brinta ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

100g havermout + 350ml melk + 40g whey...u mad?
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Helaas mag ik niks meer zelf bepalen wat ik eet, mijn junkdag is me ook ontnomen en er is alleen een junkmaaltijd in de week, my life sucks those days/this year
      raar man

maar je weet zelf denk ik ook wel dat je die brinta eigenlijk gerust voor rijst kunt wisselen?

Comment

Originally posted by Swekie View Post
        Opvallend dat veel mensen hun ontbijt drinken, ik eet mijn 100 gram brinta met 400 ml (half)volle melk 2/3 gebakken eitjes op trainingsdagen liever. Op rustdagen 200 ml (half)volle melk met 50 gram brinta en 2/3 gebakken eitjes.

Waarom drinken jullie je ontbijt ? Geen tijd ? Geen zin om het te maken s'ochtends ?
        doe je nog boterhammen onder die eitjes, het lijkt me in dat geval wel veel. Of heb je er de tijd/zin voor/in.

Comment

Kan iemand mijn vraag beantwoorden, jullie hebben er zoveel verstand van zo te zien!.

Ik weet niet hoeveel brinta ik moet nemen...
          ik weeg 73 kilo ben 17 jaar oud en 183 lang
          en mag 2300 calorien

Comment

Kan iemand mijn vraag beantwoorden, jullie hebben er zoveel verstand van zo te zien!.

Ik weet niet hoeveel brinta ik moet nemen...
            ik weeg 73 kilo ben 17 jaar oud en 183 lang
            en mag 2300 calorien

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              raar man

maar je weet zelf denk ik ook wel dat je die brinta eigenlijk gerust voor rijst kunt wisselen?
              Als jou een schema voorgelegd wordt door de pro's neem ik aan dat je je daar aan houdt en niet zomaar dingen gaat vervangen...
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

in de tijd dat de 300 ml melk 45 seconden op 1000 watt in de magnetron staat doe ik 2 rondjes rond het keuken eiland met 10x push-ups.
                vervolgens pak ik de brinta en zet het neer en bedank god dat mijn moeder niet vergeten is nieuwe brinta te kopen.
                vervolgens gooi ik er grofweg 75 gram brinta in. deze getallen haal ik natuurlijk uit mijn macro. hoe kan je anders weten wat je moet hebben....../sarcasm

en schuiven maar
                BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Als jou een schema voorgelegd wordt door de pro's neem ik aan dat je je daar aan houdt en niet zomaar dingen gaat vervangen...
                  Vind ik onzin.

Marnop doet ook altijd zijn eigen ding en heeft in mei een wedstrijd gewonnen.

Comment

Die deed het ook niet met de begeleiding die GIP wel heeft. Ikzelf zou het in ieder geval gewoon onrespectvol vinden om het advies van pro's te negeren en je eigen gang te gaan. Je vraagt immers zelf om hun begeleiding.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Je kunt toch op hetzelfde schema blijven terwijl je rijst eet in plaats van brinta?

Ipv klakkeloos overnemen wat andere zeggen omdat het pro's zijn.

We zijn geen schapen he.

Comment

Je kunt toch op hetzelfde schema blijven terwijl je rijst eet in plaats van brinta?

We zijn geen schapen he.
                        Nee je moet je precies eraan houden, zo weten de begeleiders hoe jij op voeding reageert.

Comment

We zijn geen schapen he.
                          Soms moet je gewoon doen wat je gezegd wordt......
                          In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

300 ml halfvolle melk (ff opwarmen dat ie lauw is)
                            40 gr brinta
                            30 gr whey

shaken en drinken....ja ik drink omdat ik in de ochtend altijd te laat opsta (never ending story of my life) en geen tijd meer heb om te ontbijten zoals normale mensen doen....

Comment

Dat is het verschil tussen viranelly en Jullie.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Haaaaske View Post
                                Soms moet je gewoon doen wat je gezegd wordt......
                                Met de nadruk op soms he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X