gewichthefschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb een keer adistar 2008 getest..voor full squat is het fijner iig.
    @joachim...neppe chuck taylors zijn net zo goed voor een low bar squat (wat jij doet toch?)
    bespaart je iig geld.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      Heb een keer adistar 2008 getest..voor full squat is het fijner iig.
      @joachim...neppe chuck taylors zijn net zo goed voor een low bar squat (wat jij doet toch?)
      bespaart je iig geld.
      Ik wil er ook bij gaan front squatten en oly-lifts lijken mij ook wel leuk. En mijn chucks zijn kapot van al dat squatten
      Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
        Ik wil er ook bij gaan front squatten en oly-lifts lijken mij ook wel leuk. En mijn chucks zijn kapot van al dat squatten
        stuk? ik heb al ruim drie jaar neppe allstars, maar ze zien er nog perfect uit. wat is er bij jou stuk als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by Welkom View Post
          stuk? ik heb al ruim drie jaar neppe allstars, maar ze zien er nog perfect uit. wat is er bij jou stuk als ik vragen mag?
          De zijkant heeft een groot gat. En het zijn nog echte ook:,)
          Lid van de 200 club

Comment

k lift altijd op allstars, bevalt prima.
            Mind is everything.

Comment

Ik doe alles op m`n oude nike sneakertjes haha (hoge)

Comment

Blote voeten.. Ik squat thuis.. dus gewoon op blote poten.. kan ik goed mn hakken in de grond boren!
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Welkom View Post
                  voor rennen? zit er wel goeie schok-demping in de zool dan?

Ik heb zelf de adistar bij manfred nerlinger besteld. Het was in het begin erg wennen en vooral het lopen vanuit de kleedkamer voelt heel raar. Maar na een maand of drie weet je niet beter en ze gaan je leve lang mee.
                  Die teenschoenen worden inderdaad gebruikt voor buiten lopen, er zit inderdaad geen schokdemping in daarom is het de bedoeling dat je landt op je voorvoet. Het is net alsof je blootsvoets gaat, maar dan heb je nog wat bescherming. Ziet er vreemd uit als ze dat voorbij ziet komen op de hei...

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                    Blote voeten.. Ik squat thuis.. dus gewoon op blote poten.. kan ik goed mn hakken in de grond boren!
                    Dat is een goede optie. Je bent in direct contact met de vloer en veel mensen die op blote voeten squatten zeggen dat het stabieler voelt.

Originally posted by Pallas View Post
                    Die teenschoenen worden inderdaad gebruikt voor buiten lopen, er zit inderdaad geen schokdemping in daarom is het de bedoeling dat je landt op je voorvoet. Het is net alsof je blootsvoets gaat, maar dan heb je nog wat bescherming. Ziet er vreemd uit als ze dat voorbij ziet komen op de hei...
                    De Soft Star Moc3 is een goed alternatief. Het ziet er in ieder geval minder belachelijk uit.

Living Barefoot | Review: Soft Star Moc3

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Dikke bump:

Weet iemand een winkel waar je die adistar 2008 schoenen kan krijgen? Die zijn geloof ik niet al te duur.
                      Train hard or go hormone

Comment

ik heb toevallig vandaag gemaild met Manfred Nerlinger voor de Power Perfect II

MANFRED NERLINGER | © 2008
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Dikke bump:

Weet iemand een winkel waar je die adistar 2008 schoenen kan krijgen? Die zijn geloof ik niet al te duur.
                          Zijn niet meer te verkrijgen tenzij je beneden maat 40 zit.....ik en nog een paar hebben het netafgestruind voor die schoenen maar geen resultaat.....neem de adistar 2012, die zijn volgens vele stukken beter maar prijzig, incl. verzend ben je bij de goedkoopste 154 euro kwijt, adidas power perfect zijn wat goedkoper..
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik wilde die ook eerst gaan kopen, maar ik squat nu low bar en ik las ergens dat je ze eigenlijk daar niet zo zinvol voor zijn, dus misschien blijf ik dan wel op blote voeten squatten..

Wat te doen..
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                              Zijn niet meer te verkrijgen tenzij je beneden maat 40 zit.....ik en nog een paar hebben het netafgestruind voor die schoenen maar geen resultaat.....neem de adistar 2012, die zijn volgens vele stukken beter maar prijzig, incl. verzend ben je bij de goedkoopste 154 euro kwijt, adidas power perfect zijn wat goedkoper..
                              waar zijn die maatjes 40 nog op te pikken?
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

In mijn hardloopschoenen zit ook een verhoogde hak en die waren een stuk goedkoper dan 150e.

Die teenschoenen zijn volgensmij een stap tussen normaal rennen en met blote voeten rennen. Ik kom vaak een renner tegen die op blote voeten rent. Schijnt goed te zijn
                                Last edited by Gus; 25-01-2013, 22:16.
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X