Winterbanden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Leuk voor in Zweden e.d. hier in NL vrij overbodig
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
      @beaudien... Verrassing he?
      Ja, ik had het toevallig hier en daar opgevangen..........*kijkt onschuldig*
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik wil ook winterbanden! Die sneeuw zuigt!

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
          Leuk voor in Zweden e.d. hier in NL vrij overbodig
          In die landen zoals noorwegen, zweden, oostenrijk etc zijn die dingen verplicht. Daar ligt vaak 5x zoveel sneeuw als nu hier in nederland, maar alles verloopt daar WEL soepel. Als het daar sneeuwt dan is het alsof er niets aan de hand is.

In nederland vallen enkele centimeters sneeuw en het hele land staat vol met files, er gebeuren talloze ongelukken etc etc. Je ziet autos rondglibberen door de stad met 20-30km per uur.

Ik wacht op de dag dat ze in NL ook verplicht worden.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            In die landen zoals noorwegen, zweden, oostenrijk etc zijn die dingen verplicht. Daar ligt vaak 5x zoveel sneeuw als nu hier in nederland, maar alles verloopt daar WEL soepel. Als het daar sneeuwt dan is het alsof er niets aan de hand is.

In nederland vallen enkele centimeters sneeuw en het hele land staat vol met files, er gebeuren talloze ongelukken etc etc. Je ziet autos rondglibberen door de stad met 20-30km per uur.

Ik wacht op de dag dat ze in NL ook verplicht worden.
            Die files worden deels ook veroorzaakt doordat het OV half plat ligt.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Wij wonen tegen Duitsland aan waar het verplicht is dus hebben ze wel. Ben zelf nog aan het lessen maar als ik ons mam mag geloven rijdt ze in de winter nooit meer zonder
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Die files worden deels ook veroorzaakt doordat het OV half plat ligt.
                Het OV is belachelijk. Elk jaar weer als er een paar blaadjes op het spoor liggen OF er valt een paar centimeter sneeuw dan ligt alles plat. (Er zijn vele landen waar pakken sneeuw geen hinder vormen voor het treinverkeer. zij treffen wel de nodige voorzorgsmaatregelen). Maar bij NS is het elk jaar hetzelfde. NS treft bewust geen voorzorgsmaatregelen, omdat dit meer geld kost.

maargoed.

bij een goede doorstroom van het verkeer, zou het niet uit moeten maken of er 4 miljoen mensen op de weg zijn of 5 miljoen. zolang de stroom van verkeer soepel is zal er geen file ontstaan. files ontstaan niet door een teveel aan gebruikers, maar door een niet soepele stroom van het verkeer.

Die soepele stroom van verkeer wordt meestal verstoord door een verandering van de snelheid. Bijvoorbeeld mensen die veel harder rijden als de rest of mensen die langzamer rijden als de rest verstoren de stroom van het verkeer (of doordat de stroom wordt gedwongen door een verkeerssituatie om zich aan te passen).

nu zijn de mensen zonder winterbanden een belemmering voor de mensen die ze wel hebben. ze houden de stroom van verkeer op. Tevens is het onveilig om met dit weer zonder winterbanden te rijden.

Elke persoon die zijn eigen veiligheid en de veiligheid van zijn omgeving respecteert gebruikt daarom winterbanden. Voor de mensen die dit niet doen, heb ik geen goed woord over.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dat ze in Duitsland echt verplicht zijn geloof ik dus niet, volgens mij is dat alleen verzekering technish.

Comment

In die landen zoals noorwegen, zweden, oostenrijk etc zijn die dingen verplicht. Daar ligt vaak 5x zoveel sneeuw als nu hier in nederland, maar alles verloopt daar WEL soepel.
                    Alsof het daar hetzelfde eraan toe gaat, als hier.

Of wou je zeggen dat ze daar ook alleen een klein beetje zout strooien, en al snel gaan jammeren dat het zout op is, en dat het zout niet werkt bij die temperaturen?

Comment

Die situatie is ind niet met onze vergelijkbaar.

Comment

nu zijn de mensen zonder winterbanden een belemmering voor de mensen die ze wel hebben. ze houden de stroom van verkeer op. Tevens is het onveilig om met dit weer zonder winterbanden te rijden.

Elke persoon die zijn eigen veiligheid en de veiligheid van zijn omgeving respecteert gebruikt daarom winterbanden. Voor de mensen die dit niet doen, heb ik geen goed woord over.
                        Dit vind ik echt Bullshit wat je hier zegt, jij suggereert eigenlijk dat iedereen die geen winterbanden heeft iedereen ophoud, zo lees ik dat eigenlijk hier.
                        Ikzelf heb ook geen winterbanden en ik zit me soms kapot te ergeren aan mensen die niet doorrijden, en daar zitten ook mensen bij die wel op winterbanden rijden, dus ik vind dit verhaal wat je hier verteld 3x niks (I.M.O.)

En B.T.W. winterbanden of niet ik rijd nog steeds hartstikke goed met dit weer
                        Last edited by InfineGhost; 07-02-2012, 10:21.
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                          Dit vind ik echt Bullshit wat je hier zegt, jij suggereert eigenlijk dat iedereen die geen winterbanden heeft iedereen ophoud, zo lees ik dat eigenlijk hier.
                          Ikzelf heb ook geen winterbanden en ik zit me soms kapot te ergeren aan mensen die niet doorrijden, en daar zitten ook mensen bij die wel op winterbanden rijden, dus ik vind dit verhaal wat je hier verteld 3x niks (I.M.O.)

En B.T.W. winterbanden of niet ik rijd nog steeds hartstikke goed met dit weer
                          True that, je kunt prima doorrijden op zomerbanden in de winter, alleen je moet meer afstand houden. 2 seconde regel is nog magertjes, en daar houd 80% van de weggebruikers zich al nauwelijks aan.
                          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                            True that, je kunt prima doorrijden op zomerbanden in de winter, alleen je moet meer afstand houden. 2 seconde regel is nog magertjes, en daar houd 80% van de weggebruikers zich al nauwelijks aan.
                            Of het nou zomer of winter is, dat doen mensen tegenwoordig haast niet meer, ik rijd ook motor en ik heb mezelf gewoon aangeleerd minimaal 3 seconden aan te houden, want met motor is het veel en veel erger.
                            Zat er vandaag bijna eentje op me, die zat te bumperkleven op de snelweg, en toen moest ineens iedereen op de rem, en hij gleed gewoon door ik had echt geluk
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                              Ik heb ze nu 2 jaar en ben er erg blij mee. De wegligging is zeker beter, en niet alleen bij sneeuw. (als het droog is rijdt ie sportiever )
                              Niet echt handig. Slijtage is veel groter dan bij zomerbanden wegens zachter rubber. Daarnaast ben ik heel benieuwd wat je dan onder je kont hebt als je rijdt dat je meent dat zomerbanden niet voldoen. Denk dan dat je gewoon kutbanden had als zomerbanden.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                                Dat ze in Duitsland echt verplicht zijn geloof ik dus niet, volgens mij is dat alleen verzekering technish.
                                Nee, heb je ze niet kun je door de politie aangehouden worden en een boete krijgen. Ze zijn verplicht. Ook voor niet Duitsers die in Duitsland rijden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X