Kleine mannen die gespierder willen worden, of hun uiterlijk al niet mee hebben.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

pfff....wat een discussie

nee....een man wordt niet ineens woest aantrekkelijk als hij traint
    is het nix....dan wordt het ook echt nix...

en lengte...mwoahh...allerlei variaties....maakt me nix uit...al is de man zelfs kleiner dan mij
    ik val gewoon op sportieve types...iemand die gaat voor zijn passie...en of dat nou hockey...hardlopen...bb of fietsen is...
    (alleen om de 1 of andere reden match ik noooooit met voetballers...gewoon nog niet de juiste tegengekomen)
    beetje humor...khou wel van wat sarcasme
    eerlijk...dus idd GEEN ACT

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
      vrouwen vallen op lange mannen dus je kan de hoop alvast opgeven

Daar ben ik het niet altijd mee eens

Maar over dat trainen ,, de meeste vrouwen vinden het wel leuk als iemand traint en wat spieren heeft.. Maar het moet absoluut niet te erg zijn als die body builders ..

Comment

Originally posted by Maaike16 View Post

Maar over dat trainen ,, de meeste vrouwen vinden het wel leuk als iemand traint en wat spieren heeft.. Maar het moet absoluut niet te erg zijn als die body builders ..

Tjah wat is een bodybuilder. Iemand die op zijn voeding let en groter wil worden? Of die persoon die 100kg op 10% bij 1.80m is? Die definitie is variabel natuurlijk.
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Tjah wat is een bodybuilder. Iemand die op zijn voeding let en groter wil worden? Of die persoon die 100kg op 10% bij 1.80m is? Die definitie is variabel natuurlijk.

Nee iemand die gewoon gebruikt, dat valt direkt op.< in de meeste ogen van vrouwen een knuppel die denkt dat hij wat maken kan>

En tuurlijk valt een vrouw eerder op een mooi lichaam dan op een vetzak.
          Maar dat is inderdaad niet alleen wat telt.

Comment

Hebben jullie nog nooit gehoord van het experiment met die ratjes? Die kregen een jasje om bij hun eerste 'ontmoeting' met een leuke rat van het andere geslacht, die had óók een jasje om. Later waren ze alleen nog geinteresseerd in ratjes met jasjes.

Moraal van het verhaal: de eerste ervaringen bepalen waar je op valt. Of je een jasjes-fetish hebt of niet. Voor elke man is er een vrouw die hem leuk vindt. Het aloude 'op elk potje past een dekseltje' bevat echt een kern van waarheid. Dus wees gewoon jezelf!

Comment

Originally posted by Ferry86 View Post
              .

En nu meer voor de dames.

Vinden jullie een jongen/man aantrekkelijker worden als die traint, maar niet echt knap van zichzelf is. Of zie je diegene dan nog steeds niet staan, ongeacht zijn ''lekkere lichaam''

Kan iemand knapper of beter eruit zien met behulp van trainen?

Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
              Ja en nee.
              Het zit allemaal in de uitstraling van zo'n man.
              Dus nee, een man wordt op zich niet zozeer aantrekkelijker als hij traint als hij geen humor heeft, of geen leuk charisma. Maar omdat veel mannen wel zelfverzekerder worden als ze gaan trainen, groeit hun charisma vaak wel en dus worden ze dan aantrekkelijker.
              Zelf val ik niet echt op heel kleine mannen, ik vind het leuk als een man stukkie langer is dan ikzelf, ben 1.72 m'.
              Maar ooit had ik een vriendje van 1.64 m'. Het was op zich geen gezicht als je ons zag lopen maar een lekker ding dat het was en een humor dat tie had!
              Soms zegt het dus niets........
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Ik vind het een behoorlijke afknapper als iemand om die reden traint. Of als hij andere dingen doet, puur om beter in de markt te liggen.

Trainen hoor je te doen vanwege een persoonlijke motivatie, omdat het heerlijk en leuk kan zijn, en omdat je een gezonde levensstijl wil hebben. Niet voor anderen.

En wat dan nog als meer vrouwen vallen voor je act? Wil jij je hele leven een act blijven opvoeren?
                Stel dat jij gaat trainen omdat je dan vrouwen aantrekt die daarop vallen.. Dan zien die vrouwen altijd wel iemand die 'beter' is, puur omdat het bij jou niet uit jezelf komt. Ontdek gewoon wat jij leuk vindt, en hoe jij plezier haalt uit hetgeen waar je achter staat. Dan komt de rest vanzelf...
                Prachtig hoe je de spijker op de kop slaat.
                Lees "Liefde" van Mark Mieras.

Hierin staat dat een vrouw aan een getraind lichaam ziet dat een man discipline heeft, voor zichzelf kan zorgen en voor 'gezond' nageslacht kan zorgen. Zo kijkt een man ook weer naar heupen die kinderen kunnen dragen en borsten die ze kunnen voeden.

Denk je nou echt dat wij mensen dit allemaal zelf hebben verzonnen?
                En denk je ook dat dit geen invloed heeft op onze keuzes?
                De natuur heeft tientallen millennia over deze programmering gedaan.

We willen allemaal zo bijzonder en authentiek zijn... Dat maakt ons allemaal hetzelfde!

We zijn apen met iPhone's, als je dat weet leeft het een stuk makkelijker.
                Nou weer kijken wie de grootste rooie kont heeft! Die mag zich dit jaar Overall chimp... champ noemen.
                Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                  Prachtig hoe je de spijker op de kop slaat.
                  Lees "Liefde" van Mark Mieras.

Hierin staat dat een vrouw aan een getraind lichaam ziet dat een man discipline heeft, voor zichzelf kan zorgen en voor 'gezond' nageslacht kan zorgen. Zo kijkt een man ook weer naar heupen die kinderen kunnen dragen en borsten die ze kunnen voeden.

Denk je nou echt dat wij mensen dit allemaal zelf hebben verzonnen?
                  En denk je ook dat dit geen invloed heeft op onze keuzes?
                  De natuur heeft tientallen millennia over deze programmering gedaan.

We willen allemaal zo bijzonder en authentiek zijn... Dat maakt ons allemaal hetzelfde!

We zijn apen met iPhone's, als je dat weet leeft het een stuk makkelijker.
                  Nou weer kijken wie de grootste rooie kont heeft! Die mag zich dit jaar Overall chimp... champ noemen.
                  Uitgaande dat jouw theorie klopt, waarom is het dan in veel culturen juist een pre als je veel te dik bent? Als vrouwen veel te dik zijn worden ze (net als bij extreem ondergewicht) onvruchtbaar.

Paarse is wel waar, en blauwe grappig

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Hebben jullie nog nooit gehoord van het experiment met die ratjes? Die kregen een jasje om bij hun eerste 'ontmoeting' met een leuke rat van het andere geslacht, die had óók een jasje om. Later waren ze alleen nog geinteresseerd in ratjes met jasjes.

Moraal van het verhaal: de eerste ervaringen bepalen waar je op valt. Of je een jasjes-fetish hebt of niet. Voor elke man is er een vrouw die hem leuk vindt. Het aloude 'op elk potje past een dekseltje' bevat echt een kern van waarheid. Dus wees gewoon jezelf!
                    Gebruik dan de fregatvogel als voorbeeld, dat is tenminste een waarheid. Die vogels hadden vroeger amper tot geen rode krop. Maar op de een of andere manier werden die vrouwtjes heel sterk aangetrokken tot rood. Gevolg is dat de vogels met de meest rode krop standaard het meeste nageslacht hadden, en kijk die vogels nu eens

Comment

Overgewicht werd vroeger in onze cultuur en nog steeds in andere culturen geassocieerd met rijkdom. Iemand die dik is/was heeft genoeg geld, hoeft niet hard te werken en is dus een ideaal beeld. Vroeger was het ook een schoonheidsideaal zijn om een witte huid te hebben, want gebruind zijn was voor de arbeiders. Tegenwoordig is het andersom: een strak lichaam duidt eerder op hogere ontwikkeling en gebruind zijn duidt op het luxe leven. Dat is dus het nieuwe schoonheidsideaal.
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        Overgewicht werd vroeger in onze cultuur en nog steeds in andere culturen geassocieerd met rijkdom. Iemand die dik is/was heeft genoeg geld, hoeft niet hard te werken en is dus een ideaal beeld. Vroeger was het ook een schoonheidsideaal zijn om een witte huid te hebben, want gebruind zijn was voor de arbeiders. Tegenwoordig is het andersom: een strak lichaam duidt eerder op hogere ontwikkeling en gebruind zijn duidt op het luxe leven. Dat is dus het nieuwe schoonheidsideaal.
                        Natuurlijk, dat ik daar niet gelijk aan dacht

Comment

Originally posted by Maaike16 View Post

Originally posted by monster menno View Post
                          Nee iemand die gewoon gebruikt, dat valt direkt op.< in de meeste ogen van vrouwen een knuppel die denkt dat hij wat maken kan>

En tuurlijk valt een vrouw eerder op een mooi lichaam dan op een vetzak.
                          Maar dat is inderdaad niet alleen wat telt.
                          bodybuilding
                          bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening

Een bodybuilder is exact wat het woord zegt.
                          Iemand die bodybuild die bouwt zijn lichaam en serieus traint.

Iemand kan een bodybuilder zijn maar totaal niet lijken op die grote bodybuilders die zich volspuiten met anabolen.

Ik vind het jammer dat mensen zulke vooroordelen hebben.
                          Als iemand zegt dat hij aan bodybuilding doet (om niet fitnissen te zeggen want dan denken de meesten aan eventjes rustig naar de sportschool gaan en niet serieus trainen) dan word hij meteen bekeken alsof hij steroiden gebruikt.
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                            bodybuilding
                            bo - dy - build - ing [` boddiebilding] (Engels) de -woord (beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening

Een bodybuilder is exact wat het woord zegt.
                            Iemand die bodybuild die bouwt zijn lichaam en serieus traint.

Iemand kan een bodybuilder zijn maar totaal niet lijken op die grote bodybuilders die zich volspuiten met anabolen.

Ik vind het jammer dat mensen zulke vooroordelen hebben.
                            Als iemand zegt dat hij aan bodybuilding doet (om niet fitnissen te zeggen want dan denken de meesten aan eventjes rustig naar de sportschool gaan en niet serieus trainen) dan word hij meteen bekeken alsof hij steroiden gebruikt.
                            Dat is semantiek, ook al heb je gelijk. Ze moeten misschien "professionele bodybuilders" zeggen, maar volgens mij associëren de meeste mensen bodybuilders met opgepompte, anabolen gebruikende mannen. Gelukkig denken wij daar anders over
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Gebruik dan de fregatvogel als voorbeeld, dat is tenminste een waarheid. Die vogels hadden vroeger amper tot geen rode krop. Maar op de een of andere manier werden die vrouwtjes heel sterk aangetrokken tot rood. Gevolg is dat de vogels met de meest rode krop standaard het meeste nageslacht hadden, en kijk die vogels nu eens
                              Oh maar dat is waar, ik heb een enorme wijnvlek op me kont en als ik maar ergens ben en ik laat me kont zien met die rode vlek dan heb ik ze voor het uitkiezen.
                              Is ook me geluik want ik bent verder niet om aan te zien, en heb een hangbuik en ben ongeveer net zo dun als een chuppa chup
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Ferry86 View Post
                                Mensen zeggen dat ook tegen mij ja. Ga lekker trainen dan wordt je ook zelfverzekerder, omdat je ziet dat je verandert in de goede zin.

Natuurlijk je traint voor jezelf, maar het ook wel leuk als je complimenten krijgt over je lichaam.(het werk wat je ervoor gedaan heb)

Ik zou ook inderdaad niet vallen op iemand die super gespierd is, maar super stil en saai is.

ik ben niet stil en saai lol juist tegenovergestelde ben maf as fuck

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X