Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eigenlijk komt deze discussie neer op de verstandelijke vermogens van de TS. Helaas is Nibor niet echt een verlichtte ziel en ziet hij dus echt niet in waar de beperkingen zitten van zijn redeneren. Dit alles wordt gecompliceerd door halsstarrig en koppig gedrag en de gedachte dat hij er stiekem wel verstand van heeft. Deze combinatie van factoren zorgt ervoor dat lange posts als die van Sean eigenlijk zonde zijn van de energie, aangezien de kans dat Nibor hier open voor staat 50/50 is.

Overigens zijn mensen als Nibor waarschijnlijk de mensen die zeggen dat ze onderzoeken niet geloven als er kansberekening bij komt kijken. Het past gewoon niet in dat bolletje wat zich brein noemt.
    Last edited by Toph; 04-04-2012, 14:00.
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
      Durf jij wel op reis gaan met een vliegtuig als je zo denkt?

Durf jij wel naar de winkel gaan? want de kans dat het plafond op je kop valt is toch ook 50% volgens jou?
      (of is dat al eens gebeurd? lijkt er wel op)
      Ik heb 2x gevlogen...1x naar Portugal en 1x naar New York.

En ik ga ook naar de winkels..

Anders heb je geen leven ..maar de kans dat ik iets niet overleef blijf 50%

Comment

Nibor, definieer het woord 'kans'.

Comment

Wou eerst een zinvolle reactie plaatsen, maar na het topic gezelen te hebben. Heb ik besloten dat dat nutteloos is

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Eigenlijk komt deze discussie neer op de verstandelijke vermogens van de TS. Helaas is Nibor niet echt een verlichtte ziel en ziet hij dus echt niet in waar de beperkingen zitten van zijn redeneren. Dit alles wordt gecompliceerd door halsstarrig en koppig gedrag en de gedachte dat hij er stiekem wel verstand van heeft. Deze combinatie van factoren zorgt ervoor dat lange posts als die van Sean eigenlijk zonde zijn van de energie, aangezien de kans dat Nibor hier open voor staat 50/50 is.

Overigens zijn mensen als Nibor waarschijnlijk de mensen die zeggen dat ze onderzoeken niet geloven als er kansberekening bij komt kijken. Het past gewoon niet in dat bolletje wat zich brein noemt.
            dit topic zeg niets over mijn verstandelijk vermogen...eerder over een logica die ik heb over "kansen"

mijn verstandelijk vermogen wat betreft "klussen"zal waarschijnlijk 20x hoger zijn dan jouw verstandelijk vermogen

inderdaad geloof ik niet alle onderzoeken die op "kansen "zijn beredeneert.

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
              Hey een slimme vraag.

Ik wacht ook nog steeds op het antwoord van de definitie van 'succesvol topic' trouwens. Iemand? De kans op een zinvol antwoord is 50%, moet lukken vandaag?

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
                mogelijkheid tot......

Comment

De mogelijkheid tot? Dan ben ik je helemaal kwijt.

De mogelijkheid dat het vliegtuig waarin ik naar Amerika vlieg is 100% lijkt me.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nibor wat is de kans dat je 6 gooit met 1 dobbelsteen?

kan je dan ook 6 of niet 6 gooien?
                    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      De mogelijkheid tot? Dan ben ik je helemaal kwijt.

De mogelijkheid dat het vliegtuig waarin ik naar Amerika vlieg is 100% lijkt me.
                      De richting misschien wel...maar of het daadwerkelijk ook aankomt blijft 50%.

Ik bedoel met mogelijkheid tot..

bijvoorbeeld een sollicitatie..word ik aangenomen? ja of nee?

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                        Nibor wat is de kans dat je 6 gooit met 1 dobbelsteen?

50% kans ..of je gooit 6 ..of niet!!

kan je dan ook 6 of niet 6 gooien?

de kans dat je een 1 of 2 of 3 of 4 of 5 gooit is even groot als dat je 6 gooit..

50%

Comment

Als je zo doorgaat is er 100% kans dat God de domheid niet meer aan kan en je eraan gaat

En komop zeg, jij gooit 50% van de keren 6? Dat is toch niet vol te houden. Ga gokken zou ik zeggen, daar kan je in ieder geval meer mee verdienen dan met je kennis van kansberekening.
                          Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

Ik bedoel met mogelijkheid tot..

bijvoorbeeld een sollicitatie..word ik aangenomen? ja of nee?
                            Dat zijn de mogelijkheden.. Heb je sean z'n uitleg wel gelezen?

Kan je wel vertellen dat als je op een sollicitatiegesprek jouw visie over kansberekening gaat uitleggen dat jouw kans om aangenomen te worden serieus daalt, ookal zijn er maar 2 mogelijkheden
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              50%
                              Dus als jij 2 keer een dobbelsteen gooit dan gooi je 1 keer 6 ?

Comment

bij lotto is de kans niet 50%
                                Dat zou betekenen dat wanneer je on eindig veel lotto tiketten hebt, je de helft ervan wint.

Het aantal mogelijkheden dat je kan invullen op een lotto papiertje gedeeld door het aantal verschillende aantal mogelijkheden dat je invult. Dit is je kans dat je de lotto wint.
                                En ik weet het want ik heb dit net in school gezien. (nouja net, vorig jaar)

edit: en nibor: een kans is niet: zeggen van mijn vliegtuig kan crashen of niet. Een kans is hoeveel aantal keer het vliegtuig neerstort wanneer er een oneindig aantal vliegtuigen vliegen. Dat is de definitie van kans.
                                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X