Bodynet Facebookpagina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fitnessfreak View Post
    Dat komt omdat iedereen zijn foto's heeft gezien.
    En met die puppielook kan die nu niet meer de badboy uit gaan hangen
    Er was iets met puppy's en vrouwen, maar ik weet niet meer wat
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
      Nou wil ik het ook wel vragen Patricia

Meer foto´s uploaden?

Je nummer geven?

Een boswandeling met me maken?

Met me trouwen?
      Alvast bedankt.

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
        Er was iets met puppy's en vrouwen, maar ik weet niet meer wat
        Ghehehe je hebt een punt, alleen dat staat natuurlijk los van waarom robbie opvallend mild is de laatste tijd (volgens emilio75)
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Keer het eens om: duiken hij en pescatore (meer recent) nog op iedere post van Rob? Zie daar je antwoord

Comment

• Originally posted by Dvxx View Post
            Als ik dat zo zie op Facebook zijn er allemaal bont haters?
            Ben dol op bont en zo.
            Zou best een tijgerhuid of berenvel aan de muur willen hebben.
            De dieren moeten er dan wel gekweekt voor worden, van wildlife moet je afblijven.

Comment

• Wow een tijger kweken zodat jij ze velletje op de muur kan hangen.....pretty sick dude

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                Wow een tijger kweken zodat jij ze velletje op de muur kan hangen.....pretty sick dude
                Beter dan dat je ze in hun eigen territorium afschiet en het aantal wilde tijgers lager wordt dan het nu al trieste aantal(ongeveer 3200).

Krokodillen en alligators worden ook gekweekt voor het leder, idem met andere dieren, zo sick is dat dus niet.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  Beter dan dat je ze in hun eigen territorium afschiet en het aantal wilde tijgers lager wordt dan het nu al trieste aantal(ongeveer 3200).

Krokodillen en alligators worden ook gekweekt voor het leder, idem met andere dieren, zo sick is dat dus niet.
                  Eigenlijk moet je dan ook een keer in je tijgervel bijten, dat zouden die tijgers namelijk ook doen als ze je zien! Maar het kweken van dieren kan ik me wel wat in vinden. Eigenlijk moeten ze gewoon klonen. 2 velletjes voor de prijs van 1
                  Just trying hard

Comment

• Volgens mij planten zulke dieren zich erg slecht voort in gevangenschap, wat dan ook 1 van de redenen is dat ze zo zeldzaam zijn

Comment

• Originally posted by Dvxx View Post
                      Eigenlijk moet je dan ook een keer in je tijgervel bijten, dat zouden die tijgers namelijk ook doen als ze je zien! Maar het kweken van dieren kan ik me wel wat in vinden. Eigenlijk moeten ze gewoon klonen. 2 velletjes voor de prijs van 1
                      je weet dat katachtigen ook bijten tijdens het paren? Dus zeg je nu dat hij verkracht moet worden door een tijger? :|

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                        je weet dat katachtigen ook bijten tijdens het paren? Dus zeg je nu dat hij verkracht moet worden door een tijger? :|
                        Bijten tijdens het paren? Aha.. Dus als een meid dat doet, dan wordt het toch zoeken naar een nieuwe.
                        Toch weer wat geleerd .

Dat lijkt me voor niemand fijn.. Vooral niet als ze ook knuffelen met klauwen open enzo.
                        Just trying hard

Comment

• Waarom zou je een tijgerhuid of berenvel aan de muur willen hebben? Ik kan echt niet begrijpen wat mensen daar mooi aan vinden. Hetzelfde als opgezette dieren in huis. Schaf dan een levend huisdier aan waar je fijn mee kan spelen en shit. Ipv zo'n akelig dier wat je staat aan te gapen de hele dag.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ik heb een wollen deken aan de muur en het schaap loopt nog vrolijk in de wei

Comment

• Een opgezet dier of huid aan de muur hoeft van mij ook niet hoor...
                              keep the focus going!

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                                Waarom zou je een tijgerhuid of berenvel aan de muur willen hebben? Ik kan echt niet begrijpen wat mensen daar mooi aan vinden. Hetzelfde als opgezette dieren in huis. Schaf dan een levend huisdier aan waar je fijn mee kan spelen en shit. Ipv zo'n akelig dier wat je staat aan te gapen de hele dag.
                                Ik ook niet. Zat laatst Cajun Pawn stars te kijken, en daar kwamen ook regelmatig dierenhuiden, - hoofden en hele opgezette dieren voorbij die mensen wilden verkopen. En er nog trots op gaan dat ze al die prachtige dieren zelf geschoten hadden. Bah. Amerikanen zijn maar een raar volkje.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X