Bulkmoe.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Kan je deze post verklaren / onderbouwen?
    De manier waarop de TS "bulkt" slaat nergens op als ik lees wat het resultaat is tot nu toe. 5% blubber erbij, hij hoopt dat hij er wat spiermassa aan over houdt en bovendien voelt hij zich niet lekker. Straks kan hij weer aan de slag om die speklapjes kwijt te raken en is hij weer terug bij af.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
      Single digit. Maar waarom bulken? Zo'n onzin...
      ook eens. post je eetschema eens...

Comment

Ik vind bulken maar niets. En als ik dit lees, weet ik weer waarom.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          haha
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by punani View Post
            ook eens. post je eetschema eens...

Ik reken niets precies uit, dus echt een schema heb ik niet.
            Zorg gewoon dat ik de juiste dingen binnenkrijg, groei je ook van, zolang je maar richting een bepaalde hoeveelheid kcal gaat. Momenteel eet ik zo rond de 3.500kcal per dag, maar het varieert. Tevens zorg ik met 5km rennen voor m'n ontbijt (wel kleine wheyshake) en half uurtje touwtje springen voor het slapen (pak wel nog een caseïne shake, maar geen overig voedsel) dat ik 's nachts m'n maag leeg heb en 's morgens vet verbrand door ochtendcardio.

Qua eten is het meer zorgen dat je goed, schoon voedsel binnenkrijgt, minimaal aan KH na 17:00 en gewoon eet wanneer je honger hebt. Als je goed traint heb je dat genoeg om 3500kcal binnen te krijgen.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              hij doelt op het feit dat je niet in vet hoeft aan te komen als je spieren wilt winnen, zoals marnop vaak beschrijft.
              hmm, verschilt per persoon denk ik

ik kan dag in dag uit 3500 kcal eten zonder grote vet gains te zien

maar als je snel in vet aankomt is de marnop manier perfect ja

Comment

Originally posted by snoeckx View Post
                @ waterpoloboy, in het begin van mijn bulk voelde ik me ook super. Ik ben nu ruim 4 maand bezig met bulk periode en de laatste maand. Begint het echt tegen te steken.

Ga nog maand volhouden.
                Ik denk juist dat het zelf verstandig is om ook cardio te doen tijdens je bulk, zodat je vetverbranding blijft stimuleren en dan moet je hooguit wat meer eten dan, zodat je met die voedingstoffen enigszins je verbrandde kcal weer terugkrijgt voor je spiergroei.
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Ik denk juist dat het zelf verstandig is om ook cardio te doen tijdens je bulk, zodat je vetverbranding blijft stimuleren en dan moet je hooguit wat meer eten dan, zodat je met die voedingstoffen enigszins je verbrandde kcal weer terugkrijgt voor je spiergroei.
                  Waarschijnlijk heeft het doen van cardio geen al te grote invloed op de vetverbranding. Krachttraining weer wel.
                  Ik zou cardio alleen maar doen wanneer je de conditie wilt gaan verbeteren.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    Waarschijnlijk heeft het doen van cardio geen al te grote invloed op de vetverbranding. Krachttraining weer wel.
                    Ik zou cardio alleen maar doen wanneer je de conditie wilt gaan verbeteren.
                    Naja, voor zover ik weet is cardio de betere manier om vet te verbranden in combinatie met krachttraining natuurlijk.

@ TS misschien handig om je voedingsschema onder de loep te nemen en te bekijken of daar iets aan zou kunnen mankeren?
                    "Straight outta gym"

Comment

Ik heb ooit gelezen dat hiit ervoor zorgt dat je meer groeihormoon aanmaakt.

En je verbrandt er natuurlijk meer calorieën door waardoor je wat meer mag eten.

Gezond vet verbranden is eigenlijk maximaal 500 kcal onder onderhoud zitten terwijl je genoeg nutriënten binnenkrijgt.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                        En je verbrandt er natuurlijk meer calorieën door waardoor je wat meer mag eten.

Dat is het zelfde als op een koude winterdag alle ramen van jouw huis open zetten omdat je dan de verwarming lekker hoog kan zetten.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          @Beaudien idd is het rot om te bulken dit gewoon doordat je lichaamssamenstelling en uiterlijk enorm veranderd.

Mss de laatste keer dat ik zo geblukt heb.
                          Ff afwachten wat de gains zijn als ik in het voorjaar weer op een goede 9 % zal staan.

Nu nog een maandje bulken om zo alle voedingsstoffen ter beschikking te hebben voor maximale groei.

Bulken heeft dan echt lang genoeg geduurd.
                          bulk off.

Comment

Ik merk wel dat ik moe word. maar niet dat ik een vetlaagje krijg.
                            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                              Ik merk wel dat ik moe word. maar niet dat ik een vetlaagje krijg.
                              @beat-oxer; dus jij komt enkel zuiver spieren bij zonder dat je vet% stijgt in de bulk?

Dat is netjes...krijg ik niet voor elkaar. Super bezig dan
                              bulk off.

Comment

Originally posted by snoeckx View Post
                                @beat-oxer; dus jij komt enkel zuiver spieren bij zonder dat je vet% stijgt in de bulk?

Dat is netjes...krijg ik niet voor elkaar. Super bezig dan
                                misschien moet je 200kcals lager gaan zitten?
                                misschien kom je dan ook spiermassa aan maar bijna geen vet
                                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X