding te minderen. Het heet niet voor niets een
dieeet
Toegegeven, je kan ook vet uithalen uit noten advocado enz enz .of extreem beneden (afbouwend) je gemiddelde kwa behoefte , maar je zult toch zo nu en dan junk meal
nodig hebbe . K zeg niet min 1 of 2 x p week , dat ligt bij iedereen anders.
Btw: vergelijken met een pro doe ik nergens , ik haal simpel het als een voorbeeld naar voren, om de uitleg wat makkelijker
Te maken.
Echt lachen dit , zijn echt mensen die denken, van 1 junkmeal kom ik 20 kilo aan en word ik moddervet , maar ondertussen je niet vergelijken met een pro :SLast edited by martin01; 19-12-2011, 09:56.
Comment
-
Originally posted by martin01 View PostHaha, wel erg snel op je teentjes getrapt pik.
Een auto heeft ook motoroli nodig ,niet alleen benzine, zo heeft een mens ook zo nu en dan vuil voedsel nodig.
wat wil je anders weglaten als je op dieet gaat ?? Water ? Dan heb je amper effect . Als je nooit junkt
Na het resultaat niet door alleen schone voeding te minderen. Het heet niet voor niets een dieeet
Toegegeven, je kan ook vet uithalen uit noten advocado enz enz .of extreem boven je gemiddelde kwa behoefte , maar je zult toch zo nu en dan junk meal
Btw: vergelijken met een pro doe ik nergens , ik haal simpel het als een voorbeeld naar voren, om de uitleg wat makkelijker
Te maken.
Echt lachen dit , zijn echt mensen die denken, van 1 junkmeal kom ik 20 kilo aan en word ik moddervet , maar ondertussen je niet vergelijken met een pro :S
wanneer je dit zegt heb je nog totaal geen kijk op voeding.
het kan goed zijn om te junken voor het mentale aspect, gewoon om je weer ff vrij te voelen en te doen waar je zin in hebt. maar het is onzin om te zeggen dat je junk (slecht voedsel) nodig hebt als lichamelijke behoefte.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postje kraamt onzin uit
wanneer je dit zegt heb je nog totaal geen kijk op voeding.
het kan goed zijn om te junken voor het mentale aspect, gewoon om je weer ff vrij te voelen en te doen waar je zin in hebt. maar het is onzin om te zeggen dat je junk (slecht voedsel) nodig hebt als lichamelijke behoefte.
begrijp me Niet verkeerd, k deel ook de
Mening dat je een gezonde voedingschema moet
Volgen, met een goede eetpatroon , maar af en toe heeft je lichaam dat Toch echt nodig . K bedoel dan 1 x p week of 2 weken
Bovendien , eens in de tijd junken vehoogt je metabolisme , anders komt
Deze in de slaapmode, waardoor je juist verkeerd
Aankomt en snel
Comment
-
Originally posted by martin01 View PostOke , vertel mij dan wat je weg wilt laten als je op den duur op dieet wilt ?
Volgen, met een goede eetpatroon , maar af en toe heeft je lichaam dat Toch echt nodig . K bedoel dan 1 x p week of 2 weken
Aankomt en snel“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by martin01 View PostOke , vertel mij dan wat je weg wilt laten als je op den duur op dieet wilt ?
Aankomt en snel
Comment
-
Originally posted by martin01 View PostHaha, wel erg snel op je teentjes getrapt pik.
Na het resultaat niet door alleen schone voeding te minderen. Het heet niet voor niets een
dieeet
Toegegeven, je kan ook vet uithalen uit noten advocado enz enz .of extreem beneden (afbouwend) je gemiddelde kwa behoefte , maar je zult toch zo nu en dan junk meal
Te maken.
Echt lachen dit , zijn echt mensen die denken, van 1 junkmeal kom ik 20 kilo aan en word ik moddervet , maar ondertussen je niet vergelijken met een pro :SI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postdie slaaptoestand kun je ook voorkomen door afentoe meer te eten dan je gewend bent, dat heeft geen junk te zijn maar kan bijvoorbeeld ook een groot bord volkorenpasta met veel saus van tomaten en mager rundergehakt, daar heb je geen junk voor nodig.
Comment
-
Martin, wat je zegt komt nogal vreemd over. Je lichaam heeft helemaal geen junk nodig, dat is onzin. Een junkmeal kan handig of fijn zijn, bijvoorbeeld in de cut.
Als ik zou cutten en na 2 weken een dag boven onderhoud ga zitten om vervolgens weer 2 weken te cutten, dan kies ik gegarandeerd voor een bak B&J's of iets in die richting. Ik eet die dag dan bijvoorbeeld 3600 kcal.
Maar7en8 (neem ik even als voorbeeld) kiest in dezelfde situatie voor een bord pasta met tomaten saus en gehakt, ook hij komt die dag aan 3600 kcal.
We bereiken hetzelfde doel, een dag boven onderhoud om ons lichaam op de schrikken en weer harder te laten werken (of dit opschrikken echt mogelijk is moet iedereen zelf denken) Hij kiest alleen voor een een maaltijd in de vorm van schone voeding alleen dan in een grote hoeveelheid, ik kies voor een maaltijd in de vorm van junk.
Ik laat liever alle remmen los als ik junk, dan kan ik er weer een tijd zonder junk. Discussie of opmerkingen over het feit dat iemand voor keiharde junk kiest lijkt me onnodig,
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostDat van de metabolisme heb je weer ergens gehoord en zit je nu door te vertellen, typische bro science. Geef ff een onderzoekje dat ik het perse nodig heb?
Reageerde, dus kom niet praten dat ik zomaar mensen napraat.
Meerdere instructeurs hebben me dit verteld inderdaad toen ze me gingen begeleiden, waarom zouden hun slecht advies geven ?? En gasten bij ons doen zwaar gewicht wedstrijden , en jij ????
En als je niet wilt geloven blijf je toch lekker hele jaar tonijn eten zonder
Enige junk ooit .
lijkt wel of ik tegen een anorexia patient praat.
Of een model die zich elke x te dik
Vind
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...16 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment