Begeleiding / personal trainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begeleiding / personal trainer

Ik kan niet vinden waar ik deze post het beste kan plaatsen, dus nu maar hier:

Ik heb getraind bij verschillende sportscholen en ben altijd mijn eigen weg gegaan op de manier die mij het beste lijkt. Bij één sportschool kreeg ik wat hulp van andere personen die fanatiek trainden en waarbij ik het idee had dat zij ook echt wel verstand hadden van een effectieve training en de uitvoering en wat voor mij een goede weg zou zijn.

Op dit moment heb ik wel weer een fijne sportschool gevonden (betreft lessen, zwembad, wellness, etc), alleen wederom op het gebied van krachttraining niet echt wat ik wil qua begeleiding. Trainers doen wel de moeite, maar zijn denk ik meer gericht op gezondheid, e.d.

Gezien ik niet het gevoel heb in de sportschool de juiste begeleiding te krijgen wil ik me oriënteren in de mogelijkheden van een personal trainer. In de sportscholen zijn hiervoor 'vaste' medewerkers en hebben personal trainers van 'buitenaf' volgens mij geen toegang.

Wat zoek ik nou precies: iemand die me kan adviseren en begeleiden met krachttraining en daarbij horende voeding. Zolang ik dit zonder begeleiding doe ben ik er niet zeker genoeg van of ik alles goed (voeding en training). Ik woon in Amsterdam (zuid). Hebben jullie misschien advies voor een goede trainer (of misschien wel iets heel anders)? Het zou helemaal mooi zijn als je ook het bijhorende tarief weet.

Alvast bedankt.

Ik zou je wel willen helpen maar ik ben maar een B trainertje anders had ik het graag gedaan.
    Er zit hier iemand die er veel van, heeft nog nooit iemand begeleid oid maar weet veel op Google voor je te vinden.
    Succes
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Hallo Denise,

Ik weet geen trainer in die omgeving. Wel is er hier een topic geplaatst over hoe je een goede trainer herkent. Wel een vereiste dat je goed Engels kunt lezen.

De zogenaamde health centers weren meestal de 'harcore' krachttrainers. Je zult daarin een keuze moeten maken die bij je trainingswens past. Als het budget het toelaat, kun je zelfs twee sportscholen bezoeken.

p.s. Let maar niet op Robbie, die roept zichzelf de ene dag uit tot Godheid en de andere dag tot B-trainer. Hij trekt hopelijk snel weer een beetje bij, de waarheid zal zoals altijd wel weer ergens in het midden liggen.

Comment

Originally posted by Pallas View Post

p.s. Let maar niet op Robbie, die roept zichzelf de ene dag uit tot Godheid en de andere dag tot B-trainer. Hij trekt hopelijk snel weer een beetje bij, de waarheid zal zoals altijd wel weer ergens in het midden liggen.
        Ik ben ook een God, ik creeer mooie getrainde en vooral gezonde fysieken bij mensen die dat nooit meer hadden verwacht

Comment

Originally posted by Pallas View Post
          Hallo Denise,

Ik weet geen trainer in die omgeving. Wel is er hier een topic geplaatst over hoe je een goede trainer herkent. Wel een vereiste dat je goed Engels kunt lezen.

De zogenaamde health centers weren meestal de 'harcore' krachttrainers. Je zult daarin een keuze moeten maken die bij je trainingswens past. Als het budget het toelaat, kun je zelfs twee sportscholen bezoeken.

Zucht naar erkenning en aandacht op een forum dat ie zelf belachelijk maakt. Maar dat is normaal, dat doen alle grote trainers. Doet nonchalant erover maar het is ondertussen de 4e keer dat ie eraan refereert binnen 24 uur, zo lief. Sorry Robbie, het was niet de bedoeling je te kwetsen. Hier --> een bloem! Beter nu? Koekje?
          Last edited by pescatore; 21-10-2012, 10:02.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Zucht naar erkenning en aandacht op een forum dat ie zelf belachelijk maakt. Maar dat is normaal, dat doen alle grote trainers. Doet nonchalant erover maar het is ondertussen de 4e keer dat ie eraan refereert binnen 24 uur, zo lief. Sorry Robbie, het was niet de bedoeling je te kwetsen. Hier --> een bloem! Beter nu? Koekje?
            Ik eet geen koekjes, ik sta alweer op 6,5% vet dus moet op me eten letten, maar dankjewel voor het aanbod, is lief van je

Comment

@ ts; Wat zoek je in een pter, en wat verwacht je ervan? Waar wil je stranden (bepaald fysiek voor ogen, of wil je een wedstrijd doen)? Man of vrouw? Wat maakt het in jouw ogen tot een goede pter?
              Er zit nogal wat verschil tussen de ene en de andere, en 'goed' is persoonsgebonden. Ook hierbij, omdat een pter weinig nut heeft als je niet in diegene geloofd en zelf aanpassingen gaat maken.

@ topic;
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Kijk eens of fitvandaag.

Sportscholen hebben vooral een commercieel doel, serious trainen, bodybuilding en kracht is niet iets wat een gemiddelde bezoeker werkelijk wil. Bodybuilders en echt sterke mensen schrikken af, dus sportscholen zien ze vaak liever gaan dan komen

Originally posted by denise230487 View Post
                Ik kan niet vinden waar ik deze post het beste kan plaatsen, dus nu maar hier:

Ik heb getraind bij verschillende sportscholen en ben altijd mijn eigen weg gegaan op de manier die mij het beste lijkt. Bij één sportschool kreeg ik wat hulp van andere personen die fanatiek trainden en waarbij ik het idee had dat zij ook echt wel verstand hadden van een effectieve training en de uitvoering en wat voor mij een goede weg zou zijn.

Op dit moment heb ik wel weer een fijne sportschool gevonden (betreft lessen, zwembad, wellness, etc), alleen wederom op het gebied van krachttraining niet echt wat ik wil qua begeleiding. Trainers doen wel de moeite, maar zijn denk ik meer gericht op gezondheid, e.d.

Gezien ik niet het gevoel heb in de sportschool de juiste begeleiding te krijgen wil ik me oriënteren in de mogelijkheden van een personal trainer. In de sportscholen zijn hiervoor 'vaste' medewerkers en hebben personal trainers van 'buitenaf' volgens mij geen toegang.

Wat zoek ik nou precies: iemand die me kan adviseren en begeleiden met krachttraining en daarbij horende voeding. Zolang ik dit zonder begeleiding doe ben ik er niet zeker genoeg van of ik alles goed (voeding en training). Ik woon in Amsterdam (zuid). Hebben jullie misschien advies voor een goede trainer (of misschien wel iets heel anders)? Het zou helemaal mooi zijn als je ook het bijhorende tarief weet.

Alvast bedankt.

Comment

Originally posted by fitvandaag View Post
                  Kijk eens of fitvandaag.

Altijd leuk, die reclame voor jezelf.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Een pt-er moet je ook persoonlijk liggen.
                    Purist
                    Verzuren zonder kuren
                    ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                      Een pt-er moet je ook persoonlijk liggen.
                      Dat is zeker waar.

Comment

ik voel een beetje negatieve energie tussen robbie en pescatore...

Comment

Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                            ik voel een beetje negatieve energie tussen robbie en pescatore...

Wie kent het niet(a)

Het is voor mij een wondermiddel.mpg - YouTube

Comment

Heb je hem ook weer hoor haha. Luc doe jij eig wel bb? Just wondering.. Zie je nooit echt ergens serieus op ingaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X