Bodynet Facebookpagina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Patriciaaa View Post
    Met jou alleen in een stil en verlaten bos? Tering, wat ben jij een engerd!!
    No way dat ik je daarvoor bedank he!
    Mind is everything.

Comment

• Totaal geen interesse. Heb overigens geeneens een facebookaccount. Ik hou alles zoveel mogelijk prive. De overheid weet al genoeg van mij, de rest van Nederland hoeft daar ook niet bij.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Volgens mij ben je de laatste Nederlander zonder Facebook dan. Haha.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Totaal geen interesse. Heb overigens geeneens een facebookaccount. Ik hou alles zoveel mogelijk prive. De overheid weet al genoeg van mij, de rest van Nederland hoeft daar ook niet bij.
          Zo wel wat zijn zeg dat de rest van NL(buiten de overheid dan)je op FB te vriend wilt oid
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Volgens mij ben je de laatste Nederlander zonder Facebook dan. Haha.
            Vangen en tentoonstellen.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Totaal geen interesse. Heb overigens geeneens een facebookaccount. Ik hou alles zoveel mogelijk prive. De overheid weet al genoeg van mij, de rest van Nederland hoeft daar ook niet bij.
              Juist voor jou (als ik zo je interesses en politieke voorkeur zie) kan FB heel interessant zijn. Het is maar net hoe je het gebruikt.
              En je bent zo anoniem of zoveel jezelf als je zelf toelaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                Vangen en tentoonstellen.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                  Volgens mij ben je de laatste Nederlander zonder Facebook dan. Haha.
                  Who cares? Ik kan zonder Facebook en Facebook kan zonder mij.

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Juist voor jou (als ik zo je interesses en politieke voorkeur zie) kan FB heel interessant zijn. Het is maar net hoe je het gebruikt.
                    En je bent zo anoniem of zoveel jezelf als je zelf toelaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
                    Heel het sociale mediacircus kan me gestolen worden.

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Zo wel wat zijn zeg dat de rest van NL(buiten de overheid dan)je op FB te vriend wilt oid
                      Ook weer zo iets... "vriend zijn". Zijn dat echt mijn vrienden die cybermaatjes? Oppervlakkig vind ik het. Het bodynetforum af en toe bezoeken vind ik genoeg. Mijn echte vrienden heb ik in real life.

Comment

Ook weer zo iets... "vriend zijn". Zijn dat echt mijn vrienden die cybermaatjes? Oppervlakkig vind ik het. Het bodynetforum af en toe bezoeken vind ik genoeg. Mijn echte vrienden heb ik in real life.

mijn real life vrienden zitten ook op FB best handig hoor

Comment

• Ik heb geen vrienden in rl, vandaar dat ik op facebook zit, en zonder facebook weet je niet hoe patriciaaaaaaaaaa eruitzit, dan lijkt mij het leven verder vrij zinloos.....

Comment

• @dso; ik gebruik fb meer om op de hoogte te blijven van veel dingen die aansluiten op mijn interesses. Zo heeft Wakker Dier (en genoeg andere pagina's) gewoon veel dingen die ik leuk vind om te zien. Dat staat los van het sociale gebeuren

Originally posted by quibus View Post
                            Ik heb geen vrienden in rl, vandaar dat ik op facebook zit, en zonder facebook weet je niet hoe patriciaaaaaaaaaa eruitzit, dan lijkt mij het leven verder vrij zinloos.....
                            Al mijn foto's zijn gejat hoor. Dat hoort bij mijn virtuele imago
                            Last edited by Patriciaaa; 15-11-2012, 18:52.

Comment

• Je heet niet voor niets Henk13864 toch.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Juistja. Ik moet altijd oppassen dat ik alert blijf, want soms verlul ik mezelf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X