brinta ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

100g brinta 50g whey met 600/700ml water.
    keep the focus going!

Comment

om even terug te komen op die whey die jullie massaal door de brinta roeren, hoe krijgen jullie dat gemengd?
      ik heb het 2x geprobeerd in mijn schaaltje maar had allemaal klontjes.
      en als er iets ranzig is, is het een bolletje whey openkauwen, vieze droge zooi.
      doen jullie het warme mengsel in de blender? of staafmixer?
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

brinta met yoghurt en nootjes en passievrucht
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

100 gram havermout (wil langzaam naar de 150 toe, mr dat krijg ik nog niet door mijn strot) 40 gram whey, 200 ml melk, 100 ml water.
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by RoxVdo View Post
            Kan iemand mijn vraag beantwoorden, jullie hebben er zoveel verstand van zo te zien!.

Ik weet niet hoeveel brinta ik moet nemen...
            ik weeg 73 kilo ben 17 jaar oud en 183 lang
            en mag 2300 calorien
            het licht eraan wat je de rest van de dag eet, hoeveel je bij het ontbijt moet nemen.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Catty View Post
              om even terug te komen op die whey die jullie massaal door de brinta roeren, hoe krijgen jullie dat gemengd?
              ik heb het 2x geprobeerd in mijn schaaltje maar had allemaal klontjes.
              en als er iets ranzig is, is het een bolletje whey openkauwen, vieze droge zooi.
              doen jullie het warme mengsel in de blender? of staafmixer?
              Ik doe het eerst in mijn shakebeker ff shaken, en het is helemaal opgelost, dan heb je ook een lekkere romige vloeistof
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Goed topic, heb hier ook wat aan gehad
                Bedankt hiervoor

Comment

500ml melk in de magnetron 2.30 minuut op 650 w

al roerend ene schep whey erbij.
                  gevolgd door al roerend 4 maatscheppen brinta erbij.
                  meteen drinken.
                  =640kcal

Huidige variant :
                  500ml melk in de magnetron 2.30 minuut op 650 w
                  al roerend een schep whey erbij.
                  men blijft roeren voegt eerst 3 schoops havermeel toe, gevolgd door 3 scheppen brinta. deze ook meteen opdrinken.
                  =780 kcal

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                    Ik doe het eerst in mijn shakebeker ff shaken, en het is helemaal opgelost, dan heb je ook een lekkere romige vloeistof
                    dus de warme brinta + melk gaat in de shakebaker en je gooit er whey bij?
                    of eerst warme melk + whey shaken. dit in een schaaltje gieten en dan brinta erbij?
                    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Eerst melk opwarmen, daarna in shakebeker met whey, had ergens gelezen dat het niet goed is voor whey op te warmen ofso, en tot slot brinta of havermout erbij
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

vandaag eindelijk een wat lekkere brinta gegeten:

brinta + 80gr whey banaan smaak + 1 banaan... dat alles in de blender dan wordt het een soort mouse...

vond het zelfs jammer dat ik niet meer mocht whahaha
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          vandaag eindelijk een wat lekkere brinta gegeten:

brinta + 80gr whey banaan smaak + 1 banaan... dat alles in de blender dan wordt het een soort mouse...

vond het zelfs jammer dat ik niet meer mocht whahaha
                          Doe je dit elke dag ??, gaat dan best snel met je whey lijkt mij

Comment

Doe je dit elke dag ??, gaat dan best snel met je whey lijkt mij
                            per dag gaat er rond de 120gr whey doorheen en 40gr casseine....
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              per dag gaat er rond de 120gr whey doorheen en 40gr casseine....
                              Holy Fuc, er gaat bij jou dan aardig wat geld doorheen qua supplementen, bij mij gaat op trainingsdagen 60 gram whey en rust dagen 30 gram whey

Comment

Holy Fuc, er gaat bij jou dan aardig wat geld doorheen qua supplementen, bij mij gaat op trainingsdagen 60 gram whey en rust dagen 30 gram whey
                                bij mij ook op trainingsdagen 115 gram whey en 25 gram casseine. en op niet trainingdagen 55g gram whey en 25 gram casseine.
                                Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                                Doel eind 2015: 100kg
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X