Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Totaal geen interesse. Heb overigens geeneens een facebookaccount. Ik hou alles zoveel mogelijk prive. De overheid weet al genoeg van mij, de rest van Nederland hoeft daar ook niet bij.
Volgens mij ben je de laatste Nederlander zonder Facebook dan. Haha.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Totaal geen interesse. Heb overigens geeneens een facebookaccount. Ik hou alles zoveel mogelijk prive. De overheid weet al genoeg van mij, de rest van Nederland hoeft daar ook niet bij.
Zo wel wat zijn zeg dat de rest van NL(buiten de overheid dan)je op FB te vriend wilt oid
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Juist voor jou (als ik zo je interesses en politieke voorkeur zie) kan FB heel interessant zijn. Het is maar net hoe je het gebruikt.
En je bent zo anoniem of zoveel jezelf als je zelf toelaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Juist voor jou (als ik zo je interesses en politieke voorkeur zie) kan FB heel interessant zijn. Het is maar net hoe je het gebruikt.
En je bent zo anoniem of zoveel jezelf als je zelf toelaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
Heel het sociale mediacircus kan me gestolen worden.
Zo wel wat zijn zeg dat de rest van NL(buiten de overheid dan)je op FB te vriend wilt oid
Ook weer zo iets... "vriend zijn". Zijn dat echt mijn vrienden die cybermaatjes? Oppervlakkig vind ik het. Het bodynetforum af en toe bezoeken vind ik genoeg. Mijn echte vrienden heb ik in real life.
Ook weer zo iets... "vriend zijn". Zijn dat echt mijn vrienden die cybermaatjes? Oppervlakkig vind ik het. Het bodynetforum af en toe bezoeken vind ik genoeg. Mijn echte vrienden heb ik in real life.
mijn real life vrienden zitten ook op FB best handig hoor
Ik heb geen vrienden in rl, vandaar dat ik op facebook zit, en zonder facebook weet je niet hoe patriciaaaaaaaaaa eruitzit, dan lijkt mij het leven verder vrij zinloos.....
@dso; ik gebruik fb meer om op de hoogte te blijven van veel dingen die aansluiten op mijn interesses. Zo heeft Wakker Dier (en genoeg andere pagina's) gewoon veel dingen die ik leuk vind om te zien. Dat staat los van het sociale gebeuren
Ik heb geen vrienden in rl, vandaar dat ik op facebook zit, en zonder facebook weet je niet hoe patriciaaaaaaaaaa eruitzit, dan lijkt mij het leven verder vrij zinloos.....
Al mijn foto's zijn gejat hoor. Dat hoort bij mijn virtuele imago
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment