slechte voeding goed benutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Inderdaad. Daar mag jij met je slappe gezever een groot voorbeeld aan nemen.

Dyno, ik kom bij je eten!

Comment

Wat ik merk aan een hele lange periode junk vrij eten/ cutten is dat het eten echt te homogeen wordt. Elke week de zelfde routine totdat je 't niet meer kan zien. Voor mij is de stelregel, als ik ff lekker wil vreten dan doe ik dat gewoon.

Ik train me rot door de weeks en een keer een T-bone steak van 500g of mezelf volgooien in een wokrestaurant zijn voor mij echt dingen om naar uit te kijken en motiveren mij om weer hard te gaan de weken er na.

Rommel als chips/snoep blijf ik meestal van af of ik eet het in een hele kleine portie.
      Besides als je geen podiummotivatie hebt of topsport beoefend, kan je prima af en toe junken.

Genieten, want je leeft maar één keer...
      There are no shortcuts to any place worth going
      178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Ik vind het ook heerlijk om een keer in de week gewoon te eten wat de pot schaft. De zondag eet ik 's avonds met de familie mee. Soms een zelfgemaakte maaltijdsoep van ons mam met zelfgebakken brood en roomboter, soms lekker friet bakken. Die maaltijd let ik in ieder geval nergens op.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Precies , dat bedoel ik ook
          Maar hier word patatje vergeleken met
          Een sigaret :S
          Terwijl in sigaretten toch echt een verslavend product zit genaamd nicotine.
          En ik kan als ik wil heel makkelijk een paar weken niet junken als ik wil!

Comment

Originally posted by Dennis23 View Post
            Wat ik merk aan een hele lange periode junk vrij eten/ cutten is dat het eten echt te homogeen wordt. Elke week de zelfde routine totdat je 't niet meer kan zien. Voor mij is de stelregel, als ik ff lekker wil vreten dan doe ik dat gewoon.

Ik train me rot door de weeks en een keer een T-bone steak van 500g of mezelf volgooien in een wokrestaurant zijn voor mij echt dingen om naar uit te kijken en motiveren mij om weer hard te gaan de weken er na.

Rommel als chips/snoep blijf ik meestal van af of ik eet het in een hele kleine portie.
            Besides als je geen podiummotivatie hebt of topsport beoefend, kan je prima af en toe junken.

Precies , zo zie ik het ook.
            Chips en snoep eet ik helemaal niet . Maar 1 x in de week of 2 weken neem ik wel 1 junkmeal .
            Ook ALS een soort beloning ivm hele week strikt geweest te zijn. En ik kan moeiteloos weer hele week aan me
            Dieet houden.
            Waar je meestal toch vaak hoort dat men zich vergrijpt en dan ineens een vreetkick hebben omdat ze daar de verleiding niet kunnen weerstaan na al
            Die weken clean eten!
            het leven is veel te kort om er niet van te genieten en zo nu en dan jezelf te verwennen.
            En als je het nog beter wilt doen ga je extra cardio doen. Heb je meteen alles
            Onder controle

Comment

Originally posted by Dennis23 View Post

Gelijk heb je hoor , de tandarts zegt niet voor niets als je een keer wilt snoepen heb ik liever dat je 1 keer in de zoveel tijd veel snoept dan elke dag een beetje!
              Uiteraard beter helemaal geen snoep
              Maar hij weet net zo goed dat elk kind dat toch wel
              Doet

Comment

Neemt niet weg dat NIET junken op lange termijn beter is dan wel junken.
                Het houden hieraan ligt in de lijn van je doelen en hoe snel je die wil behalen.

Als ik straks weer ga cutten, zit junken zoals boven beschreven er zeker niet meer in, omdat het mijn doelen in de weg staat. Op het moment gewoon op onderhoud of iets er boven dus dan kan het prima.
                There are no shortcuts to any place worth going
                178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Wel interessant om te zien hoe de discussie verloopt. Eerst zegt Martin01 dat Junk goed voor je is (iets met een onzinnige vergelijking met een automotor enzo), daarna komt Dyno met zijn altijd goede onderbouwing en dan switcht de discussie dat je moet kunnen junken om geestelijk een goed leven te hebben.

Ik snap dit soort topics ook niet zo. Van mij part stop je je bek elke dag vol met koek, chips en andere zooi, zolang je maar begrijpt dat dit niks met goede voeding te maken heeft. Ga dan ook niet verkondingen dat je lichaam 1x / week dit soort dingen nodig heeft. Klinkklare bullshit.

Kijk, ik eet ook wel eens zooi, omdat ik het lekker vind. Maar ik zal nooit verkondigen dat mijn biceps hier harder door groeien of dat mijn abs er beter door uitkomen.

Conclusie: repost Dyno's post op het einde en gooi dit onzin topic op slot.
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by martin01 View Post
                    Precies , dat bedoel ik ook
                    Maar hier word patatje vergeleken met
                    Een sigaret :S
                    Terwijl in sigaretten toch echt een verslavend product zit genaamd nicotine.
                    En ik kan als ik wil heel makkelijk een paar weken niet junken als ik wil!
                    Suiker (iets wat in veel junkfood zit) is toch ook echt een verslavend product wat op dezelfde receptoren werkt en werkt en via dezelfde beloningsmechanismen als onder andere heroine en andere verslavende middelen.

Je argument dat jij makkelijk een paar weken niet kan junken is ook niet relevant. Ik heb vroeger een pakje per dag gerookt, en heb van de ene dag op de andere al 4 jaar niet meer gerookt. Betekent dit dat roken niet verslavend is?

Junkvoer is vaak net zo verslavend als bijvoorbeeld een cigaret. Het feit dat jij het blijkbaar echt nodig hebt om zo nu en dan te junken om "te genieten" en "je goed te voelen", doet vermoeden dat deze vergelijking tussen de cigaret en junkfood helemaal niet zo slecht is.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

hm, ik neem gewoon een voorbeeld van de dames en heren op bodybuilding.com

die staan er superstrak bij en genieten écht van het eten

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

Hoe zijn die zo 'superstrak' gekomen?
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Telkens als ik dit topic lijkt het wel of er staat ''slechte voeding goed praten''

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

ja, en hoeveel gebruiken er anabolen!!?
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Mja, ik heb viranelly vaker horen praten over hoe en wat te eten, terwijl hij ook toegeeft dat het bij hemzelf niet helemaal lukt qua BF
                              Train hard or go hormone

Comment

Niet lukt met BF?

Na een jaar bulken mag ik blij zijn dat de aderen op mijn armen en kuiten nog aardig te zien zijn.

Originally posted by maar7en8 View Post
                                ja, en hoeveel gebruiken er anabolen!!?
                                check zelf het nutrition gedeelte maar, zien er allemaal naturel uit

zijn ook gewoon toffe mensen

ik zeg trouwens dat ik zelf een voorbeeld aan hun neem, dat hoeven jullie niet te doen hoor
                                Last edited by Viranelly; 20-12-2011, 21:11.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X