slechte voeding goed benutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij haalt ie junken en niet-clean bulken ook nog eens door de war. Ik doe meestal gewoon 1 junkmeal per week of 2 weken. Meestal dan in de ochtend om mn systeem te shocken maar toch nog de teveel ingenomen calorien te kunnen verbranden over de dag.
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      En een echte sporter heeft geen junk nodig!

*rolt onder tafel*
      Een echte junk heeft geen sport nodig!
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Een echte junk heeft geen sport nodig!
        Haha, ook dat, ja!!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
          Meestal dan in de ochtend om mn systeem te shocken
          om je systeem te shocken nog wel

ik altijd in de avond omdat ik dat lekker vind

Comment

Hahaha Viranelly je begrijpt wat ik bedoel... :P
            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Ten eerste bevalt mij toon mij niet. Ten tweede,junken voor massa ?haal dat fabeltje maar uit je hoofd. En als je goed leest doen ze geplande junk. En je moet jezelf niet vergelijken met pros
              Haha, wel erg snel op je teentjes getrapt pik.
              dan ga je Toch lekker niet junken, en hele jaar vetvrij eten.
              Een auto heeft ook motoroli nodig ,niet alleen benzine, zo heeft een mens ook zo nu en dan vuil voedsel nodig.
              wat wil je anders weglaten als je op dieet gaat ?? Water ? Dan heb je amper effect . Als je nooit junkt
              , en je gaat op dieet, dan haal je bij verre
              Na het resultaat niet door alleen schone voeding te minderen. Het heet niet voor niets een
              dieeet
              Toegegeven, je kan ook vet uithalen uit noten advocado enz enz .of extreem beneden (afbouwend) je gemiddelde kwa behoefte , maar je zult toch zo nu en dan junk meal
              nodig hebbe . K zeg niet min 1 of 2 x p week , dat ligt bij iedereen anders.

Btw: vergelijken met een pro doe ik nergens , ik haal simpel het als een voorbeeld naar voren, om de uitleg wat makkelijker
              Te maken.

Echt lachen dit , zijn echt mensen die denken, van 1 junkmeal kom ik 20 kilo aan en word ik moddervet , maar ondertussen je niet vergelijken met een pro :S
              Last edited by martin01; 19-12-2011, 09:56.

Comment

Originally posted by martin01 View Post
                Een auto heeft ook motoroli nodig ,niet alleen benzine, zo heeft een mens ook zo nu en dan vuil voedsel nodig.
                wat wil je anders weglaten als je op dieet gaat ?? Water ? Dan heb je amper effect . Als je nooit junkt
                Na het resultaat niet door alleen schone voeding te minderen. Het heet niet voor niets een dieeet
                Toegegeven, je kan ook vet uithalen uit noten advocado enz enz .of extreem boven je gemiddelde kwa behoefte , maar je zult toch zo nu en dan junk meal

Btw: vergelijken met een pro doe ik nergens , ik haal simpel het als een voorbeeld naar voren, om de uitleg wat makkelijker
                Te maken.

Echt lachen dit , zijn echt mensen die denken, van 1 junkmeal kom ik 20 kilo aan en word ik moddervet , maar ondertussen je niet vergelijken met een pro :S
                je kraamt onzin uit
                wanneer je dit zegt heb je nog totaal geen kijk op voeding.

het kan goed zijn om te junken voor het mentale aspect, gewoon om je weer ff vrij te voelen en te doen waar je zin in hebt. maar het is onzin om te zeggen dat je junk (slecht voedsel) nodig hebt als lichamelijke behoefte.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  je kraamt onzin uit
                  wanneer je dit zegt heb je nog totaal geen kijk op voeding.

het kan goed zijn om te junken voor het mentale aspect, gewoon om je weer ff vrij te voelen en te doen waar je zin in hebt. maar het is onzin om te zeggen dat je junk (slecht voedsel) nodig hebt als lichamelijke behoefte.
                  Oke , vertel mij dan wat je weg wilt laten als je op den duur op dieet wilt ?
                  begrijp me Niet verkeerd, k deel ook de
                  Mening dat je een gezonde voedingschema moet
                  Volgen, met een goede eetpatroon , maar af en toe heeft je lichaam dat Toch echt nodig . K bedoel dan 1 x p week of 2 weken
                  Bovendien , eens in de tijd junken vehoogt je metabolisme , anders komt
                  Deze in de slaapmode, waardoor je juist verkeerd
                  Aankomt en snel

Comment

En een lage metabolisme .... Niet echt handig nee

Comment

Volgen, met een goede eetpatroon , maar af en toe heeft je lichaam dat Toch echt nodig . K bedoel dan 1 x p week of 2 weken
                      Aankomt en snel
                      die slaaptoestand kun je ook voorkomen door afentoe meer te eten dan je gewend bent, dat heeft geen junk te zijn maar kan bijvoorbeeld ook een groot bord volkorenpasta met veel saus van tomaten en mager rundergehakt, daar heb je geen junk voor nodig.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Aankomt en snel
                        Dat van de metabolisme heb je weer ergens gehoord en zit je nu door te vertellen, typische bro science. Geef ff een onderzoekje dat ik het perse nodig heb?

Comment

Na het resultaat niet door alleen schone voeding te minderen. Het heet niet voor niets een
                          dieeet
                          Toegegeven, je kan ook vet uithalen uit noten advocado enz enz .of extreem beneden (afbouwend) je gemiddelde kwa behoefte , maar je zult toch zo nu en dan junk meal

Te maken.

Die vergelijking met motorolie klopt helemaal niet. Feit is dat je lichaam geen behoefte heeft aan vuil voedsel. De persoon die jou dat wijs heeft gemaakt snapt er niet zoveel van.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            die slaaptoestand kun je ook voorkomen door afentoe meer te eten dan je gewend bent, dat heeft geen junk te zijn maar kan bijvoorbeeld ook een groot bord volkorenpasta met veel saus van tomaten en mager rundergehakt, daar heb je geen junk voor nodig.
                            Ja dat kan ook idd , k Bedoel meer van dat je iets eet, wat buiten je schema valt, dus wat jij voorstelt kan ook idd

Comment

Martin, wat je zegt komt nogal vreemd over. Je lichaam heeft helemaal geen junk nodig, dat is onzin. Een junkmeal kan handig of fijn zijn, bijvoorbeeld in de cut.

Als ik zou cutten en na 2 weken een dag boven onderhoud ga zitten om vervolgens weer 2 weken te cutten, dan kies ik gegarandeerd voor een bak B&J's of iets in die richting. Ik eet die dag dan bijvoorbeeld 3600 kcal.

Maar7en8 (neem ik even als voorbeeld) kiest in dezelfde situatie voor een bord pasta met tomaten saus en gehakt, ook hij komt die dag aan 3600 kcal.

We bereiken hetzelfde doel, een dag boven onderhoud om ons lichaam op de schrikken en weer harder te laten werken (of dit opschrikken echt mogelijk is moet iedereen zelf denken) Hij kiest alleen voor een een maaltijd in de vorm van schone voeding alleen dan in een grote hoeveelheid, ik kies voor een maaltijd in de vorm van junk.

Ik laat liever alle remmen los als ik junk, dan kan ik er weer een tijd zonder junk. Discussie of opmerkingen over het feit dat iemand voor keiharde junk kiest lijkt me onnodig,

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                                Dat van de metabolisme heb je weer ergens gehoord en zit je nu door te vertellen, typische bro science. Geef ff een onderzoekje dat ik het perse nodig heb?
                                wat dacht je van nee: k heb zelf meerdere keren op wedstrijd dieet gezeten, en onder begeleiding zelf gezien hoe me lichaam
                                Reageerde, dus kom niet praten dat ik zomaar mensen napraat.
                                Meerdere instructeurs hebben me dit verteld inderdaad toen ze me gingen begeleiden, waarom zouden hun slecht advies geven ?? En gasten bij ons doen zwaar gewicht wedstrijden , en jij ????
                                En als je niet wilt geloven blijf je toch lekker hele jaar tonijn eten zonder
                                Enige junk ooit .
                                lijkt wel of ik tegen een anorexia patient praat.
                                Of een model die zich elke x te dik
                                Vind

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X