Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als ik dat zo zie op Facebook zijn er allemaal bont haters?
Ben dol op bont en zo.
Zou best een tijgerhuid of berenvel aan de muur willen hebben.
De dieren moeten er dan wel gekweekt voor worden, van wildlife moet je afblijven.
Beter dan dat je ze in hun eigen territorium afschiet en het aantal wilde tijgers lager wordt dan het nu al trieste aantal(ongeveer 3200).
Krokodillen en alligators worden ook gekweekt voor het leder, idem met andere dieren, zo sick is dat dus niet.
Eigenlijk moet je dan ook een keer in je tijgervel bijten, dat zouden die tijgers namelijk ook doen als ze je zien! Maar het kweken van dieren kan ik me wel wat in vinden. Eigenlijk moeten ze gewoon klonen. 2 velletjes voor de prijs van 1
Eigenlijk moet je dan ook een keer in je tijgervel bijten, dat zouden die tijgers namelijk ook doen als ze je zien! Maar het kweken van dieren kan ik me wel wat in vinden. Eigenlijk moeten ze gewoon klonen. 2 velletjes voor de prijs van 1
je weet dat katachtigen ook bijten tijdens het paren? Dus zeg je nu dat hij verkracht moet worden door een tijger? :|
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Waarom zou je een tijgerhuid of berenvel aan de muur willen hebben? Ik kan echt niet begrijpen wat mensen daar mooi aan vinden. Hetzelfde als opgezette dieren in huis. Schaf dan een levend huisdier aan waar je fijn mee kan spelen en shit. Ipv zo'n akelig dier wat je staat aan te gapen de hele dag.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Waarom zou je een tijgerhuid of berenvel aan de muur willen hebben? Ik kan echt niet begrijpen wat mensen daar mooi aan vinden. Hetzelfde als opgezette dieren in huis. Schaf dan een levend huisdier aan waar je fijn mee kan spelen en shit. Ipv zo'n akelig dier wat je staat aan te gapen de hele dag.
Ik ook niet. Zat laatst Cajun Pawn stars te kijken, en daar kwamen ook regelmatig dierenhuiden, - hoofden en hele opgezette dieren voorbij die mensen wilden verkopen. En er nog trots op gaan dat ze al die prachtige dieren zelf geschoten hadden. Bah. Amerikanen zijn maar een raar volkje.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment