Bedankt Bodynetters!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Graag gedaan man, help mensen graag
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      met een tang kan je het niet zelf doen, iemand anders zou het moeten doen voor je.
      Daarnaast blijft het moeilijk vind het zelf erg lastig.
      Ook zal altijd de zelfde persoon het moeten doen omdat hij steeds het zelfde je vel moet pakken.

maak foto's en vergelijk die met elkaar dan zie je vast wel verschil.

Mijn vriendin kan en wil me wel knijpen met zo'n tang
      dus dat is niet zo'n probleem.
      Vandaag nieuwe foto's gemaakt en ook maar meteen geplaatst
      Ook heb ik mijn vetpercentage opnieuw ingevoerd op een ander site waar ik ook de omtrek van mijn nek moest ingeven.Die had ik niet van de eerste keer meten dus heb ik maar dezelfde maat aangehouden als ik nu heb.
      Nu dus ook niet zoveel VVM verlies.

Gr. Ximon
      Attached Files
      http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Erg netjes! Je bent duidelijk goed op weg
        Lid van de 200 club

Comment

10kg vet eraf, nu gaat het er al beter op lijken he kerel?
          Ik geloofde al niet dat je zoveel spiermassa had ingeleverd.
          Daarbij denk ik ook nog eens dat het zelfs minder is, dan je nu berekend hebt. Omdat je de eerste keer je nek niet had gemeten, en dus ook niet in kon vullen.

Verder zie je er nu n heel stuk beter uit kerel, ga zo door.

Comment

Ik weet niet of je soms overhemden moet dragen met stropdas, waarbij dus het bovenste knoopje dicht moet. Zo ja, dan zou je kunnen kijken of die overhemden nog even strak om je nek zitten als in het verleden.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
              Ik weet niet of je soms overhemden moet dragen met stropdas, waarbij dus het bovenste knoopje dicht moet. Zo ja, dan zou je kunnen kijken of die overhemden nog even strak om je nek zitten als in het verleden.

Haha dat ik daar niet eerder opgekomen ben. In mijn geval niet met over hemden maar met het passen van spijkerbroeken
              Als je een spijkerbroek neemt en die om je nek heen doet en de knoop gelijk valt met het knoop gat dan past normaal gesproken je broek ook
              Het is natuurlijk geen super goede meting maar toch het proberen waard

Gr. Ximon

Comment

goed begin gemaakt. ik denk dat je vrijwel puur vetmassa bent verloren, en weinig tot geen VVM. je calorie behoefte zal dus niet veel veranderd zijn.

Het kan wel soms slim zijn om een korte periode (2-4 weken) op of net boven behoefte te eten, voor je een nieuwe fase van cutten gaat doen.

ga zo door.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

tis ff stil gewwest in dit draadje maar nu toch maar een kleinen update.
                  Na mijn laatste post ben ik nog verder afgevallen naar 93kg maar na een periode rond "onderhoud" te hebben gegeten zit ik weer op 95kg maar ik heb wel mijn omtrek weten te verlagen.
                  Het wordt nu weer tijd om te gaan cutten een week of 4.
                  Volgens mijn meting ben ik wel in spiermassa aangekomen dus dat is mooi meegenomen.
                  hier mijn nieuwe stats
                  Attached Files

Comment

Nice! Keep up the good work!
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

respect! mooie vooruitgangen man!
                      Bench: 87.5 KG / Squat: 100 KG / Deadlift: 150 KG!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X