gemotiveert blijven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marc-073 View Post
    Geef mij 2 seconden een spiegel en ik ben weer gemotiveerd,
    Ik word dan altijd spontaan homosexueel als ik in de spiegel kijk.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

om te zien waar ik vandaan kwam patricia,
      ik groei als fucking kool atm
      krijg bijna een stijve tampeloeris als ik mezelf zie in de spiegel.

Comment

Motivatie heb je soms en soms heb je het gewoon een tijdje niet.

Voor mij als mijn motivatie weg is moet ik iets veranderen omdat ik of geen gains maak of gewoon niet lekker train of al mijn doelen al heb gehaald.

Je moet uitvinden waarom je motivatie weg is en daar aan werken of het nou gains, goede trainingen of doelen zijn.
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

dank jullie wel en me motifatie zakt niet weg tijdens de traing . maar zit er af en toe tegen aan te hikken om naar de sportschool te gaan .komt waarschijnlijk ook door me beroep sta om 5 s ochtends op en ben om 17 00 uur weer thuis

Comment

Ben het met Tal eens, komt van binnen. De interne huishouding in je kop waar de strijd wordt uitgevochten wat het belangrijkste is. Als je moeite hebt om bepaalde dingen te bereiken, dan wil je het niet erg genoeg. Daar is trouwens niks mis mee, kwestie van natuurlijke interesse.

Blijven gaan werkt bij mij ook prima trouwens. Persoonlijk wordt ik slordig als ik mezelf ruimte geef, zowel bij training als met voeding. Zo blijf ik scherp en gefocussed. Dus mss moet je je ritme wat strenger maken om het makkelijker voor jezelf te maken hoe paradoxaal dat ook klinkt.
            Daarnaast niet ermee bezig zijn alsof je aan een dieet/trainingsregime hangt. Dit is gewoon wat je eet, en en een x aantal keer sporten in de week is gewoon wat je doet. Punt.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb gemerkt in mijn omgeving dat veel mensen kunnen trainen als ze niet veel hoeven te werken. De meeste houden het niet vol als ze ook nog 5 dagen in de week moeten werken.

Motivatie heb je, kan soms een beetje weggaan, of helemaal. Ik zou mijn motivatie niet gaan zoeken in plaatjes/spreuken/filmpjes, dat is volgens mij niet succesvol op lange termijn.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                Ik heb gemerkt in mijn omgeving dat veel mensen kunnen trainen als ze niet veel hoeven te werken. De meeste houden het niet vol als ze ook nog 5 dagen in de week moeten werken.
                Ik heb 7 dagen per week gewerkt en maakte ongeveer 85-90 uur per week maar trainde ook nog steeds, is maar hoe graag je wilt natuurlijk, wil je trainen dan vind je altijd wel de tijd en de motivatie, zo niet dan wil je niet graag genoeg.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

als je heel veel werkt, en zoals ik, ook nog onregelmatig wordt het natuurlijk een stuk moeilijker om je aan een strikt schema te houden... maar hey
                  als je niet kan doen wat je wil doen
                  dan doe je toch wat je kan!
                  ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Wss omdat je de eerste maanden niet veel vooruitgang ziet??

Comment

ik heb altijd zin om te trainen. zelfs nu terwijl het tering hard regent
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Ik heb 7 dagen per week gewerkt en maakte ongeveer 85-90 uur per week maar trainde ook nog steeds, is maar hoe graag je wilt natuurlijk, wil je trainen dan vind je altijd wel de tijd en de motivatie, zo niet dan wil je niet graag genoeg.
                        Veel mensen willen niet graag genoeg.

Originally posted by kojak View Post
                        ik heb altijd zin om te trainen. zelfs nu terwijl het tering hard regent
                        Regen heeft me nooit geboeid voor het trainen, je krijgt het toch wel warm

Comment

[QUOTE=Silk] Veel mensen willen niet graag genoeg.

Motivatie haal ik meestal wanneer ik voor de spiegel sta.

Comment

Originally posted by T-dog View Post
                            Je kan je 5 dagen inkorten naar 3 dagen?
                            Wat ik soms doe is eens een week niet fitnessen. Op het einde van die week barst ik van de energie om terug te gaan fitnessen
                            Hele goede tip en ben het er ook helemaal mee eens! De fout is dat een hoop beginners veel te enthousiast beginnen. Je ziet ze dan net zo snel weer afheken.
                            Vijf keer is wel veel hoor. Ik zelf train ook twee a drie keer per week. Je spieren hebben met drie dagen per week meer rust dan met vijf dagen per week, en zo zal je fysiek ook sneller resultaat boeken.
                            Last edited by Earthquake; 29-10-2012, 21:42.

Comment

Suffer the pain of discipline or suffer the pain of regret!
                              Strength Within, Pride Throughout

Comment

David Guetta - She Wolf (Falling To Pieces) ft. Sia - YouTube
                                Muziek 1 van de betere motivaties
                                Strength Within, Pride Throughout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X