Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is er eigenlijk ook nog een soort van doel met de pagina? Of is het gewoon voor de lol opgestart en dan kijken tot wat het uitmondt?
Ik weet nooit zo goed wat ik met een groep moet hahaha
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Is er eigenlijk ook nog een soort van doel met de pagina? Of is het gewoon voor de lol opgestart en dan kijken tot wat het uitmondt?
Ik weet nooit zo goed wat ik met een groep moet hahaha
vroeg ik me ook af
ik gebruik het bijv. voor studie, erg handig!
heb met mijn klas zo'n groep en daar kan iedereen dan gewoon vragen stellen en dingen melden enz.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Kunnen maar 2 leden zijn via dat kan dus mik ik die er gelijk vanaf.
Sorry Robbie, maar dit is best wel grappig!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment