Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De volgende dag duurt best lang....ik zou me dan best schamen als je zulke praatjes hebt en er is nog steeds niks, grappig
Is stopgezet vanwege weinig bereidheid van experts om op sommige gebieden te helpen, de bedoeling was juist dat het de hoeveelheid broscience zou tegengaan en met onvoldoende kennis ging dat niet lukken.
We hoopten inderdaad op voldoende animo maar juist degenen die de kennis bezitten om sommige onderdelen in te vullen bleken onbereid.
Dus over tot de orde van de dag, en schamen doe ik mij niet- wie niks doet (en/of cynisch reageert vanaf de zij-lijn) kan ook niks fout doen.
He wat jammer nou zeg?Had me er zou op verheugd wat sommige Google-logen hadden te vertellen over voeding, training etc
Aan de ene kant houd het forum nu zijn charme om het in topics te vragen en dat is denk wat bijna iedereen het leukste vind
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Is stopgezet vanwege weinig bereidheid van experts om op sommige gebieden te helpen, de bedoeling was juist dat het de hoeveelheid broscience zou tegengaan en met onvoldoende kennis ging dat niet lukken.
We hoopten inderdaad op voldoende animo maar juist degenen die de kennis bezitten om sommige onderdelen in te vullen bleken onbereid.
Dus over tot de orde van de dag, en schamen doe ik mij niet- wie niks doet (en/of cynisch reageert vanaf de zij-lijn) kan ook niks fout doen.
Zijn er dan mensen afgehaakt? Of lukte het niet met het team van de eerste instantie?
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Dit forum is groot geworden dankzij broscience. Ervaring van andere uitproberen en wat goed is implementeren in je eigen visie dat is de kunst.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment