Ben zelf nog niet echt met sixpack bezig, maar zat je niet tegelijkertijd in een cut sean?
six pack haalbaar?
Collapse
X
-
Originally posted by Remi1979 View PostFF voor de records: Veel mensen happen zo makkelijk in stats.. wat die jongen vraagt is iets voor een 6 pack en lopen mensen er gelijk omheen te zeuren.. Jammer ook.
in 2006 drukte ik 160kg benchpress met een gewicht van 85kg.. Is nu niets meer van over maar wat boeit het wat iemand drukt? Hij stelt een vraag en daar wil hij antwoord op.. Altijd dat gejammer.. Geef gewoon antwoord op zijn vraag.. hoe moeilijk kan dat zijn????
Wij zeggen dat hij daar best skinny is (68 kg bij 1.8m) en dan is een sixpack niet knap.
Hij begon dan met "ja ik kan wel 95kg bankdrukke"lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Bedankt voor de reacties en de filmpjes, kheb ze bekeke en beluisterd hier heb ik zeker wat aan.. die oefeningen van scott herman zyn relaxed, khad een workout voor abs van hem gedaan en die beviele me wel.. 1x in de week die workour thuis doen met gewichten en een dag cardio dan moet het goed kome met de six pack! En voor de losers die hier zate te fokke het filmpje komt er binnekort op zodra ik op mn laptop kan.. greetz
Comment
-
Vergeet buikspieren en focus je meer op de andere spieren.
Buikspieren ( dus lag vet % ) vind ik persoonelijk enkel nodig als je een noemswaardige massa hebt.
Ik ben het komende jaar zeker nog niet van plan om me te bekommeren om buik, volgende jaren ook niet anyway
I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostIk ben het komende jaar zeker nog niet van plan om me te bekommeren om buik, volgende jaren ook niet anyway
(bij wijze van....)
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Afc 1993 View PostHallo mensen, ik heb een simpele vraag: is het behalen van een six-pack (dan praat ik echt over de blokjes) mogelyk door buik maar 1x in de week te trainen?
Ik ben 179,5cm lang, weeg 68kg en mn bf is 11,3%.
Een dieet volg ik niet maar eet elke dag gewoon gezond, veel bruin brood, kwark, fruit, groente, pasta etc.
Is het hierbij nog verstandig om cardio te doen aangezien mn bf al op een mooi aantal zit?
(buik train ik btw thuis met een hoge intensiteit, weinig reps.. gewichten in mn nek)
Wat je eet bepaald hoe je eruit wilt zien. En hard trainen natuurlijk
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostOm onze beresterke ts eventjes op weg te helpen, zal ik een stukje van marnop overnemen, nadat men hem compleet zat af te zeiken hier. (Echt waar jongens, schaam jullie!) Wie weet is hij wel bereid om dan toch te blijven:
Marnop (een prof, en personal coach) beweerde dat men door middel van het maken van vele sit-ups, cruches, plank holds, etc lokaal vet kon verbranden. Dit kwam volgens hem omdat men vele caloriën verbrandde in één specifiek deel van het lichaam. Dus zou het, om de efficiëntie van het lichaam zo hoog mogelijk te houden, het vet ook uit de buik worden gehaald. Waarom zou je immers de energievoorraden uit de complete uithoeken van het lichaam halen, als het naast de plaats waar het nodig is, ook te vinden is? En dat is waar tripple aces commentaar verder gaat: iedereen heeft een sixpack, maar bij sommigen zit er een vetlaag overheen.
En sinds ik zijn theorie enkele maanden geleden ben gaan toepassen, heb ik gemerkt dat het vet op mijn buik flink is afgenomen, en ook mijn - de eeuwige fluffbelly persoon - sixpack beter uitkomt.
Misschien ondersteunt dit je punt iets?
Comment
-
Originally posted by Datel View Post
ik zal het eens proberen.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostOm onze beresterke ts eventjes op weg te helpen, zal ik een stukje van marnop overnemen, nadat men hem compleet zat af te zeiken hier. (Echt waar jongens, schaam jullie!) Wie weet is hij wel bereid om dan toch te blijven:
Marnop (een prof, en personal coach) beweerde dat men door middel van het maken van vele sit-ups, cruches, plank holds, etc lokaal vet kon verbranden. Dit kwam volgens hem omdat men vele caloriën verbrandde in één specifiek deel van het lichaam. Dus zou het, om de efficiëntie van het lichaam zo hoog mogelijk te houden, het vet ook uit de buik worden gehaald. Waarom zou je immers de energievoorraden uit de complete uithoeken van het lichaam halen, als het naast de plaats waar het nodig is, ook te vinden is? En dat is waar tripple aces commentaar verder gaat: iedereen heeft een sixpack, maar bij sommigen zit er een vetlaag overheen.
En sinds ik zijn theorie enkele maanden geleden ben gaan toepassen, heb ik gemerkt dat het vet op mijn buik flink is afgenomen, en ook mijn - de eeuwige fluffbelly persoon - sixpack beter uitkomt.
Marnop een personal coach? van wat dan?
Plaatselijk vetverbranden gaan nog steeds niet. Misschien als je er een aansteker bijhoud
Comment
-
Originally posted by meneer T View PostMarnop is een pro? waarvan dan?
Marnop een personal coach? van wat dan?
Plaatselijk vetverbranden gaan nog steeds niet. Misschien als je er een aansteker bijhoud
Originally posted by seanl94 View PostDubbelpost
/trollmode Echte mannen trainen hun buik door te squatten en te deadliften. Dan krijg je een veel estetischer verantwoord lichaam met de zgn 'wespentaille', als je maar laag genoeg in je vetpercentage gaat.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-