Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lekker boeiend inderdaad. Zie genoeg mensen 100kg doen met 15cm afstand tussen de barbell en de borstkas op het diepste punt. Trainen doe je voor jezelf!
Precies wat je zegt! zulke konjo's zitten bij mij de ook op de gym. en dan wel stoer tegen hun vrienden vertellen wat ze wel niet kunnen drukken
Sowieso heb ik heel weinig met borst dus zijn alle gewichten laag + altijd te paniekerig met mn fragiele schouders. Enige borst oefening die ik echt lekker vind is de chest press, en ook dat is nog maar kort
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Sowieso heb ik heel weinig met borst dus zijn alle gewichten laag + altijd te paniekerig met mn fragiele schouders. Enige borst oefening die ik echt lekker vind is de chest press, en ook dat is nog maar kort
En pec deck vond je ook leuk uhhhhh pijnlijk
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
75x8 met een max van 90x1 op 76kg maarja, ik vind persoonlijk gewicht ook weinig zeggen omdat iemand die op massa traint altijd relatief zwakker zou zijn dan iemand die puur op kracht traint (zet een bbér af tegen een oly lifter)
75x8 met een max van 90x1 op 76kg maarja, ik vind persoonlijk gewicht ook weinig zeggen omdat iemand die op massa traint altijd relatief zwakker zou zijn dan iemand die puur op kracht traint (zet een bbér af tegen een oly lifter)
RONNIE COLEMAN - 360 kls (800 pounds) - YouTube BBers zijn niet zo zwak, denk dat als Ronnie als PLer was gaan trainen hij het hele zwikkie bijeen had geveegd, overigens deed ie dit jarenlang met een verdraaide wervel, hij dacht dat die pijn erbij hoorde
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
ik denk dat een gemiddelde BBer een hogere bench heeft dan een gemiddelde oly lifter.
de meeste oly lifters doen helemaal geen bench omdat het niet helpt bij oly lifts en voor hun alleen maar "problemen" met zich mee brengt
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
gun het je natuurlijk van harte maar lijkt me beter om eerst wat submax setjes te draaien wat je ook aangeraden is door een aantal in je logje na je 97.5kg pr
ik zou het nog een maandje de tijd geven, misschien heb je hem dan wel voor reps
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment