Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
met een tang kan je het niet zelf doen, iemand anders zou het moeten doen voor je.
Daarnaast blijft het moeilijk vind het zelf erg lastig.
Ook zal altijd de zelfde persoon het moeten doen omdat hij steeds het zelfde je vel moet pakken.
maak foto's en vergelijk die met elkaar dan zie je vast wel verschil.
Mijn vriendin kan en wil me wel knijpen met zo'n tang
dus dat is niet zo'n probleem.
Vandaag nieuwe foto's gemaakt en ook maar meteen geplaatst
Ook heb ik mijn vetpercentage opnieuw ingevoerd op een ander site waar ik ook de omtrek van mijn nek moest ingeven.Die had ik niet van de eerste keer meten dus heb ik maar dezelfde maat aangehouden als ik nu heb.
Nu dus ook niet zoveel VVM verlies.
10kg vet eraf, nu gaat het er al beter op lijken he kerel?
Ik geloofde al niet dat je zoveel spiermassa had ingeleverd.
Daarbij denk ik ook nog eens dat het zelfs minder is, dan je nu berekend hebt. Omdat je de eerste keer je nek niet had gemeten, en dus ook niet in kon vullen.
Verder zie je er nu n heel stuk beter uit kerel, ga zo door.
Ik weet niet of je soms overhemden moet dragen met stropdas, waarbij dus het bovenste knoopje dicht moet. Zo ja, dan zou je kunnen kijken of die overhemden nog even strak om je nek zitten als in het verleden.
Ik weet niet of je soms overhemden moet dragen met stropdas, waarbij dus het bovenste knoopje dicht moet. Zo ja, dan zou je kunnen kijken of die overhemden nog even strak om je nek zitten als in het verleden.
Haha dat ik daar niet eerder opgekomen ben. In mijn geval niet met over hemden maar met het passen van spijkerbroeken
Als je een spijkerbroek neemt en die om je nek heen doet en de knoop gelijk valt met het knoop gat dan past normaal gesproken je broek ook
Het is natuurlijk geen super goede meting maar toch het proberen waard
tis ff stil gewwest in dit draadje maar nu toch maar een kleinen update.
Na mijn laatste post ben ik nog verder afgevallen naar 93kg maar na een periode rond "onderhoud" te hebben gegeten zit ik weer op 95kg maar ik heb wel mijn omtrek weten te verlagen.
Het wordt nu weer tijd om te gaan cutten een week of 4.
Volgens mijn meting ben ik wel in spiermassa aangekomen dus dat is mooi meegenomen.
hier mijn nieuwe stats
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment