Anabolen als tiener zijnde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen als tiener zijnde

Okay ik heb een vraag, ( NEE Ik ga geen AS doen)
    Wat zou er gebeuren als ik bijvoorbeeld as zou doen omdat ik nog niet volgroeid ben..
    zou ik dan zeer breed worden of gaat dat weg als je groeit?

nogmaals ik ga geen kuur doen heb genoeg tijd om naturel te trainen

Slotje lijkt me wel op z'n plaats?

Comment

Hoezo dat? Ik vind het ook wel interessant om te weten. En naar mijn weten ben ik nog altijd een tiener. Sure, er zullen misschien mensen die het als een groen licht zien, maar dat is toch niet jouw probleem snuff?
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Er is toch nog een tiener forumlid die uit het potje heeft gesnoept? Wellicht zou je hem kunnen vragen naar zijn ervaringen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

De huisregel van DBB, met betrekking tot tieners met AAS vragen, zou hier op BN best weleens ingevoerd mogen worden.
          Over enkele maanden worden we hier weer bedolven met vragen van tieners.

Comment

Het is slecht voor je groei, je groeischijven kunnen ervan sluiten. Ook is je endocriene systeem nog vol in ontwikkeling als je een tiener bent, dus verstoort het de ontwikkeling daarvan ook.
            Lid van de 200 club

Comment

Arnold bekende al van zen 16e gestart te zijn met AS (ook niet verwonderlijk als je zijn fysiek op z'n 19e bekijkt waar hij al mr universe werdt )

maar ik zou het zelf niet proberen als ik jou was want de meeste lichamen kunnen minder goed tegen AAS...
              Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Gewoon gebruiken man, meteen!
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  De huisregel van DBB, met betrekking tot tieners met AAS vragen, zou hier op BN best weleens ingevoerd mogen worden.
                  Over enkele maanden worden we hier weer bedolven met vragen van tieners.
                  LEES EENS, ik vraag toch alleen wat er met je zou gebeuren aangezien je nog in de groei bent je lever enzv.
                  ffs alsof ik ga gebruiken

Comment

Zou niet gebruiken als ik jou was, roid gains ben je toch vrij snel kwijt?
                    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                      Zou niet gebruiken als ik jou was, roid gains ben je toch vrij snel kwijt?
                      Ja dat weet ik dus niet daarom vraag ik het ook wil er gewoon meer over leren

ga binnenkort mn powerpoint over bodybuilding doen komt alle info goed uit : D

Comment

Originally posted by stijnel View Post
                        Arnold bekende al van zen 16e gestart te zijn met AS (ook niet verwonderlijk als je zijn fysiek op z'n 19e bekijkt waar hij al mr universe werdt )

maar ik zou het zelf niet proberen als ik jou was want de meeste lichamen kunnen minder goed tegen AAS...
                        Kijk eens naar de pro's wat denk je dat die gedaan heben. Als ik mjn leven over kon doen zou k beginnen als ik 15 werd. Moet je eens kijken hoe je er dan uit zou zien als je 20 werd.
                        Goeie training is uiteraard belangrijk. Alleen de vooruitgang die je dan zult boeken houd je wel gemotiveerd. Respect voor jonge bodybuilders kijk een naar aleksej seksulov (ongetwijfeld verkeerd geschreven) zo zijn er nog wel wat te noemen
                        Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

Originally posted by rosmalenhilmoldol View Post
                          Kijk eens naar de pro's wat denk je dat die gedaan heben. Als ik mjn leven over kon doen zou k beginnen als ik 15 werd. Moet je eens kijken hoe je er dan uit zou zien als je 20 werd.
                          Goeie training is uiteraard belangrijk. Alleen de vooruitgang die je dan zult boeken houd je wel gemotiveerd. Respect voor jonge bodybuilders kijk een naar aleksej seksulov (ongetwijfeld verkeerd geschreven) zo zijn er nog wel wat te noemen

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                            ???? Zeg het maar
                            Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

Originally posted by rosmalenhilmoldol View Post
                              raar dat je er zo over denkt.
                              Niet alles in je leven draait om gains, je gezondheid moet ook hoog in je prioriteiten lijst staan. Als je een tiener bent gewoon niet doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X