ik heb al eventjes last in mijn onderrug, maar ik ben nog maar 16 en vind dat redelijk astig omdat ik nog jong ben, het is begonnen door een hobby van mij, ik ontwerp papiere wapens en ik heb dan is een keer een heel weekend aan 2 wapens gezeten en in totaal was dat denk ik 18 uur werk fzo, maar als ik die tijd altijd op een stoel zit was dat soms redelijk lastig en vanaf toen heb ik zowat geprobeert mijn rug te kraken door er op te drukken, maar ik denk dat daardoor de pijn is gekomen, en ik train dan nog eens 4x per week tijdens schooldagen, en als ik dan T-bar rows doe of bent over row of deadlift, dan merk ik dat men onderrug daarna pijn doet en voor ik begon met dat kraken had ik dat helemaal niet, ik houw mijn rug ook recht dus ik vind het redelijk raar, maar nu word de pijn in mijn rug echt erg, mijn onderrug doet nu altijd pijn, en in mijn bovenrug doet het ook soms zeer, en als ik dan nog een men rug kraak dan word het echt lastig op de plaatsen waar het gekraakt is en ik hoop van deze ondragelijke pijn af te graken, ik hoop dat julie mij kunne helpen, want het zal nog een weekje duren voor ik naar de kinesist kan gaan.
alvast bedankt, groetjes jelle
alvast bedankt, groetjes jelle
Comment