Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik denk (geen idee eigenlijk) dat men profiel op facebook voor iedereen zichtbaar is.
Maakt voor me ook geen fuck uit, kan mij het wat schelen dat de mensen 5 foto's ofzo van mij kunnen zien, op straat kunnen ze me toch ook ongestoord bekijken..
Don't get me wrong, ik vind het kei leuk om een hoop mensen te zien. Bij een meet kan ik kiezen wie ik ga zien en wie mij te zien krijgt, op zo'n facebookpagina niet. Iedereen die hier op het forum komt die kan erachter komen wie ik IRL ben. En daar heb ik niet zo'n zin in. Zeker niet aangezien onze mod-functie ons niet altijd in dank wordt afgenomen. En je weet zelf hoeveel leipkezen hier soms op het forum rondzwerven. En als je een beetje handig bent met internet dan kun je makkelijk alles van een persoon te weten komen. Dus bevrienden mag gerust, maar niet via een openbare FB, waar jan en alle man ieders naam voor het rapen ligt zeg maar.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik vind eigenlijk dat iedereen (om mijn eigen nieuwsgierigheid te kunnen bevredigingen) zijn FB naam even in zijn onderschrift moet zetten. Of zijn FB naam moet veranderen in zijn BN naam
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Mocht het ooit (ik denkt St. Juttemis 2045) toch van een meeting komen, dan is zoiets ook wel handig lijkt me.
Ik jou ook. Kon niet missen
Ik vind eigenlijk dat iedereen (om mijn eigen nieuwsgierigheid te kunnen bevredigingen) zijn FB naam even in zijn onderschrift moet zetten. Of zijn FB naam moet veranderen in zijn BN naam
Dat is Spam!
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment