Welke raden jullie aan en bij welke winkel? Ik heb ongeveer 150 euro ervoor te makken.
gewichthefschoenen
Collapse
X
-
Originally posted by joachimrens View PostWelke raden jullie aan en bij welke winkel? Ik heb ongeveer 150 euro ervoor te makken.If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
-
Ik heb zelf de nieuwe Adipower 2012, hier gekocht voor 139 euro, verzendkosten 15 euro, levertijd was anderhalve week.
Je kan ook hier kijken maar is beperkt qua maatvoering Ielja Strik Sports.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Die schoenen met een verhoogde hak kunnen je helpen als je high bar squats doet. Als je low bar squats uitvoert dan is een schoen met een platte zool een betere keus.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDie schoenen met een verhoogde hak kunnen je helpen als je high bar squats doet. Als je low bar squats uitvoert dan is een schoen met een platte zool een betere keus.
Ik heb liever ietsje meer enkel dorsiflexie en dus meer kniebuiging dan dat mijn onderrug rond omdat ik te diep in heupbuiging moet zitten om parallel te raken. Ik heb de anti-squatbouw, lange benen en armen en een klein torso.Lid van de 200 club
Comment
-
wat zijn dit dan voor schoenen: Vibram Fivefingers koop je bij 5fingers.nl
hoorde laatst dat deze ook voor fitnessen zouden zijn. mr wat zou hier het voordeel van zijn?Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Originally posted by Nieck01 View Postwat zijn dit dan voor schoenen: Vibram Fivefingers koop je bij 5fingers.nl
hoorde laatst dat deze ook voor fitnessen zouden zijn. mr wat zou hier het voordeel van zijn?Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostDie zijn vooral voor rennen.
Ik heb zelf de adistar bij manfred nerlinger besteld. Het was in het begin erg wennen en vooral het lopen vanuit de kleedkamer voelt heel raar. Maar na een maand of drie weet je niet beter en ze gaan je leve lang mee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment