Van sommige fysieken hier is het minstens net zo belangrijk om een meerjarig kuurschema als voedingsschema op te stellen, wil je dat bereiken...
droom fysiek
Collapse
X
-
Originally posted by seanl94 View PostVan sommige fysieken hier is het minstens net zo belangrijk om een meerjarig kuurschema als voedingsschema op te stellen, wil je dat bereiken..."I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk hoor van anderen dat ik een droomfysiek heb en als ik dan in de spiegel kijk moet ik ze wel gelijk geven."I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Soms wil ik wel dat ik op zo'n moment wakker werd en dat ik alles had gedroomd, want dan heb je iets om voor te werken he?Als je het al van moeder natuur hebt gekregen is het heus niet zo leuk als je zou verwachten maar goed, het is niet anders.
Originally posted by trayn View Posten vooral niet wakker worden"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Koenw1994 View PostMijn nieuwe droomfysiek (:
Wie is dit?
Heb wel goede vormen volgens mij.. alleen lack aan mass nog..Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
2 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
3 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
2 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-