Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nibor, jij bent kansloos

Comment

• Originally posted by Damn View Post
      Op zich wel ongelofelijk dat je bouwkunde hebt gedaan en niet eens het verschil weet tussen mogelijkheden en kansen.. Niet opvatten dat ik boos ben ofzo maar ik vind het gewoon onvoorstelbaar dit soort zaken...
      ik heb net toch uitgelegd wat mogelijkheden zijn en wat kansen zijn..

ik ben ook niet boos ofzo..dit is gewoon een discussie en daarin geven meerdere mensen hun mening...niets mis mee..

Als ik een huis bouw heb ik meerdere MOGELIJKHEDEN...

Mogelijkheid 1: van steen en houten kozijnen.
      Mogelijkheid 2: van hout en houten kozijnen
      Mogelijkheid 3: van hout en stalen kozijnen...

Enz... enz...

Kansen:

50% kans dat mensen het mooi vinden.
      50% dat 1 van de mogelijkheden langer goed blijft dan de andere..

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Nibor, jij bent kansloos
        50%

Comment

• Ongelofelijk, je snapt er echt niks van he....

Comment

• Nibor, je had dus een tijd geleden een discussie met een vriend. Ik krijg het idee dat we met zijn allen hetzelfde nog eens dunnetjes overdoen. Dat roept de vraag bij mij op, waarom discussieer jij? Om je kennis te vergroten of om je gelijk te halen?

Comment

• Was je tijdens die of deze discussie toevallig onder invloed?
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Mijn gezicht wanneer ik deze hele draad heb gelezen en OP nog steeds denkt dat wij niet weten dat hij hard aan het trollen is.
                Dubbele facepalm, 2x50% = 100% kans op facepalm.
                Attached Files

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
                  Nibor, je had dus een tijd geleden een discussie met een vriend. Ik krijg het idee dat we met zijn allen hetzelfde nog eens dunnetjes overdoen. Dat roept de vraag bij mij op, waarom discussieer jij? Om je kennis te vergroten of om je gelijk te halen?
                  omdat ik het niet altijd eens ben met de "geschreven regels" en graag verder denk dan wat er in de boeken staat en dit maar zomaar voor lief aanneem omdat het er nou eenmaal staat..

ik hoef geen gelijk te hebben/krijgen.. maar ik hoef ook niet klakkeloos alles maar te accepteren wat anderen zeggen of "bewezen "hebben..

Comment

• Originally posted by rickbeen View Post
                    was je tijdens die of deze discussie toevallig onder invloed?

nope!!

Originally posted by burnedice_is_dik View Post
                    mijn gezicht wanneer ik deze hele draad heb gelezen en op nog steeds denkt dat wij niet weten dat hij hard aan het trollen is.

waarom zou ik trollen?

Als ik aandacht wil dan ga ik wel naakt over straat lopen ofzo..of ik ga bij de tv werken zodat ik iedere dag te zien ben op tv...

Of ik ga op iedere post nutteloze aandacht posten plaatsen..(maar daar hebben we al iemand voor:
                    icon16
                    .....

Comment

• Originally posted by Damn View Post
                      Op zich wel ongelofelijk dat je bouwkunde hebt gedaan en niet eens het verschil weet tussen mogelijkheden en kansen.. Niet opvatten dat ik boos ben ofzo maar ik vind het gewoon onvoorstelbaar dit soort zaken...
                      Dan weet ik al wel dat ik hem niet m`n huis zal laten ontwerpen/timmeren, wat het inhoud

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                        Dan weet ik al wel dat ik hem niet m`n huis zal laten ontwerpen/timmeren, wat het inhoud
                        ontwerpen doet een architect toch. en dat zijn hbo/uni opleidingen.
                        Ik zou best een huis wat door nibor gemaakt is willen hebben, 50% kans dat het blijft staan en 50% kans dat het instort

Comment

• Originally posted by BurnedIce_is_dik View Post
                          Mijn gezicht wanneer ik deze hele draad heb gelezen en OP nog steeds denkt dat wij niet weten dat hij hard aan het trollen is.
                          Dude, heb je je hiervoor serieus geregistreerd ?

Comment

Ik zou best een huis wat door nibor gemaakt is willen hebben, 50% kans dat het blijft staan en 50% kans dat het instort
                            Dat wordt een dure verzekering
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by wollie88 View Post
                              Dude, heb je je hiervoor serieus geregistreerd ?
                              om on topic te blijven... 50% kans inderdaad dat hij zich hiervoor heeft geregistreerd..

Comment

Ik heb vaak tekeningen in mijn handen gehad van architecten...

Op papier is van alles mogelijk...iedere lijn die ze tekenen is recht op papier..

Maar in de praktijk is het vaak niet mogelijk om het te maken zoals het op de tekeningen staat...

Sommige architecten hebben nog nooit een hamer in hun handen gehad...(er zijn uitzonderingen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X