Ik zou de frequentie verhogen ipv de hoeveelheid, 2 a 3 maal weeks, verdeeld over 12-16 sets en niet tot failure.
geen grotere biceps, groeien totaal niet?
Collapse
X
-
Éénmaal per week een spiergroep trainen is voor naturals (dit geldt niet voor complete beginners, maar dat is de TS niet) waardeloos. In mijn optiek is minstens UB/LB over 4 dagen of 3x fullbody véél beter om door plateaus te breken.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Mark007 View Post43tot44 cm, is gezien jouw stats echt geen kleine arm...Sterker nog, dat zij beste armen.. Groter dan de mijn iig.
Of zijn je triceps gewoon huge?
bij de vetmeting mijn vet op mijn armen aan de lagere kant maar misschien dat het juist op die plekken wél zit.
ik moest de foto snel maken aangezien ze gingen sluiten dus ik heb niet op belichting gelet etc..
ik zit voor het eerst in de cut dus ik weet dat ik er een stuk droger bij moet staan.Attached FilesLast edited by addicted2grow; 10-07-2012, 21:17.
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostÉénmaal per week een spiergroep trainen is voor naturals (dit geldt niet voor complete beginners, maar dat is de TS niet) waardeloos. In mijn optiek is minstens UB/LB over 4 dagen of 3x fullbody véél beter om door plateaus te breken.
als ik, zoals gister, borst en triceps doe dan kan ik die donderdag of vrijdag nog behoorlijke spierpijn voelen..
daarom lukt het niet/amper om alles 2 x te doen..
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostMijn vriendin traint ook alles maar 1 keer per week, nu snap ik waarom ze er zo waardeloos uitziet
I’ve been deliberately careful to specify here that this is all within the context of building muscle mass. There are times when split routines are an equally or more viable training option, particularly pre-contest when lagging muscle heads begin to become apparent at low body fat levels and must be addressed (though for trainees who never intend to dip much below 10% body fat or so they may never even be aware of such deficiencies). There are also certain groups of trainees who naturally respond well to split routines, even in the off-season. Those are typically people who have naturally high testosterone levels, robust joint structures, and can deliver significant enough training loads to the muscles in a single bout to justify longer breaks between training sessions. Highly experienced trainees who are close to their genetic potentials can also benefit from a split routine that allows them to focus more work on lagging body parts – though this can also usually be done on an advanced full-body routine.
bron: http://forum.bodynet.nl/940124-post1.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostMijn vriendin traint ook alles maar 1 keer per week, nu snap ik waarom ze er zo waardeloos uitziet
Er komt binnenkort een generatie massa monsters aan op de podia...daar wordt zelfs jij bang van. Zo groot en massief...allemaal van bodynet. Roelly is daar een dwerg bij.
Binnen 2 jaar allemaal op het NK als winnaar en het jaar er na hun procard.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-