geen grotere biceps, groeien totaal niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als jij je zelfbeeld zou aanpassen aan de werkelijkheid dan zouden jouw armen overnacht groeien als kool. Helaas denk ik niet dat je deze post zal begrijpen, maar wie weet.
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Als jij je zelfbeeld zou aanpassen aan de werkelijkheid dan zouden jouw armen overnacht groeien als kool. Helaas denk ik niet dat je deze post zal begrijpen, maar wie weet.
      Ik snap je heel goed Toph, heb je ook al eens eerder gezegd geloof ik.
      Helaas is dit mijn grootste probleem
      Maar het begint te komen!

Als ik trouwens problemen heb met squatten moet ik dat dan in dit topic aankaarten of een nieuw topic starten?

Comment

Originally posted by Toph View Post
        TS is toch veel groter dan Kevster? Omtrekken kan je niet vergelijken met anderen. Mijn kuiten zijn 42cm, volgens mij is dat best groot als ik het zou vergelijken met iemand van 1m75. Echter, ik ben 1m95.

En dit topic gaat weer lekker persoonlijk worden....
        Niet om moeilijk proberen te zijn maar 1,81m kuiten:41 cm
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Er zijn oefeningen die je biceps groter kunnen maken.
          1) Spider curls, die leggen de nadruk op de onderkant van de bicep.
          2) One arm preacher curls, die pakken de biceps helemaal aan. Met weer de nadruk op de onderkant, maar door volledige strekking pak je ze helemaal.
          3) Rope Hammer curls, die is niet zozeer voor de bicep alleen maar meer voor de brachioradialis, die bovenop de onderarm zit en loopt van de pols naar de bicep. Dit geeft n vergrotend effect van de gehele arm.

Maar langer worden je biceps niet, wel voller en met meer piek.
          Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is het verschil tussen preacher en spider curls ? Ze zien bij mij er het zelfde uit...
          Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
            Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is het verschil tussen preacher en spider curls ? Ze zien bij mij er het zelfde uit...
            Spider curl barbell
            BICEPS: Barbell Spider Curls - YouTube

Preacher curl ez bar
            BICEPS: Barbell Spider Curls - YouTube

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
              Niet om moeilijk proberen te zijn maar 1,81m kuiten:41 cm
              Wat doe je moeilijk!!!

Ik dacht dat 42cm voor iemand van 1m75 vrij groot zou zijn, maar misschien zit ik verkeerd. Anyway, ik denk dat mijn punt nog steeds valide is.

Originally posted by addicted2grow View Post
              Ik snap je heel goed Toph, heb je ook al eens eerder gezegd geloof ik.
              Helaas is dit mijn grootste probleem
              Maar het begint te komen!
              Mooi
              Last edited by Toph; 11-07-2012, 15:59.
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Beide hetzelfde of foutje met url copy ?

Comment

ja ging fout indd, maar youtube hetzelf maar ff

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    ja ging fout indd, maar youtube hetzelf maar ff
                    heb ik gedaan, maar ik vond het nogal vreemd. Is toch eigenlijk voor je spieren dezelfde beweging? Alleen met en zonder ondersteuning of zie ik het echt niet wat de bedoeling er verder van is?

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
                      heb ik gedaan, maar ik vond het nogal vreemd. Is toch eigenlijk voor je spieren dezelfde beweging? Alleen met en zonder ondersteuning of zie ik het echt niet wat de bedoeling er verder van is?
                      Het is gewoon een variatie in de oefening De functie van de biceps blijft hetzelfde natuurlijk, maar een iets andere benadering kan een extra stimulans geven aan de spiervezel wat kan zorgen voor groei.

Comment

Gewoon je biceps/armen evenveel gericht blijven trainen als de rest van je lichaam, ze worden ook al getraind als je je borst of rug traint. Dat opvullen of dichtgroeien komt vanzelf. Hebt geduld en voer je oefeningen goed uit, dan komt het goed.
                        Mooi filmpje over hoe je je biceps zou moeten trainen:

Kai Greene Says " I'll Never be A Weightlifter " Trains A Boy Biceps Workout !!! - YouTube
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Nou, zulke biceps als die in dat rode pakje wil ik niet eens.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

krijg gelijk zin om te trainen als ik kai hoor praten

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Gewoon je biceps/armen evenveel gericht blijven trainen als de rest van je lichaam, ze worden ook al getraind als je je borst of rug traint. Dat opvullen of dichtgroeien komt vanzelf. Hebt geduld en voer je oefeningen goed uit, dan komt het goed.
                              Mooi filmpje over hoe je je biceps zou moeten trainen:

Kai Greene Says " I'll Never be A Weightlifter " Trains A Boy Biceps Workout !!! - YouTube
                              Oftewel, de volledige ROM gebruiken met een juiste snelheid en techniek zorgen voor een optimale groei van de biceps. Je ziet zoveel mensen in de gym grote gewichten gebruiken met een slechte techniek, een goede techniek is enorm belangrijk voor BB.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                                Oftewel, de volledige ROM gebruiken met een juiste snelheid en techniek zorgen voor een optimale groei van de biceps. Je ziet zoveel mensen in de gym grote gewichten gebruiken met een slechte techniek, een goede techniek is enorm belangrijk voor BB.

Maar dat de jongens allemaal met te grote gewichten lopen te klooien is een logisch gevolg van wat gepropageerd wordt. Ik ging vandaag bijvoorbeeld ook door tot 170kilo met barbell row, maar die 170 groei ik echt niet goed mee omdat de uitvoering bagger was. De set die er voor deed en goed uitvoerde groei ik op. Geldt ook voor biceps barbell curl, 100kilo curlen is geen probleem, maar goed groeien doe ik er niet mee want vorm is bagger. Pak ik max 60kilo dan groei ik wel goed.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X