Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gewicht op zichzelf zegt niet zo heel veel als je er niet bij vermeldt wat je eigen gewicht en vetpercentage is en als je zoekt, is er al een topic over. Lekker doortrainen, succes!
Wilksscore lijkt me eigenlijk een betere vergelijking.
edit: bv iemand die 150 bencht is sterk. Maar er is een enorm verschil tussen een persoon van 120 kg die dit doet en een persoon van 60 kg.
Iemand met een wilks van 400 is sterker dan iemand met een score van 300.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
ik hecht hier sowieso weinig aan, want andere mensen drukken. hoeveel mensen ik wel niet 30 kg meer zie drukken als mij met een pauper fysiek en uitvoering.
en toch denken die mensen dat hun uitvoering goed is..
Lekker boeiend inderdaad. Zie genoeg mensen 100kg doen met 15cm afstand tussen de barbell en de borstkas op het diepste punt. Trainen doe je voor jezelf!
Wilksscore lijkt me eigenlijk een betere vergelijking.
edit: bv iemand die 150 bencht is sterk. Maar er is een enorm verschil tussen een persoon van 120 kg die dit doet en een persoon van 60 kg.
Iemand met een wilks van 400 is sterker dan iemand met een score van 300.
Dan is er ook nog het feit hoe je bencht:
close grip
PL bench (paused)
touch n go
Lekker boeiend inderdaad. Zie genoeg mensen 100kg doen met 15cm afstand tussen de barbell en de borstkas op het diepste punt. Trainen doe je voor jezelf!
Dat is geen bench press.
Hetzelfde voor squats en deadlifts.
Ik zeg niet dat de regels belangrijk zijn om te volgen tenzij je wilt weten hoe sterk je bent. Hetzelfde geld voor de oly lifts. Ga je ze uitdrukken (en dus geen vloeiende beweging) dan telt het niet.
Groei je op halve benches goed en is dat je doel dan is het goed.
Ik zeg niet dat de regels belangrijk zijn om te volgen tenzij je wilt weten hoe sterk je bent. Hetzelfde geld voor de oly lifts. Ga je ze uitdrukken (en dus geen vloeiende beweging) dan telt het niet.
Groei je op halve benches goed en is dat je doel dan is het goed.
het gaat erom dat zo'n topic eigenlijk nergens op slaat, want veel zeggen ik druk weet ik hoeveel kg bij een bepaald lichaamsgewicht, maar hun uitvoering is slecht. Dus dan zit je jezelf te vergelijken met hun en denk je: wtf? ben ik zo slap?
Het is dus niet vergelijkbaar, tenzij iedereen dezelfde, goede uitvoering doet. maar dat is dus niet het geval.
Ik doe geen benchpress enkel dumbbell press. Bij benchpress krijg ik altijd pijn in de schouders als ik te diep ga, dus heb ze eruit gedaan en moet zeggen mijn borst groeit veel beter, vind ik persoonlijk.
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Ik doe geen benchpress enkel dumbbell press. Bij benchpress krijg ik altijd pijn in de schouders als ik te diep ga, dus heb ze eruit gedaan en moet zeggen mijn borst groeit veel beter, vind ik persoonlijk.
Same here laatst bankdruk weer geprobeerd en kon niet volledig gewicht gebruiken voelt niet fijn. 1jaar geleden deed ik 70kg en mijn gewicht was toen ook rond de 70.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment