Balls deep squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    een stel kneusjes

wellicht heb je gelijk, maar het doel heiligt de middelen toch?
    aan de andere kant het is ws op te lossen met mobiliteit flexibiliteits oeveningen.
    Last edited by Teddek; 24-05-2012, 07:54.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

ik zit er zo eens over na te denken en besef dat hakjes eigenlijk een excuus zijn om achterliggende problemen aan te pakken.... mmmm

Comment

Er is onlangs een onderwerp geopend over rek en strek oefeningen:

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...k-routine.html
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by Teddek View Post
          ik zit er zo eens over na te denken en besef dat hakjes eigenlijk een excuus zijn om achterliggende problemen aan te pakken.... mmmm

Ik heb zonder squatschoeisel/hakjes of blokjes geen problemen om beneden parallel te geraken en ik ben doorgaans toch zo stijf als een hark. Gebrek aan techniek is de grote issue bij de meeste....

De gewichthefschoenen die ik nu gebruik is dus geen excuus omdat ik geen achterliggende problemen heb, het zorgt er mede voor dat je stabieler staat en dat je mede daardoor krachten bespaart die je kan gebruiken om meer gewicht te kunnen liften, zelfde geld voor kneewraps en squatsuit......
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik doelde op mezelf. (eye opener) Kan met verhoging goed onder parallel squaten met "juiste" techniek. hoewel ik altijd goed stretch lukt me dit zonder verhoging niet door gebrek aan flexibiliteit. Daar zal ook ik meer energie in moeten steken

Comment

Thanks voor de reacties en Falstyr thanks dat ik even gelijk een kneus word genoemt niet iedereen is zo godlike als jou

Comment

Nu ben ik geen expert, maar je zou kunnen kijken naar de positionering van je voeten kunnen kijken. Als je een iets wijdere positie in neemt kan je wellicht lager komen.
                Train hard or go hormone

Comment

Lol ik ben echt een kneus xd...
                  ik deed mn voeten wat meer uit elkaar en nu kom ik makkelijk parallel.

Comment

Originally posted by BarBrother View Post

Laat me raden, je kon niet slapen en bent om 2 uur snachts gaan squatten
                    Laissez Faire

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                      Met je tenen recht naar voren of wijzen die iets naar buiten toe?
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                        Laat me raden, je kon niet slapen en bent om 2 uur snachts gaan squatten
                        ja idd
                        Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Met je tenen recht naar voren of wijzen die iets naar buiten toe?
                        recht naar voor?
                        waarom is dat ook fout of?

Comment

Ik zal het simpel houden. Je tenen moeten naar buiten toe wijzen, in dezelfde richting als je knieën. Dan kun je dieper zakken.
                          - Dave Tate

Comment

Youtube is your friend

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Ik zal het simpel houden. Je tenen moeten naar buiten toe wijzen, in dezelfde richting als je knieën. Dan kun je dieper zakken.
                              met tenen naar buiten hoe je het omschreef kan ik het ook
                              is het dan wel goed?
                              Originally posted by Teddek View Post
                              Youtube is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X