Graag gedaan man, help mensen graag
Bedankt Bodynetters!!
Collapse
X
-
Originally posted by IJsBlok View Postmet een tang kan je het niet zelf doen, iemand anders zou het moeten doen voor je.
Daarnaast blijft het moeilijk vind het zelf erg lastig.
Ook zal altijd de zelfde persoon het moeten doen omdat hij steeds het zelfde je vel moet pakken.
maak foto's en vergelijk die met elkaar dan zie je vast wel verschil.
Mijn vriendin kan en wil me wel knijpen met zo'n tang
dus dat is niet zo'n probleem.
Vandaag nieuwe foto's gemaakt en ook maar meteen geplaatst
Ook heb ik mijn vetpercentage opnieuw ingevoerd op een ander site waar ik ook de omtrek van mijn nek moest ingeven.Die had ik niet van de eerste keer meten dus heb ik maar dezelfde maat aangehouden als ik nu heb.
Nu dus ook niet zoveel VVM verlies.
Gr. Ximonhttp://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html
Comment
-
10kg vet eraf, nu gaat het er al beter op lijken he kerel?
Ik geloofde al niet dat je zoveel spiermassa had ingeleverd.
Daarbij denk ik ook nog eens dat het zelfs minder is, dan je nu berekend hebt. Omdat je de eerste keer je nek niet had gemeten, en dus ook niet in kon vullen.
Verder zie je er nu n heel stuk beter uit kerel, ga zo door.
Comment
-
Ik weet niet of je soms overhemden moet dragen met stropdas, waarbij dus het bovenste knoopje dicht moet. Zo ja, dan zou je kunnen kijken of die overhemden nog even strak om je nek zitten als in het verleden.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIk weet niet of je soms overhemden moet dragen met stropdas, waarbij dus het bovenste knoopje dicht moet. Zo ja, dan zou je kunnen kijken of die overhemden nog even strak om je nek zitten als in het verleden.
Haha dat ik daar niet eerder opgekomen ben. In mijn geval niet met over hemden maar met het passen van spijkerbroeken
Als je een spijkerbroek neemt en die om je nek heen doet en de knoop gelijk valt met het knoop gat dan past normaal gesproken je broek ook
Het is natuurlijk geen super goede meting maar toch het proberen waard
Gr. Ximonhttp://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html
Comment
-
goed begin gemaakt. ik denk dat je vrijwel puur vetmassa bent verloren, en weinig tot geen VVM. je calorie behoefte zal dus niet veel veranderd zijn.
Het kan wel soms slim zijn om een korte periode (2-4 weken) op of net boven behoefte te eten, voor je een nieuwe fase van cutten gaat doen.
ga zo door.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
tis ff stil gewwest in dit draadje maar nu toch maar een kleinen update.
Na mijn laatste post ben ik nog verder afgevallen naar 93kg maar na een periode rond "onderhoud" te hebben gegeten zit ik weer op 95kg maar ik heb wel mijn omtrek weten te verlagen.
Het wordt nu weer tijd om te gaan cutten een week of 4.
Volgens mijn meting ben ik wel in spiermassa aangekomen dus dat is mooi meegenomen.
hier mijn nieuwe statsAttached Fileshttp://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment