gewicht van partner.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewicht van partner.

Tot hoever accepteren jullie het overgewicht van jullie levens partner?

Ik zelf ben niet al te moeilijk, maar zou niet kunnen leven met een vrouw of vriendin die zich helemaal volvreet.

En de hele dag op de bank loopt te hangen.

niet, ik zou zeggen dat ze gewoon volwassen moet worden en gezond moet eten (als mijn levens partner overgewicht zou hebben)
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Als je zelf ook veel moeite steekt in je fysiek is het nogal moeilijk te accepteren als de ander dat totaal niet doet, bovendien val ik meer op sportieve types.
      Lid van de 200 club

Comment

Als je zelf veel bezig bent met voeding en sport lijkt het idd vreemd om een partner te hebben die er totaal niet mee bezig is. Mocht het geval zich voordoen dan zou ik m'n partner stimuleren om te gaan sporten, eventueel samen.
        ps:Met seks verbrand je ook calorieën
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
          Als je zelf ook veel moeite steekt in je fysiek is het nogal moeilijk te accepteren als de ander dat totaal niet doet, bovendien val ik meer op sportieve types.
          dit. bij vrouwen met overgewicht (BMI 25+) zijn ze ook a behoorlijk stevig

Comment

Denk dat je dit probleem<of irritatie>niet moet onderschatten.

Comment

Originally posted by Guusd View Post
              Als je zelf veel bezig bent met voeding en sport lijkt het idd vreemd om een partner te hebben die er totaal niet mee bezig is. Mocht het geval zich voordoen dan zou ik m'n partner stimuleren om te gaan sporten, eventueel samen.
              ps:Met seks verbrand je ook calorieën
              Best pickup line ever:
              Kissing burns 600 calories per hour. Want to work out?
              Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                Best pickup line ever:
                Kissing burns 600 calories per hour. Want to work out?
                Een goede work out!... 10 min a day

Comment

Nou hebben jullie het natuurlijk alleen over partner vrouwen maar ja die heb ik dan weer niet maar een partner man. Mijn exemplaar kampt met een behoorlijk overgewicht. Ik vind het afschuwelijk! Twee jaar geleden zijn we samen begonnen aan een afvaltraject. Waar ik ben doorgegaan is hij afgehaakt en wat er is afgegaan zit er inmiddels dubbel en dwars bij. Tja........je kan iemand niet dwingen (zou ik best willen hoor)

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                    Tsja, liever heb ik ook een mooi gebouwde vrouw zonder overgewicht dat zo op de cover van FHM kan. Maar in hoeverre is dat haalbaar?

Anyway, ik zou me er behoorlijk aan ergeren. Wat steviger gebouwd is niet erg, maar daadwerkelijk overgewicht vind ik niet zo prettig.

Alleen, wat doe je eraan? Als het nog gewoon een vriendin is in je tienerjaren kan ik me nog voorstellen dat je liever op zoek gaat naar iemand anders, maar bij je partner waar je al jaren mee getrouwd bent, ligt het natuurlijk niet zo simpel.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Mijn partner kookt en doet de boodschappen (ja i know, classic, maar dan doet ze uit vrije wil!!!!)

Dus ze is soort van verplicht 'gezond' mee te eten.

Je houdt van je partner voor wie ze zijn, maar ik zal ze kosten wat kost behoeden voor een ongezonde levensstijl

Comment

Zo lang het maar een mooi meisje is:P

Comment

niet slank = not done voor mij
                          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                          Doel eind 2015: 100kg
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                            niet slank = not done voor mij

Ik zelf hou wel van een iets vollere damme vooral met grote borste en een volle kont.

Comment

Originally posted by monster menno View Post

Ik zelf ben niet al te moeilijk, maar zou niet kunnen leven met een vrouw of vriendin die zich helemaal volvreet.

En de hele dag op de bank loopt te hangen.
                              Tja, dat hangt van een heleboel factoren af natuurlijik.

1) Hebben jullie een gezamenlijke hypotheek?

2) Is er sprake van een samenwoningscontract?

3) Zijn jullie binnen gemeenschap van goederen getrouwd?

Etc.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X