gewichthefschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewichthefschoenen

Welke raden jullie aan en bij welke winkel? Ik heb ongeveer 150 euro ervoor te makken.
    Lid van de 200 club

Originally posted by joachimrens View Post
    Welke raden jullie aan en bij welke winkel? Ik heb ongeveer 150 euro ervoor te makken.
    WTF haha bestaan die wel :P, nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn :$
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

ja die bestaan ja
      Calisthenics / Street workout

Comment

Natuurlijk bestaan die. Zijn vrij strakke schoenen met een verhoogde zool. Daardoor kan je dieper komen in bijvoorbeeld een front squat.
        Lid van de 200 club

Comment

Heb ze vorige week dinsdag besteld bij krachtsport.nl

Adidas Power Perfect 2

mag nu wel eens aankomen trouwens, duurde 3-5 werkdagen
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik heb zelf de nieuwe Adipower 2012, hier gekocht voor 139 euro, verzendkosten 15 euro, levertijd was anderhalve week.

Je kan ook hier kijken maar is beperkt qua maatvoering Ielja Strik Sports
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Die schoenen met een verhoogde hak kunnen je helpen als je high bar squats doet. Als je low bar squats uitvoert dan is een schoen met een platte zool een betere keus.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ik train graag met All stars, een goede vlakke zool waar ik het liefst met werk.
                http://www.facebook.com/extremefitness2013
                for fitness and bodybuilding motivation

Comment

Originally posted by ProjectX View Post
                  Ik train graag met All stars, een goede vlakke zool waar ik het liefst met werk.
                  Ideaal voor low bar! Heb laatst ook een paar aangeschaft.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Die schoenen met een verhoogde hak kunnen je helpen als je high bar squats doet. Als je low bar squats uitvoert dan is een schoen met een platte zool een betere keus.

Ik heb liever ietsje meer enkel dorsiflexie en dus meer kniebuiging dan dat mijn onderrug rond omdat ik te diep in heupbuiging moet zitten om parallel te raken. Ik heb de anti-squatbouw, lange benen en armen en een klein torso.
                    Lid van de 200 club

Comment

Heb zelf de Adidas Power Perfect 2. deze heb ik nu ongeveer een jaartje, en ze bevallen mij zeer goed.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        Heb zelf de Adidas Power Perfect 2. deze heb ik nu ongeveer een jaartje, en ze bevallen mij zeer goed.
                        Zit nu ook aan deze te denken goed betaalbaar, 110 euro bij de krachtwinkel.
                        Lid van de 200 club

Comment

wat zijn dit dan voor schoenen: Vibram Fivefingers koop je bij 5fingers.nl
                          hoorde laatst dat deze ook voor fitnessen zouden zijn. mr wat zou hier het voordeel van zijn?
                          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                          Doel eind 2015: 100kg
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                            wat zijn dit dan voor schoenen: Vibram Fivefingers koop je bij 5fingers.nl
                            hoorde laatst dat deze ook voor fitnessen zouden zijn. mr wat zou hier het voordeel van zijn?
                            Die zijn vooral voor rennen.
                            Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                              Die zijn vooral voor rennen.
                              voor rennen? zit er wel goeie schok-demping in de zool dan?

Ik heb zelf de adistar bij manfred nerlinger besteld. Het was in het begin erg wennen en vooral het lopen vanuit de kleedkamer voelt heel raar. Maar na een maand of drie weet je niet beter en ze gaan je leve lang mee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X