Winterbanden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wisten jullie dat als de belgische politie sigarettenrook ruikt in je auto, je asbak gevuld is met as, of ze je betrappen op roken in je auto dat je een boete kan krijgen?
    Toen ik dat hoorde dacht ik: goeie grap! En ben nog steeds niet 100% zeker hiervan, belgen die dit kunnen beamen?
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

in scandinavie moeten ze geen winterbanden nemen, maar sneeuwkettingen!!
      All you need is the heart off a Champion!

Comment

Die belgen zijn gewoon imbeciel op een hoop vlakken, echt waar. Ik geloof het zomaar als je daar niet mag roken in de auto op straffe van een boete.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Mauke View Post
          Wisten jullie dat als de belgische politie sigarettenrook ruikt in je auto, je asbak gevuld is met as, of ze je betrappen op roken in je auto dat je een boete kan krijgen?
          Toen ik dat hoorde dacht ik: goeie grap! En ben nog steeds niet 100% zeker hiervan, belgen die dit kunnen beamen?
          Naar mijn weten is het hier nog niet verboden in de auto te roken, dus volgens mij kunnen ze er ook geen boete kunnen voor geven... Vanwaar haal je dit?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Die belgen zijn gewoon imbeciel op een hoop vlakken, echt waar. Ik geloof het zomaar als je daar niet mag roken in de auto op straffe van een boete.
            Ja want Nederland is waarschijnlijk vele malen beter

Comment

Zo diep zijn wij gelukkig nog niet gezonken. Zelfde met het mensen aan controleren in sportscholen op doping om daar achterlijk hoge boetes voor te geven. Kom op zeg.

Verder hebben wij ook een bak kutwetten hoor, maar dit soort dieptepunten...
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Zo diep zijn wij gelukkig nog niet gezonken. Zelfde met het mensen aan controleren in sportscholen op doping om daar achterlijk hoge boetes voor te geven. Kom op zeg.

Verder hebben wij ook een bak kutwetten hoor, maar dit soort dieptepunten...
                Controles doen ze enkel wanneer er vermoeden is dat er vanuit de fitnessuitbater gedeald wordt en dergelijk. Ik vind het ook belachelijk want iedereen doet met zijn lichaam wat hij wel (als dit niet in compitie gebeurt) maar het is nu eenmaal een wet dat verhandelen en gebruik verboden is...
                Last edited by El_Loco; 07-02-2012, 16:30.

Comment

Wellicht dat stukje gebruik er dan maar eens uit halen. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn.

sigpic

Comment

Ik kan er maar verdomd weinig over vinden dat dat verplicht zou zijn.

Comment

belgen zijn wel goed hoor. laat die rokers maar mooi boeten!! je gaat toch niet in de auto roken man!! levensgevaarlijk!!!
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik heb ook winterbanden, maar met wat meer cardio hoop ik er vanaf te komen...
                        Sorry Kon het niet laten
                        Ga maar weer terug on topic...

Voor wat betreft Noorwegen: Daar wordt inderdaad meer geïnvesteerd dan een paar korreltjes zout om in de winter de wegen begaanbaar te houden. Bijvoorbeeld sneeuwschuivers die toch echt wel met meer dan een paar kilometer per uur over de weg gaan, zodat snelwegen gewoon binnen no time - met of zonder winterbanden - prima begaanbaar zijn. Ik werd destijds dan ook behoorlijk uitgelachen toen ik vertelde over de complete chaos bij 10 a 15 cm sneeuw in Nederland.
                        Maar goed, dat is dan ook geen eerlijk vergelijk; zij zouden elk jaar een paar maanden geen kant op kunnen als ze het met een paar zoutbussen zouden willen oplossen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X