Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    volgens de "berekeningen "wel..

daarom ook deze discussie..
    de berekening is de kans.
    Je gooit 6 is gelijk aan het goed gooien
    Niet 6 gooien = 1,2,3,4,5 gooien = De kans dat je niet gooit is niet gelijk aan 50%. Dat is toch logisch.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

dit zegt meer over jouw bolletje dan over de mijne
      haha, sorry, he soms rare gedachten.

Comment

kansberekening word niet procentueel uitgedrukt maar in getallen met drie decimalen tussen 0 en 1

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
          jawel, ik kan dat gewicht namelijk WEL of NIET halen? => 50% kans
          100% kans dat nooit iemand dit gewicht kan halen..

dus totaal onrealistisch.

heeft niets te maken met bijvoorbeeld de kans dat je 6 gooit met een dobbelsteen ofzo..

of dat je de loterij win..

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            kansberekening word niet procentueel uitgedrukt maar in getallen met drie decimalen tussen 0 en 1
            Als je kans 0.15 is (dus hetgeen je berekent) dan is dat 15% volgens mij.
            1 is wanneer het altijd klopt dus 100% en 0 wanneer het nooit kan dus 0%

Comment

Wat ongelooflijk mooi om zo in het leven te staan en alles te zien als een 50% kans.

We nemen de proef op de som:
              - Kans dat ik (na een vezelrijke volkorenbrood-eet-dag) me broek vol schijt door een scheetje te geven: 50%
              - Kans dat ik vanavond mn moeder in de kont neuk: 50%
              - Kans dat ik een konthaarvlecht van 6 en een halve meter kan produceren vóór etenstijd: 50%
              - Kans dat mn piemel na 25 jaar eindelijk groter wordt dan 6cm: 50%

Dus: Morgen kom ik met de einduitslag.

en tot die tijd, geloof ik je niet.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                de berekening is de kans.
                Je gooit 6 is gelijk aan het goed gooien
                Niet 6 gooien = 1,2,3,4,5 gooien = De kans dat je niet gooit is niet gelijk aan 50%. Dat is toch logisch.
                stel dat je een 6 MOET gooien om te winnen..

Dan heb je nog steeds 50% kans dat je het daadwerkelijk gooit..

Heb je pech dan heb je 50% kans dat je het niet gaat lukken..

Comment

heeft niets te maken met bijvoorbeeld de kans dat je 6 gooit met een dobbelsteen ofzo..

of dat je de loterij win..
                  Nee 100% is het volgens mij niet.
                  Meer iets van 99,999999999 (en oneindig veel 9's).
                  Stel dat ooit er exoskeleten zijn da kan je dat misschien wel squaten, dus het zou kunnen.

Science fiction, i know. Maar 100% is vrij moeilijk te zeggen.

Bij russische roullete is het ook niet 100% kans dat je dood gaat als je de trekker 6x overhaalt. Het wapen kan blokkeren, dus de kogel vuurt niet af en je leeft. Zeer kleine kans maar hij is er en dus moet je hem meetellen.
                  Dit wordt op school of dergelijke meestal verwaarloost omdat het toch een zeer kleine kans is. Maar dit is niet relevant want de echte kans is de echte kans en niet de verwaarloosde kans.

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                    Wat ongelooflijk mooi om zo in het leven te staan en alles te zien als een 50% kans.

We nemen de proef op de som:
                    - Kans dat ik (na een vezelrijke volkorenbrood-eet-dag) me broek vol schijt door een scheetje te geven: 50%
                    - Kans dat ik vanavond mn moeder in de kont neuk: 50%
                    - Kans dat ik een konthaarvlecht van 6 en een halve meter kan produceren vóór etenstijd: 50%
                    - Kans dat mn piemel na 25 jaar eindelijk groter wordt dan 6cm: 50%

Dus: Morgen kom ik met de einduitslag.

en tot die tijd, geloof ik je niet.

Ook hier komen weer belachelijke voorbeelden..

niemand kan een konthaarvlecht van 6 meter produceren.

overigens is de kans dat jij je moeder anaal neem wel 50% ..

En dat je piemel (tje) groter word ook 50% ..wel of geen operatie!!

Comment

Comment

Het probleem is dat jij subjectief kijkt en dit MAG niet.
                        Als jij zegt dat de kans daarop zo belachelijk klein is dat je hem verwaarloosd dan is die kans er nog altijd. Tenzij jij God bent en weet ik vel magie gebruikt.

De kans is objectief. Jouw mening, mijn mening maakt niets uit. Een kans is een kans, hoe klein het ook is.
                        Als iets een kans van 99,9999999999999999999999999% heeft dan zeggen de meeste mensen 100%
                        Maar het is geen 100% want als je het op ONEINDIG bekijkt is het niet altijd zo.

edit: trololol

Comment

meld je hier even aan aub nibor, kans dat je die jongens een leuke woensdagavond geeft schat ik op 50%

Wiskundeforum • Forumindex
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Geen zin heel het topic door te lezen, maar Nibor, je moet gewoon het verschil kennen tussen kans en mogelijkheid.

mogelijkheid: je vliegtuig stort neer: ja of nee
                            kans: Per 1000 vliegtuigen storten er x aantal neer: de kans is dus x/1000.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ook hier komen weer belachelijke voorbeelden..

niemand kan een konthaarvlecht van 6 meter produceren.

overigens is de kans dat jij je moeder anaal neem wel 50% ..

En dat je piemel (tje) groter word ook 50% ..wel of geen operatie!!
                              Neej pappi! 6 en een halve meter! moet te doen zijn

en het zijn volgens jou theorie precies dezelfde soort voorbeelden als de jouwe: het kan wel of het kan niet, dus 50%.

De operatie mag niet, dat is een externe factor, dan is het geen kans meer.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                                Geen zin heel het topic door te lezen, maar Nibor, je moet gewoon het verschil kennen tussen kans en mogelijkheid.

mogelijkheid: je vliegtuig stort neer: ja of nee
                                kans: Per 1000 vliegtuigen storten er x aantal neer: de kans is dus x/1000.
                                Zie mijn post, daarin leg ik dat ook uit.

Maar nibor, even serieus, met jouw talenten kun je nog voor een aantal vacaturessolliciteren

Vanaf hoeveel kg verspringt bij jou 'ineens' de kans van 0% naar 50%?

En hoe groot is de kans dat jouw IQ boven het gemiddelde uit stijgt? 50%? Wees voorzichtig met je keuze hier, het is een paradoxale test.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X