Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb geen filmpje, maar net was er een gast aan het trainen op de bench. Hij liet de barbell stuiteren met de kracht van duizend elastieken en daarbovenop kwam zijn kont ongeveer 30 centimeter van de bank. Dit bij elke rep:S:S en er hing ongeveeer 110 kilo aan.
Vervolgens vroeg hij aan mij of ik hem wilde spotten, waarop ik antwoorde: liever niet, het ziet er nogal wat gevaarlijk uit
@Pescatore: Ik had laatst een post in het topic van gleke meen ik. In een filmpje over de gym van house of gain hoorde ik iemand een paar keer 'yeahhh lightweight!' roepen maar ik denk dat jij een andere post bedoelt
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment