slechte voeding goed benutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    sinds ik alles met mate doe maak ik de gains van me levuh
    Precies , dat bedoel ik nou
    door dat je 1 x p week junkt , en de rest van de week strikt bent , is de schok veel groter , veel meer dan wanneer je je koolydraten alleen even omhoog gooit!
    maar goed , zulllen weer mensen gaan roepen dat het niet zo is , maar k praat uit me eigen ervaring

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
      behalve Tequila
      Haha

Comment

Originally posted by martin01 View Post
        Het is gewoon heel
        Simpel. Alles met mate doen.
        Alles waar te voor staat is slecht .
        Met andere woorden teveel junken is slecht .
        Maar met mate is niks mis
        Mee.
        En inderdaad , het ligt er maar net aan wat je doel
        Is. Puur voor hobby of echt atleet worden.
        Maar goed , de meningen zullen altijd verdeeld zijn.
        ik gaf alleen maar aan wat voor mij werkte
        ik wordt een beetje misselijk van dat gezever over alles is goed zolang je het met mate doet.

Junk voedsel (zie mijn vorige post voor wat ik versta onder junkvoedsel) eten is slecht voor je lichaam. Er is geen enkele hoeveelheid Junkvoedsel die goed is voor je lichaam. Bij elke hoeveelheid junkvoedsel die je neemt, zal er een bepaalde mate van "schade" optreden.

Soms is de hoeveelheid schade zo beperkt, dat men het bijna niet opmerkt. En soms is de schade groter, en merkt men deze schade wel op. Maar ongeacht of men deze schade wel of niet heeft opgemerkt, heeft deze schade wel plaatsgevonden.

Jij redeneert, dat zolang je de nedelige effecten van deze schade niet opmerkt, dat het dan ook niet erg is. maar als je deze nadelige effecten echt merkt, is het vaak al veel te laat.

Stel we hebben het niet over Junken maar over roken. Van een paar cigaretten merk je meestal niet de schade die het aanricht. Dus ik kan zo nu en dan een paar cigaretten roken, omdat ik de schade ervan niet merk? en wat als ik nu een jaar een paar cigaretten in de week roken opeens kanker heb? (is al te laat dan).

Als iemand wil junken, moet die dat vooral doen. Heb ik absoluut geen problemen mee. Maar ga het dan niet goedpraten met smoejes als: "met mate moet kunnen" of iets dergelijks.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          ik wordt een beetje misselijk van dat gezever over alles is goed zolang je het met mate doet.

Junk voedsel (zie mijn vorige post voor wat ik versta onder junkvoedsel) eten is slecht voor je lichaam. Er is geen enkele hoeveelheid Junkvoedsel die goed is voor je lichaam. Bij elke hoeveelheid junkvoedsel die je neemt, zal er een bepaalde mate van "schade" optreden.

Soms is de hoeveelheid schade zo beperkt, dat men het bijna niet opmerkt. En soms is de schade groter, en merkt men deze schade wel op. Maar ongeacht of men deze schade wel of niet heeft opgemerkt, heeft deze schade wel plaatsgevonden.

Jij redeneert, dat zolang je de nedelige effecten van deze schade niet opmerkt, dat het dan ook niet erg is. maar als je deze nadelige effecten echt merkt, is het vaak al veel te laat.

Stel we hebben het niet over Junken maar over roken. Van een paar cigaretten merk je meestal niet de schade die het aanricht. Dus ik kan zo nu en dan een paar cigaretten roken, omdat ik de schade ervan niet merk? en wat als ik nu een jaar een paar cigaretten in de week roken opeens kanker heb? (is al te laat dan).

Als iemand wil junken, moet die dat vooral doen. Heb ik absoluut geen problemen mee. Maar ga het dan niet goedpraten met smoejes als: "met mate moet kunnen" of iets dergelijks.
          +1
          Het kan niet beter gezegd worden!!!

Comment

Precies. Ik word ook een beetje moe van dat gezanik over "het moet kunnen", "met mate" of "je moet ook kunnen genieten". Het is meestal gewoon een stom en slap excuus om een slechte gewoonte goed te praten.

Als je bijvoorbeeld sommige rokers of junkfood liefhebbers lyrisch over hun gewoontes hoort kwebbelen, dan zou je nog bijna denken dat het gezond is. Geef dan gewoon toe dat je jezelf niet in bedwang kunt houden in plaats van onzin te lopen verkondigen.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Zullen we dan ook maar meteen ophouden met leven dynobet ???
              of je kan ook jezelf insluiten in een isoleercel, want door het ademen van zuurstof kun je ook bacteriën en ziektes oplopen !!!
              wat ik onder junk versta ?? Een patatje met 1 x p week .
              Of een burger .
              Maar jij eet Dus nooit fruit , krijgt nooit suikers binnen en saus etc etc?
              knap hoor .
              En dat van sigaretten : weet alleen dat er een Tijd is van komen en gaan. Voor iedereen.
              En als je tijd erop zit , dan zit het erop. Simpel zat!
              Door daar 1 keer per week te junken zul je heus niet een half jaar minder leven. time To go is time To go.

Comment

of je kan ook jezelf insluiten in een isoleercel, want door het ademen van zuurstof kun je ook bacteriën en ziektes oplopen !!!
                Of een burger .
                knap hoor .
                En dat van sigaretten : weet alleen dat er een Tijd is van komen en gaan. Voor iedereen.
                Door daar 1 keer per week te junken zul je heus niet een half jaar minder leven. time To go is time To go.

Comment

Sorry , dubbelpost

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Precies. Ik word ook een beetje moe van dat gezanik over "het moet kunnen", "met mate" of "je moet ook kunnen genieten". Het is meestal gewoon een stom en slap excuus om een slechte gewoonte goed te praten.

Als je bijvoorbeeld sommige rokers of junkfood liefhebbers lyrisch over hun gewoontes hoort kwebbelen, dan zou je nog bijna denken dat het gezond is. Geef dan gewoon toe dat je jezelf niet in bedwang kunt houden in plaats van onzin te lopen verkondigen.
                    Hahaahah , 1 keer in de week junken valt onder het kopje : slechte gewoonte ??
                    Lijkt wel of ik een zware misdrijf heb gepleegd .
                    Stoere kerel ben je dan ook hè als je nooit zin hebt in junk .
                    Top gast

Comment

Wat een onzin zeg, dus je moet kunnen junken want anders leef je niet. Hoor je nou wel wat je allemaal zegt. Kom op man.

Comment

Hahaahah , 1 keer in de week junken valt onder het kopje : slechte gewoonte ??
                        Lijkt wel of ik een zware misdrijf heb gepleegd .
                        Top gast
                        Hou nou maar gewoon op met je zaniken... Junk is gewoon niet goed voor je lichaam. Je kan het simpel zien maar de oermens had ook geen junk en hebben het prima overleefd, waarom zou onze generatie het dan plots wel nodig hebben. En dat van stoppen met leven is ook grote bullshit man, een slap excuus van een plooier. Veel van mijn vrienden drinken zich helemaal lam als ze uitgaan terwijl ik het bij water hou, ochja water wat een saai leven zal ik hebben. Ik sta juist met veel meer energie in het leven en ben veel opgewekter. Ik kan de morgend na het uitgaan lekker trainen en andere dingen doen terwijl de 'genieters' met hoofdpijn een hele dag in bed liggen. Heb ik dan niet genoten van het uitgaan? zeker wel, ik had er alleen geen alcohol voor nodig...

Comment

Of een burger .
                          knap hoor .
                          Er zijn risicos die je zelf in de hand hebt en risicos die je niet zelf in de hand hebt. Door de risicos die je zelf in de hand hebt te beperken, verklein je het totale risico dat je loopt.

Ik eet wel fruit, aangezien de vezels en vitamines in fruit meer goeds doen voor je gezondheid, als de suikers een negatieve invloed hebben. (zie mijn eerste post, waar ik fruit als uitzondering geef vanwege de micronutrienten die fruit levert).

Verder krijg ik inderdaad vrijwel geen sucrose/fructose binnen. Saus is geen junk voor mij aangezien de ingrdienten in mijn zelfgemaakte sauzen gewoon gezond zijn en dus geen junk.
                          --------------

Als je tijd erop zit, zit je tijd erop. dat is waar. maar wil je dat dat einde misschien al met 60 jaar komt? of met 80?

En stel je wordt ook die 80? hoe wil jij de laatste 20 jaar van je leven doorbrengen? wil je graag een fitte man zijn die zelf nog zijn boodschappen kan doen, die lekker kan gaan wandelen, koken, en genieten van zijn oude dag, of wil je dement in een bejaardetehuis wonen en je drapje gevoerd krijgen met een lepeltje door een verzorger?

Time to go is time to go. maar voordat je gaat, betaal je eerst de rekening tijdens je laatste 10-20 jaren.
                          ---------------

Ik junk dan ook niet. Ik kan 5x lekkerder koken dan welk fastfood restaurant ook. Mijn dagelijkse kost is zelfs veel lekkerder als junkvoer.

Als jij het gevoel krijgt te leven door te junken, roken en/of drinken, dan is dat je goed recht. Ik vind zoiets vooral heel erg zielig voor een persoon. Maarja het is natuurlijk wel erg makkelijk.

Het leven heeft zoveel moois te bieden, zoveel wat je kan doen, er is zoveel geluk te vinden. Als dat bij jou afhankelijk is van wel of niet JUNKEN...
                          Last edited by dynobet; 20-12-2011, 00:55.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                            +1
                            Het kan niet beter gezegd worden!!!

Nee, minstens +5!

Word erg moe van die martin01. Heel erg moe.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Top gast
                              Inderdaad. Daar mag jij met je slappe gezever een groot voorbeeld aan nemen.

Originally posted by dynobet View Post
                              Ik junk dan ook niet. Ik kan 5x lekkerder koken dan welk fastfood restaurant ook. Mijn dagelijkse kost is zelfs veel lekkerder als junkvoer.

.
                              Dyno, ik kom bij je eten!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik denk dat een junkmeal/junkdag gewoon even een momentje "off" is van je dieet. En dat is vaak meer geestelijk nodig dan lichamelijk. En hoe je off gaat? Dat vult iedereen zelf in. De een drinkt een biertje en eet een patatje oorlog, de ander schept extra rijst op en gooit es wat saus over zijn garnalen. Big deal. Zolang je daarna maar weer fris met je dieet verder kunt. Jezelf belonen is iets psychisch.
                                Ik ben het er trouwens wel mee eens dat je om de zoveel dagen iets minder extreem moet dieeten en je kcal inname een of twee dagen achter mekaar moet verhogen om niet vast te lopen, maar dan kun je net zoals inferno al zei beter wat meer cleane voeding eten.

Nogmaals, ripped worden vraagt offers. Je ontkomt niet aan dieeten, en hoe strakker je je daar aan houd hoe beter je er uit komt te zien.
                                Last edited by de sterkste ophaler; 20-12-2011, 08:27.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X