Stompe/uitgerekte/platte biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wilcodemug View Post
    Genen. Punt uit.

Hoorde laatste ook in de gym iemand zeggen: ja man bankdrukken pak je hele borst mee en met flyes de randjes. Echt WTF? Zo dom..

Gewoon doortrainen en hoe meer massa hoe groter je biceps wordt
    Shit, en ik heb 1x per week een randjes dag ingeroosterd... Bicepsrandje, lats randje, vastus medius randje, soleus randje. Jij wil dus beweren dat dat niet kan?!
    Train hard or go hormone

Comment

Ik heb ook een hele lange biceps met weinig piek. Train ze helemaal het leplazerus maar ze gaan echt niet pieken, armomtrek neemt toe, bicepsen worden veel groter maar de insertie zit gewoon een stuk verder naar beneden dus een ronde tennisbal zal ik nooit krijgen. Puur genetisch dus.

Soep: Dude, uhm, wtf?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Shit, en ik heb 1x per week een randjes dag ingeroosterd... Bicepsrandje, lats randje, vastus medius randje, soleus randje. Jij wil dus beweren dat dat niet kan?!
        Helaa niet pik, gewoon basic houden en massa bouwen dan komen die mooie randjes vanzelf
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Helaa niet pik, gewoon basic houden en massa bouwen dan komen die mooie randjes vanzelf
          Sarcasmeradar kapot?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Sarcasmeradar kapot?
            Mooi hè
            Train hard or go hormone

Comment

Genen. Punt uit.

Hoorde laatste ook in de gym iemand zeggen: ja man bankdrukken pak je hele borst mee en met flyes de randjes. Echt WTF? Zo dom..

Gewoon doortrainen en hoe meer massa hoe groter je biceps wordt
              broscience lol

Comment

Originally posted by soep View Post
                klinkt heel doordacht hoor, maar wie zegt dat BBers in dat stukje biceps hetzelfde trainen? en waarom is bij mij, sinds ik veel preacher doe, mijn piek kleiner geworden terwijl ik een veel, veel sterkere bicep heb?
                De vorm van je spieren is genetisch bepaald. Door trainen wordt de spier groter maar de basisvorm veranderd niet; je kunt bijvoorbeeld de spierbuik niet langer maken want dat zou betekenen dat gedeeltes van de pees vervangen worden door spierweefsel. En dat is klinklare onzin. En een hoge piek creeeren gaat ook niet als je daar de aanleg niet voor hebt.

Bodybuilders met een hoge biceps piek hebben een doorgaans een hogere insertie. Kijk bijvoorbeeld naar de biceps van Franco Columbu en Albert Beckles:

Sergio Oliva heeft lage inserties, waardoor hij niet die hoge piek heeft:

Dat terwijl de omvang van zijn armen wel groter is dan die van heel veel bodybuilders die wel een hoge piek hebben. Het zegt dus niets over de omvang.

Arnold is een geval apart; de rechterbicep heeft een hoge piek en de linker niet:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

@ soep je moet toch beide heads trainen anders krijg je zon mooi gat tussen je elleboog en je biceps. Gewoon kwestie van tijd dit heur...
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                    @ soep je moet toch beide heads trainen anders krijg je zon mooi gat tussen je elleboog en je biceps. Gewoon kwestie van tijd dit heur...
                    Dat gat kan je niet trainen maat.. dat gat is pees en is ook genetisch bepaald hoe lang die pees is.

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Kijk deze man heeft ook lange pezen

Hoe gespierd dan ook, die pees hou je.
                      Met back double biceps heeft deze kerel echt een torenhoge piek op z'n biceps.. lees wel vaker dat mensen met korte pees een hoge piek hebben bij de biceps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X