Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 30 2004,16:19)]Ik gok erop dat de quote die Xeno erbij zette zoals meestal volledig overbodig was en er dus helemaal niets mee te maken had.
En dat hij bedoelde dat hij graag het ontbrekende gedeelte van je avatar oftewel je hoofd zou zien.
Zat bij mij ook een parachute aan het muntje maar ik lees er meestal dan ook gewoon overheen...
Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 01 2004,09:16)]jij hebt xeno opgestookt dus bent medeplichtig,bro
wat heb ik nu weer gedaan...Ik vroeg alleen naar het ontbrekende vakkie.......is toch geen rampeplan ofzo..en een beejte over mijn heen lezen shannasse terwijl ik wel altijd uw verhalen goed doorlees ...
En ik maar denken dat je bij me in het krijt stond .
Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 01 2004,10:38)]en voor mij kan er niet eens een btje korting af
wat moest ze daarvoor doen dan want je geeft niet zomaar wat weg?
Al die nuttige teksten die ze heb geschreven vond ik wel dat ze het een beetje verdiend had .. maja....... .... op games ken ik je soms wel is matchen arie..dus schreew maar als je een bepaalde game zoekt..
Je hebt nog geen antwoord gegeven op Arie's vraag waarom ik bij jou in het krijt zou staan Xeno...
Daar ben ik eerlijk gezegd ook wel heel erg benieuwd naar?!
En over die posts heenlezen, tsja wat zal ik zeggen...
Meestal quote je een stuk meer dan je zelf zegt en dat leest vreselijk irritant. Dat maakt dat ik inderdaad wel eens een beetje over je posts heen kijk. En aan alleen maar smilie's valt ook niet veel te lezen natuurlijk...
Maar troost je, de keren dat je daadwerkelijk wat schrijft lees ik het wel hoor!
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 01 2004,12:37)]Je hebt nog geen antwoord gegeven op Arie's vraag waarom ik bij jou in het krijt zou staan Xeno...
Daar ben ik eerlijk gezegd ook wel heel erg benieuwd naar?!
Als mede forum member die je niks misgedaan heb zou je bij me in het krijt moeten staan..
enne die smiles komt doordat ik zo een vrolijke jongen ben
Oh oké...
Dus dan zou ik ineens heel veel mensen iets schuldig zijn alleen omdat ze me nooit wat misdaan hebben, hebben nooit wat vóór me gedaan ook maar evengoed...
Wat moet jij dan een lastig leven hebben Xeno!
Doorlopend denken dat je iedereen van alles schuldig bent en zij jou ook, wat zal je vaak teleurgesteld worden...
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 01 2004,16:04)]Oh oké...
Dus dan zou ik ineens heel veel mensen iets schuldig zijn alleen omdat ze me nooit wat misdaan hebben, hebben nooit wat vóór me gedaan ook maar evengoed...
Wat moet jij dan een lastig leven hebben Xeno!
Doorlopend denken dat je iedereen van alles schuldig bent en zij jou ook, wat zal je vaak teleurgesteld worden...
Je moet het niet meteen zo serrieus opvatten allemaal .. maar altijd aardig voor elkaars medemens zijn is belangrijk
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment