Beste bodynetters,
we willen denk ik allemaal voor de zomer weer goed voor de dagkomen.
Dit is ook mijn doel maar ik zit een beetje te klote met mijn voeding en ik weet niet of ik het goed doe.
Story:
1,5 jaar geleden: 118 kilo, bf +30%, totaal geen sport vvm 68 kg
maand geleden: 76 kg, bf 12%, 4 dagen split vvm 66 kg
met al dat afvallen ben ik ca. 5 kilo spiermassa verloren waarvan er een maand geleden weer 3 kilo terug zijn.
nu ben ik een maand bezig met een full body schema en zit in de bulk.
in deze maand ben ik 1,2 kilo vet aangekomen en 0,5 kilo spiermassa.
vandaag:
77,7 kg
bf: 14,4%
vvm: 66,5 kg
is het normaal dat je als je spiermassa wil aankomen ook zoveel vet aanzet?
of eet ik te veel?
ik eet denk ik 3100 kcal per dag, ik heb een voedingsschema waar ik me aan probeer te houden maar dat lukt niet altijd voor 100%
kh: 45%
ew: 35%
v: 20%
zo ziet de verdeling er ongeveer uit, KH op een banaan sochtends na alleen maar complex. waarvan 60% volkoren brood omdat dat makkelijk is ( misschien is dat slecht, daarvoor jullie hulp)
heb al redelijk wat whey potten uitgeprobeerd en ben nu aan mijn eerste pot 100% gold standard van optimum begonnen.tevens gebruik ik de amino energy van optimum.
verder eet ik veel kipfilet en kwark als ew.
pindakaas voor de vetten en als ik kook gewoon olijfolie of zonnebloem olie.
doe ik het goed of kan ik ook spiermassa aankomen zonder zoveel vet aan te zetten?
ik ben nu aan het twijfelen of ik hiermee door moet gaan of dat ik nu gewoon droog ga trainen voor de zomer.. wat vinden jullie?
we willen denk ik allemaal voor de zomer weer goed voor de dagkomen.
Dit is ook mijn doel maar ik zit een beetje te klote met mijn voeding en ik weet niet of ik het goed doe.
Story:
1,5 jaar geleden: 118 kilo, bf +30%, totaal geen sport vvm 68 kg
maand geleden: 76 kg, bf 12%, 4 dagen split vvm 66 kg
met al dat afvallen ben ik ca. 5 kilo spiermassa verloren waarvan er een maand geleden weer 3 kilo terug zijn.
nu ben ik een maand bezig met een full body schema en zit in de bulk.
in deze maand ben ik 1,2 kilo vet aangekomen en 0,5 kilo spiermassa.
vandaag:
77,7 kg
bf: 14,4%
vvm: 66,5 kg
is het normaal dat je als je spiermassa wil aankomen ook zoveel vet aanzet?
of eet ik te veel?
ik eet denk ik 3100 kcal per dag, ik heb een voedingsschema waar ik me aan probeer te houden maar dat lukt niet altijd voor 100%
kh: 45%
ew: 35%
v: 20%
zo ziet de verdeling er ongeveer uit, KH op een banaan sochtends na alleen maar complex. waarvan 60% volkoren brood omdat dat makkelijk is ( misschien is dat slecht, daarvoor jullie hulp)
heb al redelijk wat whey potten uitgeprobeerd en ben nu aan mijn eerste pot 100% gold standard van optimum begonnen.tevens gebruik ik de amino energy van optimum.
verder eet ik veel kipfilet en kwark als ew.
pindakaas voor de vetten en als ik kook gewoon olijfolie of zonnebloem olie.
doe ik het goed of kan ik ook spiermassa aankomen zonder zoveel vet aan te zetten?
ik ben nu aan het twijfelen of ik hiermee door moet gaan of dat ik nu gewoon droog ga trainen voor de zomer.. wat vinden jullie?
Comment