gewichthefschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij zijn die squat schoenen overrated. Denk dat je er alleen baat bij hebt als je pl ed of als je problemen met je houding hebt.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Guusd View Post
      In mijn hardloopschoenen zit ook een verhoogde hak en die waren een stuk goedkoper dan 150e.
      je bedoelt zon sompige air hak? FAIL...

Originally posted by Nocerino View Post
      Volgens mij zijn die squat schoenen overrated. Denk dat je er alleen baat bij hebt als je pl ed of als je problemen met je houding hebt.
      in beide gevallen dus niet over rated. je kan idd werken aan techniek, maar een feit is wel dat je steviger staat en 9/10 kantoorpikkies niet zo flexibel zijn.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ja maar ik heb zo het gevoel dat sommige hier de schoentjes willen aanschaffen im de hoop meer te liften/techniek verdoezelen.

Squat zelf met cheapy "allstars"
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Niet overrated maar is wel handig voor mensen die bij diepe squat flexibiliteit problemen hebben, je kan er dus eerder indirect béter mee squatten, niet perse meer gewicht. Ik squat zelf ook gewoon op schoenen met platte zool, altijd al gedaan.
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ja maar ik heb zo het gevoel dat sommige hier de schoentjes willen aanschaffen im de hoop meer te liften/techniek verdoezelen.

ben je met je allstars al eens op een schijf van 2,5 kg gaan staan?

Comment

Originally posted by Teddek View Post
              ben je met je allstars al eens op een schijf van 2,5 kg gaan staan?
              Nee, hoezo?

Comment

Nee, hoezo?
                dan ga ik er van uit dat je niet weet hoe het is om met hak te squaten?
                en in dat geval zou ik dat zeker eens proberen.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                  ik heb toevallig vandaag gemaild met Manfred Nerlinger voor de Power Perfect II

MANFRED NERLINGER | © 2008
                  Probleem is dat ik ze graag zou willen passen. Heb vrij brede voeten namelijk.

Originally posted by okidoki71 View Post
                  Zijn niet meer te verkrijgen tenzij je beneden maat 40 zit.....ik en nog een paar hebben het netafgestruind voor die schoenen maar geen resultaat.....neem de adistar 2012, die zijn volgens vele stukken beter maar prijzig, incl. verzend ben je bij de goedkoopste 154 euro kwijt, adidas power perfect zijn wat goedkoper..
                  Mijn budget is enorm beperkt en hoop eigenlijk redelijke schoenen voor weinig te krijgen. Zijn er nog goedkopere alternatieven?

Ik squat nu met kleine plankjes onder mijn voeten. Als ik er niks onder doe dan gaat de hele techniek/houding naar de knoppen. Nu kom ik lekker diep en zal mijn lenigheid wel toenemen naarmate ik langer bezig ben. Ik zie overigens vrij ervaren jongens ook gewoon zulke schoenen dragen, dus ze zullen er wel baat bij hebben.

Originally posted by Triple Aces View Post
                  Niet overrated maar is wel handig voor mensen die bij diepe squat flexibiliteit problemen hebben, je kan er dus eerder indirect béter mee squatten, niet perse meer gewicht. Ik squat zelf ook gewoon op schoenen met platte zool, altijd al gedaan.
                  Inderdaad. Met een kleine verhoging squat ik tot ver beneden parallel. Zonder red ik dat niet vanwege een verkeerde houding. Ben gewoon niet lenig genoeg om diep te gaan.
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Mijn budget is enorm beperkt en hoop eigenlijk redelijke schoenen voor weinig te krijgen. Zijn er nog goedkopere alternatieven?
                    Goodlift

Comment

@ teddek maar eens proberen dan. Volgens mij squat ik al vanuit de hak, maar proberen kan nooit kwaad.

Heb een gozer rondlopen met van die schoenen maar die zakt geeneens parallel. Vandaar mijn reactie .

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                        Bedankt! Is het wat qua kwaliteit? Jammer dat je ze niet kan passen, maar ja, het is niet om er dagelijks op te lopen natuurlijk.
                        Train hard or go hormone

Comment

één runner schoen niet goed voor dit soort dingen?
                          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Nee dat is als op marshmellows squatten
                            All stars zijn sokken met een zool, je moet ervan houden. In gewichthefschoenen hebben je voeten meer stabiliteit heb ik het idee.
                            Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Bedankt! Is het wat qua kwaliteit? Jammer dat je ze niet kan passen, maar ja, het is niet om er dagelijks op te lopen natuurlijk.
                              Heb die dl schoenen momenteel en vind ze wel ok, maten komen ook overeen met m'n andere schoenen.

Comment

ik squat en deadlift altijd op mn sokken of op blote voeten, voelt beter

tenzij iem me kan zegge waarom die slecht zou zijn?
                                powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X