hoeveel bankdrukken jullie ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Safety locks erop maken, kun je safe banken.
    Zijn dat die stalen pinnen die je door dat frame kan doen ?
    Deze hebben ze bij ons niet bij de bankdruk bench, maar wel bij het squatframe.

Comment

Meestal druk ik 2x de helft ,maar in sommige gevallen ook 4x een kwart.

OT:
      kan 150 drukken en daar zit nog meer in,maar ik doe eigenlijk altijd mijn sets op
      de 80 t/m 110 kilo ,want daar voel ik mijn borst het meest werken.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        En?????
        gelukt man
        had gefilmd
        maar mijn kat heeft het per ongeluk gewist
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

0,0...

Comment

25x100?
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
              gelukt man
              had gefilmd
              maar mijn kat heeft het per ongeluk gewist
              Rotbeest :P
              I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                Probeer anders de roll of shame te leren.

Bench press alone at home what if you failed 120kg(264lb) - YouTube

Het voelt niet al te lekker maar het is veilig.
                Het is niet veilig. Vorig jaar een Amerikaanse tiener door interne bloeding overleden. Als je failed heb je natuurlijk niet altijd de presence of mind om buikspieren aan te spannen en adem in te houden. Veiliger is of een spotter te gebruiken of zeker te weten dat je bankset gaat lukken.
                Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                  Het is niet veilig. Vorig jaar een Amerikaanse tiener door interne bloeding overleden. Als je failed heb je natuurlijk niet altijd de presence of mind om buikspieren aan te spannen en adem in te houden. Veiliger is of een spotter te gebruiken of zeker te weten dat je bankset gaat lukken.
                  ow...
                  Natuurlijk moet je hier rekening mee houden.

En wel het is een methode.
                  Heb je geen spotters dan is dit een goede methode om tijdens gewone sets te gebruiken maar niet tijdens het maxen.

Dit is gewoon mijn mening. Ik bedoel gewoon dat ik nu dit niet niet meer ga doen omdat er ergens eens iemand aan stierf. Net zoals dat tragische filmpje dat ik postte, die gast had brute pech en is nu dood. Betekend dit dat je niet meer moet powerliften?

Je moet de methode goed gebruiken, of je kan ondertussen om hulp vragen of spotters gebruiken. Bij het deadliften kun je ook een hernia krijgen als je het verkeerd doet maar als je het goed doet is het veilig en zelfs een goede oefening.

Dit is gewoon wat ik ervan vind maar ik vind het toch goed dat je zegt dat het geen perfecte methode is
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Lol en dan nog flexen ook

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X