Het is belangrijk dat je voldoende koolhydraten voor de training eet, zodat je voldoende energie beschikbaar hebt tijdens de training. Ik vrees dat je dat onvoldoende deed.
Trillen na training, help!
Collapse
X
-
Ik vrees het ook, Niet Hier. Ik heb tot nu toe alleen braaf op onderhoud gegeten en dat steeds aangepast aan een dalend vetpercentage. Zo blijkt maar weer dat niet elke verandering een verbetering is en dat ik het niet goed heb toegepast. Ik heb geen last meer gehad van trillende beentjes, maar morgen komt de echte test. De 'zware' training met mijn broer. Ik ben benieuwd.
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostIk vrees het ook, Niet Hier. Ik heb tot nu toe alleen braaf op onderhoud gegeten en dat steeds aangepast aan een dalend vetpercentage. Zo blijkt maar weer dat niet elke verandering een verbetering is en dat ik het niet goed heb toegepast. Ik heb geen last meer gehad van trillende beentjes, maar morgen komt de echte test. De 'zware' training met mijn broer. Ik ben benieuwd.
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostDaarnaast moet je je training ook aan je gecut aanpassen, minder zwaar gaan en meer herhalingen.
Als je echt wedstrijd diep gaat en depleted bent ok,maar voor 300 kcal onder "behoefte" kom op zeg
Originally posted by talalelh15 View PostJe hebt het gewoon verkeerd aangepakt, low carb is bijna nooit nodig. Mischien is er iets is met je productkeuze/timing van macro's
Low carb(50/150) gram werkt voor mij goed.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostIk blijf me verbazen hoe vaak ik die onzin voorbij zie komen.
Als je echt wedstrijd diep gaat en depleted bent ok,maar voor 300 kcal onder "behoefte" kom op zeg
Ik kan me hier wel in vinden,behalve het low carb verhaal,want dat is toch echt bij iedereen anders.
Low carb(50/150) gram werkt voor mij goed.
Wanneer neem je dan die carbs, allemaal rond de training? Dat deed ik namelijk niet, ik denk achteraf gezien dat daar de fout lag.
Comment
-
Dat denk ik dus ook.
Een gedeelte voor de training.
Na de training waxy maize en 10 min daarna een shake.
45 min daarna rijst met biefstuk/ kip.(meeste carbs)
Wat ik doe is mijn carbs afwissellen.
Maaltijd 1 carbs
Maaltijd 2 alleen eiwitten
Maaltijd 3 carbs
Maaltijd 4 alleen eiwitten
Maaltijd 5 carbs
Maaltijd 6 eiwittenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View Post
Wat ik doe is mijn carbs afwissellen.
Maaltijd 1 carbs
Maaltijd 2 alleen eiwitten
Maaltijd 3 carbs
Maaltijd 4 alleen eiwitten
Maaltijd 5 carbs
Maaltijd 6 eiwitten
bij maaltijd 6 is je lichaam nog bezig met het verteren van maaltijd 3
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postno offence maar denk je dat dit noemenswaardig verschil maakt
Vorig jaar in mijn voorbereiding zo gecut.
Zo verdeel je je koolhydraten,zodat je niet de hele dag honger hebt dmv meer koolhydraten bij je koolydraten maaltijd.
Bv om 8 uur ontbijt met koolhydraten en pas om 12 uur bij de lunch weer.
Er zit dus steeds 4 uur tussen ipv 2.
De grootste hoeveelheid koolhydraten zitten na de traing en worden dus meteen gebruik om alles aan te vullen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Kijk, je moet gewoon doen wat je wilt.
En je moet met de info doen wat jij wilt.
Ik heb gecut met elke maaltijd koolhydraten en op bovenstaande manier (zelfde macro,s)
Bij mij werkte manier 1 voor geen meter en bovenstaande werkte zeer goed en ik had bijna geen last van honger.
Ik zou het als ik jouw was eens proberen als je gaat cutten en dan een oordeel vellen.
daarbij ga ik natuurlijk af op de info van rene en harry die toch wel weten waarover ze praten en op die manier snel konden schakelen in het cut proces.Last edited by Mvos; 28-01-2012, 22:57.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostKijk, je moet gewoon doen wat je wilt.
En je moet met de info doen wat jij wilt.
Ik heb gecut met elke maaltijd koolhydraten en op bovenstaande manier (zelfde macro,s)
Bij mij werkte manier 1 voor geen meter en bovenstaande werkte zeer goed en ik had bijna geen last van honger.
Ik zou het als ik jouw was eens proberen als je gaat cutten en dan een oordeel vellen.
daarbij ga ik natuurlijk af op de info van rene en harry die toch wel weten waarover ze praten en op die manier snel konden schakelen in het cut proces."is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment