100g havermout + 350ml melk + 40g whey...u mad?
brinta ontbijt
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View PostHelaas mag ik niks meer zelf bepalen wat ik eet, mijn junkdag is me ook ontnomen en er is alleen een junkmaaltijd in de week, my life sucks those days/this year
maar je weet zelf denk ik ook wel dat je die brinta eigenlijk gerust voor rijst kunt wisselen?
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostOpvallend dat veel mensen hun ontbijt drinken, ik eet mijn 100 gram brinta met 400 ml (half)volle melk 2/3 gebakken eitjes op trainingsdagen liever. Op rustdagen 200 ml (half)volle melk met 50 gram brinta en 2/3 gebakken eitjes.
Waarom drinken jullie je ontbijt ? Geen tijd ? Geen zin om het te maken s'ochtends ?
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postraar man
maar je weet zelf denk ik ook wel dat je die brinta eigenlijk gerust voor rijst kunt wisselen?"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
in de tijd dat de 300 ml melk 45 seconden op 1000 watt in de magnetron staat doe ik 2 rondjes rond het keuken eiland met 10x push-ups.
vervolgens pak ik de brinta en zet het neer en bedank god dat mijn moeder niet vergeten is nieuwe brinta te kopen.
vervolgens gooi ik er grofweg 75 gram brinta in. deze getallen haal ik natuurlijk uit mijn macro. hoe kan je anders weten wat je moet hebben....../sarcasm
en schuiven maarBP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
-
Die deed het ook niet met de begeleiding die GIP wel heeft. Ikzelf zou het in ieder geval gewoon onrespectvol vinden om het advies van pro's te negeren en je eigen gang te gaan. Je vraagt immers zelf om hun begeleiding."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostJe kunt toch op hetzelfde schema blijven terwijl je rijst eet in plaats van brinta?
Ipv klakkeloos overnemen wat andere zeggen omdat het pro's zijn.
We zijn geen schapen he.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostJe kunt toch op hetzelfde schema blijven terwijl je rijst eet in plaats van brinta?
Ipv klakkeloos overnemen wat andere zeggen omdat het pro's zijn.
We zijn geen schapen he.In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Comment
-
300 ml halfvolle melk (ff opwarmen dat ie lauw is)
40 gr brinta
30 gr whey
shaken en drinken....ja ik drink omdat ik in de ochtend altijd te laat opsta (never ending story of my life) en geen tijd meer heb om te ontbijten zoals normale mensen doen....In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment