slechte voeding goed benutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ALS je voedingbalans 90% in orde is Dan madly
    Het gene reet uit ALS je de rest junkt
    Men praat hier echt alsof je van wat lekker ongezond eten meteen een vet varken word.
    k Zeg Toch niet
    Dat je dat elke
    Dag moet doen.
    Zoals Ronny coleman zei: als je als een Gek traint met af en toe cardio erbij, heb je zo een hoge
    Verbranding dat je al
    Heel snel slechte voeding Verbrand.
    jay cutler eet off season 2 x p week
    Een burger, alleen zonder zout, denk Toch dat Hun wel
    Meer weten denk je Niet ? En née k vergelijk mezelf er Niet mee, geef het simpel
    Als voorbeeld , voor er weer
    Mensen gaan roepen

Comment

De burgers van Jay Cutler zullen heus geen burgers uit de supermarkt zijn hoor, eerder burgers van puur rundvlees.

Comment

Originally posted by martin01 View Post
        ALS je voedingbalans 90% in orde is Dan madly
        Het gene reet uit ALS je de rest junkt
        Men praat hier echt alsof je van wat lekker ongezond eten meteen een vet varken word.
        k Zeg Toch niet
        Dat je dat elke
        Dag moet doen.
        Zoals Ronny coleman zei: als je als een Gek traint met af en toe cardio erbij, heb je zo een hoge
        Verbranding dat je al
        Heel snel slechte voeding Verbrand.
        jay cutler eet off season 2 x p week
        Een burger, alleen zonder zout, denk Toch dat Hun wel
        Meer weten denk je Niet ? En née k vergelijk mezelf er Niet mee, geef het simpel
        Als voorbeeld , voor er weer
        Mensen gaan roepen

Is het misschien mogelijk dat je zinnen normaal typt? Dit is bijna niet te lezen. Daarnaast is het onzin gehalte wat aan de hoge kant.....

Junken wil vaak zeggen dat je afwijkt van een strak schema. Je eet net even een andere maaltijd dan dat je gewent bent. Dat betekend niet dat je jezelf meteen moet vol proppen met rommel, zoals mc donalds troep.
        Ik las in eerdere posts al voorbeelden zoals eten van een groot stuk vlees met groenten en aardappels. Dat helpt ook voor het mentale aspect. Wanneer je het toch niet kunt laten om je eenmaal in de week vol te proppen met troep en de nodige drank (om dat de groepsdruk te groot is?) ben je mentaal aardig zwak, en zou je daar eens flink aan moeten gaan werken.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          Is het misschien mogelijk dat je zinnen normaal typt? Dit is bijna niet te lezen. Daarnaast is het onzin gehalte wat aan de hoge kant.....

.
          Wilde ik net zeggen.
          Wat een rare manier van Doen met overal HOofdletters waaR het niet hoort
          En zinnen die vreEmd beginnen
          NIet eindigen enzo.

En verder, ik deel je mening niet, ik deel de mening van Maar7en8 en Erik.
          Dat je soms iets meer eet dan normaal, is prima. Maar volgens mij heeft een lichaam niet per definitie rotzooi nodig en ik weiger dan ook om rotzooi te eten.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by erik1982 View Post

Junken wil vaak zeggen dat je afwijkt van een strak schema. Je eet net even een andere maaltijd dan dat je gewent bent. Dat betekend niet dat je jezelf meteen moet vol proppen met rommel, zoals mc donalds troep.
            Ik las in eerdere posts al voorbeelden zoals eten van een groot stuk vlees met groenten en aardappels. Dat helpt ook voor het mentale aspect. Wanneer je het toch niet kunt laten om je eenmaal in de week vol te proppen met troep en de nodige drank (om dat de groepsdruk te groot is?) ben je mentaal aardig zwak, en zou je daar eens flink aan moeten gaan werken.
            Sinds wanneer is dit een forum: les Nederlands
            ??
            Hekel aan als mensen niks
            Beters weten je daarop
            Gaan aanspreken.
            Ik heb ook nooit gezegd dat je je vol
            Moet gaan proppen met troep, ik heb het over 1 junkmeal
            En de rest van de
            Dag hou je je strikt aan je schema.
            Heb het hierboven meerdere malen aangegeven , dat het niet om junkdg gaat. En inderdaad je kan het ook met
            Een stuk vlees en wat saus doen , niks
            Mis mee!
            Alleen zie het probleem
            Niet ALS je rest van de week strikt
            Bent en Zelds de
            Dag van de junk alleen 1 meal cheat , is er ook niks
            Aan de hand, Ipv Wat met hier doet, moored
            En brand schreeuwen.
            En mentaal is het prima in orde want roken en drinken doe ik nooit

Comment

het langzamer worden van je stofwisseling door je dieet (wanneer kcal gelimiteerd worden) heeft voor het grootste deel te maken met je leptine gehalte wat flink daalt.

Vetten uit voeding hebben vrijwel geen invloed op leptine. eiwitten een beetje. Koolhydraten hebben een sterke invloed op leptine.

Om het langzamer worden van je metabolisme tegen te gaan, kun je daarom zo nu en dan (1x per week of 1x in de twee weken), een refeed houden. je houd je gewone eetschema aan wat je altijd eet. maar neemt een 100g-150g extra koolhydraten verdeeld over de maaltijden van die dag (ik kies dan vaak voor 150-200g extra rijst). aangezien glycogeen voorraden door dieeten grotendeels geleegd zijn, zorgt dit enkel voor aanvulling van glycogeen en zal niet leiden tot extra vetopslag.
              ------------------------

Junken? wat is junken voor jou? Een hamburger die bestaat uit 100% zuiver rundvlees afkomstig grass fed koeien (niet grain fed), is gewoon top kwaliteit vlees. Dat is VOOR MIJ geen junk. (boterhammenvlees/worst, hotdogs, meeste supermarkt burgers en dergelijke zijn dat voor mij wel).

Voor mij is junk chips, patat, snacks van de frituur, alle producten met relatief veel sucrose en/of fructose (zonder dat het product daarbij minimaal evenveel waardevolle macronutrienten levert, dus fruit uitgezonderd) (daarmee bedoel ik oa snoep, ijs, chocolade etc). Vooral de combinatie van veel suikers + veel vet zie ik als junk.

Deze soort voeding is NOOIT noodzakelijk voor het lichaam, en is in ELKE hoeveelheid schadelijk voor ons lichaam (al dan niet in meer of mindere mate).
              Als jij (wie zich dan ook aangesproken voelt) denkt dat deze soort voeding noodzakelijk is en belangrijk is in je dieet, dan moet je jezelf eens goed aan je hoofd voelen.

Verder is er niets mis met lekker eten en/of buiten je schema eten. Zolang de kcal, ekv en andere micronutrienten in orde zijn, is er helemaal niets aan de hand zelfs als je het elke dag doet.

De vraag is dus: wat is JUNKEN voor jou?
              Last edited by dynobet; 19-12-2011, 12:24.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                De burgers van Jay Cutler zullen heus geen burgers uit de supermarkt zijn hoor, eerder burgers van puur rundvlees.
                Zijn burgers van fastfood restaurant
                Wat versta je onder het verschil van off season en wedstrijd fase?
                En nog maals ik zed Niet dat je ales
                Moet gaan eten wat los en vast zit!!!!!
                Voor er weer mensen gaan roepen!!!!!
                Het gaan om de laatste 9 à 10 weken dat je steeds afbouwt en strikter
                Word
                En laatste dagen pas 4 à 5 % Vet te
                Zitten.
                Of season eet je ook
                Clean alleen af en toe wat extra erbij.
                Alleen de truc is om dat bij af en
                Toe te
                Houden !
                Het is heus niet zo dat je of alleen maar elke dag junkt of helemaal
                Nooit ! Combinatie is ook goed
                Mogelijk, alleen de junk uiteraard beperkt

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Wilde ik net zeggen.
                  Wat een rare manier van Doen met overal HOofdletters waaR het niet hoort
                  En zinnen die vreEmd beginnen
                  NIet eindigen enzo.

En verder, ik deel je mening niet, ik deel de mening van Maar7en8 en Erik.
                  Dat je soms iets meer eet dan normaal, is prima. Maar volgens mij heeft een lichaam niet per definitie rotzooi nodig en ik weiger dan ook om rotzooi te eten.
                  Ik typ met me iPhone
                  En kom
                  Net van buiten , koude vingers
                  Sorry.

Comment

Sinds wanneer is dit een forum: les Nederlands
                    ??
                    Hekel aan als mensen niks
                    Beters weten je daarop
                    Gaan aanspreken.
                    Er wel eens over nagedacht dat het belangrijk is dat een forum leesbaar is Heeft niets te maakt met een les Nederlands. Het maakt mij niets uit of jij daar een hekel aan hebt.
                    Je zou er wat mee kunnen doen?

Ik heb ook nooit gezegd dat je je vol
                    Moet gaan proppen met troep, ik heb het over 1 junkmeal
                    En de rest van de
                    Dag hou je je strikt aan je schema.
                    Heb het hierboven meerdere malen aangegeven , dat het niet om junkdg gaat. En inderdaad je kan het ook met
                    Een stuk vlees en wat saus doen , niks
                    Mis mee!
                    Alleen zie het probleem
                    Niet ALS je rest van de week strikt
                    Bent en Zelds de
                    Dag van de junk alleen 1 meal cheat , is er ook niks
                    Aan de hand, Ipv Wat met hier doet, moored
                    En brand schreeuwen.
                    En mentaal is het prima in orde want roken en drinken doe ik nooit
                    Hier is niets van te maken.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      ------------------------

Junken? wat is junken voor jou? Een hamburger die bestaat uit 100% zuiver rundvlees afkomstig grass fed koeien (niet grain fed), is gewoon top kwaliteit vlees. Dat is VOOR MIJ geen junk. (boterhammenvlees/worst, hotdogs, meeste supermarkt burgers en dergelijke zijn dat voor mij wel).

Voor mij is junk chips, patat, snacks van de frituur, alle producten met relatief veel sucrose en/of fructose (zonder dat het product daarbij minimaal evenveel waardevolle macronutrienten levert, dus fruit uitgezonderd) (daarmee bedoel ik oa snoep, ijs, chocolade etc). Vooral de combinatie van veel suikers + veel vet zie ik als junk.

Deze soort voeding is NOOIT noodzakelijk voor het lichaam, en is in ELKE hoeveelheid schadelijk voor ons lichaam (al dan niet in meer of mindere mate).
                      Als jij (wie zich dan ook aangesproken voelt) denkt dat deze soort voeding noodzakelijk is en belangrijk is in je dieet, dan moet je jezelf eens goed aan je hoofd voelen.

Verder is er niets mis met lekker eten en/of buiten je schema eten. Zolang de kcal, ekv en andere micronutrienten in orde zijn, is er helemaal niets aan de hand zelfs als je het elke dag doet.

De vraag is dus: wat is JUNKEN voor jou?
                      Precies!

Comment

Het verschil in de meningen hier zit hem denk ik in het feit dat onze sport voor de ene een hobby is en voor de ander een strikte lifestile... En hoe snel je zelf tevreden bent met het geen dat je wilt behalen
                        Constantia et labore

Comment

hoe kun je nou zeggen dat je lichaam junk nodig heeft??.... hoelang bestaat junk? haha dat is puur en alleen verzonnen omdat het zo verdomde lekker is! sterker nog...het is slecht voor je! en daar zijn onderzoeken genoeg van dacht ik zo?! (junk zelf omdak er smerig dol op ben soms)

Comment

Het is gewoon heel
                            Simpel. Alles met mate doen.
                            Alles waar te voor staat is slecht .
                            Met andere woorden teveel junken is slecht .
                            Maar met mate is niks mis
                            Mee.
                            En inderdaad , het ligt er maar net aan wat je doel
                            Is. Puur voor hobby of echt atleet worden.
                            Maar goed , de meningen zullen altijd verdeeld zijn.
                            ik gaf alleen maar aan wat voor mij werkte

Comment

Het is gewoon heel
                              Simpel. Alles met mate doen.
                              Alles waar te voor staat is slecht .
                              Met andere woorden teveel junken is slecht .
                              Maar met mate is niks mis
                              Mee.
                              En inderdaad , het ligt er maar net aan wat je doel
                              Is. Puur voor hobby of echt atleet worden.
                              Maar goed , de meningen zullen altijd verdeeld zijn.
                              ik gaf alleen maar aan wat voor mij werkte
                              behalve Tequila
                              ~love what you do, do what you love~

Comment

sinds ik alles met mate doe maak ik de gains van me levuh
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X