Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bankdrukken is juist een goede basis oefening. Niks over rated.
Niemand durft te zeggen wat hij bankdrukt, bang om slap over te komen
Voor de rest is het ook niet belangrijk, wat heb je eraan dat een ander bijv. 60kg meer drukt als jouw. Je traint voor jezelf. Als je jong begint heb je genoeg tijd om jezelf te ontwikkelen.
Trouwens de een is van nature sterker als een ander, dat moet je gewoon accepteren.
Same here laatst bankdruk weer geprobeerd en kon niet volledig gewicht gebruiken voelt niet fijn. 1jaar geleden deed ik 70kg en mijn gewicht was toen ook rond de 70.
Ik zat op 95 kg toen ik last kreeg van mijn schouder. Als ik de stang helemaal tot op mijn borst deed voelde ik iets in mijn schouder, als ik 10 cm van mijn borst liet dan niet. Heb vrij lange armen dus misschien dat het daarmee te maken heeft dat ik niet volledig tot op mijn borst kan, maar als ik de oefeningen niet goed kan doen dan doe ik ze liever niet. En daarbij met benchpress voelde ik tijdens het trainen niet dat ik mijn borst aan het trainen was, de dag erna merkte ik het wel. Maar met dumbbel press voel ik meteen dat ik mijn borst train, vind ik leuker.
Heb vorige week voor de fun nog eens geprobeerd om te benchen en vond het raar maar ik kon het gewicht niet meer naar boven krijgen. Kreeg amper 80 kg naar boven terwijl ik vroeger gestopt ben op 95 kg.
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Bankdrukken is idd een goeie basisoefening, maar veel maken de fout door te snel teveel te willen drukken, kracht opbouwen met de bank is wennen aan een gewicht, forced reps zou ik niet te snel doen tenzij je echt perfecte controle hebt.
En mensen die schouderproblemen hebben moeten voorzichtig doen en goed hun rotator cuff opwarmen en goed de biceppees en schouder oprekken.
Het is wel dat de een meer kan dan de ander van nature, me vroegere maatje kon 215 en woog 98 kilo en kon ook met 70 kilo dippen, dat borst lag hem al vanaf dag 1 goed.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Bankdrukken is idd een goeie basisoefening, maar veel maken de fout door te snel teveel te willen drukken, kracht opbouwen met de bank is wennen aan een gewicht, forced reps zou ik niet te snel doen tenzij je echt perfecte controle hebt.
En mensen die schouderproblemen hebben moeten voorzichtig doen en goed hun rotator cuff opwarmen en goed de biceppees en schouder oprekken.
Het is wel dat de een meer kan dan de ander van nature, me vroegere maatje kon 215 en woog 98 kilo en kon ook met 70 kilo dippen, dat borst lag hem al vanaf dag 1 goed.
Hehe precies is zo uiteenlopend soms..
Jongen die ik ken van sterkste man wedstrijden bv, doet met het grootste gemak 200 maar heeft moeite met een deadlift van 250.
Ik doe niet veel meer dan 120 hoe triest ook maar deadlift 275..
Vanaf dag 1 ligt borst mij niet!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Maandje geleden 5x85kg, nu na vakantie, griep en in de cut 5x80 met moeite.
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment