Originally posted by emilio75
View Post
FLEX cup; foto's en resultaten!
Collapse
X
-
Effe updatje, zit nu aan de bak met chips.
Beginnerswedstrijd me reet, ik heb daar jongens bij de D zien lopen dat waren best monstertjes en echte beginners bijelkaar.
1e x was te licht getand omdat mijn begeleider te laat kwam, 1 call out gehad, nier bij de top 5 geeindigd.
Eerlijk toegegeven er waren wel betere gasten bij, alleen 1 waarvan ik dacht huh wtf?
Maargoed... Denk dat de definitieve uitslag nog later komt.
1 ding weet ik zeker ik doe nooit meer mee met de Ifbb klasse indelingen zijn niet echt plausibel, ybf heeft tenminste echte klasse indeling ookal sta je met zijn 3en, waren 24 atleten man man man, maar heb voor mezelf nieuwe doelen gesteld, fotoshoots.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostEffe updatje, zit nu aan de bak met chips.
Beginnerswedstrijd me reet, ik heb daar jongens bij de D zien lopen dat waren best monstertjes en echte beginners bijelkaar.
1e x was te licht getand omdat mijn begeleider te laat kwam, 1 call out gehad, nier bij de top 5 geeindigd.
Eerlijk toegegeven er waren wel betere gasten bij, alleen 1 waarvan ik dacht huh wtf?
1 ding weet ik zeker ik doe nooit meer mee met de Ifbb klasse indelingen zijn niet echt plausibel, ybf heeft tenminste echte klasse indeling ookal sta je met zijn 3en, waren 24 atleten man man man, maar heb voor mezelf nieuwe doelen gesteld, fotoshoots.
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostEffe updatje, zit nu aan de bak met chips.
1 ding weet ik zeker ik doe nooit meer mee met de Ifbb klasse indelingen zijn niet echt plausibel, ybf heeft tenminste echte klasse indeling ookal sta je met zijn 3en, waren 24 atleten man man man, maar heb voor mezelf nieuwe doelen gesteld, fotoshoots.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Wat een anticlimax dan. Heb je er zo hard voor gewerkt, maak de organisatie er een potje van. Toch mooi gedaan voor jezelf. Kan je trots op zijn."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostWat een anticlimax dan. Heb je er zo hard voor gewerkt, maak de organisatie er een potje van. Toch mooi gedaan voor jezelf. Kan je trots op zijn.
Comment
-
Op dbb is killy het er ook niet mee eens. Fotos van hem stonden in hey logje van gip. Ik vond die twee goed te vergelijken maar hij is dus niet eens een ronde verder gekomen. Hopelijk heeft tal meer geluk gehadBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Kritiek is 100% gegrond, er moeten geen C jongens maar in de D worden gegooid om zo leuke cijfertjes te houden en dat de klasses niet te groot zijn, de junior winnaar van 2011 zou hier laatste zijn geworden.
Tis jammer en hopelijk leert de org ervan."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
de indeling was idd niet correct heb alles gezien was er namelijk om een goede vriend davy waterschoot met zn vriendin ines die ook op podium stond te supportere mss doe ik volgend jaar wel mee maar naar wat ik dit jaar heb gezien tg mss niet met de flexcup ...allesins stonde idd wel wat buffe gaste tusse in elke categorie had je ook zo 1 waarvan je dacht wtf doet die daar tusse herinner mij de man met de baard een kleine chinees of vietnamees ook die egt niet paste tussen de rij en herinner me die ene klasse weet niet meer welke waar er zo een heel klein mannetje stond tussen egt kanjers van gasten die heel de tijd bevestiging vroeg aan zn collega of alles ng in orde was . wat ik wel spijtig vond was er waren een hoop gasten met een bovenlichaam dat egt top was maar de benen waren ver te zoeken en dat gaat dan ten koste van je punten natuurlijk beste vb vond ik die blonde met zn zwarte bril ( denk de enige van alle gasten die meededen die een bril had , die zijn bovenlichaam was egt top mooi gevormd goeie scherpte , goed vol enzz maar de benen egt een flop ...blijkbaar zijn er dus ng egt veel die niet veel belang hechten aan hun benen . er waren ook 2 16jarioge bij geloof ik of 1ne alvast waarvan die tg als hij zo verder doet wel ver kan geraken , conclusie flexcup was geslaagd maar of het eerlijk was dat is dan wat anders . mss volgend jaar dat ik zelf meedoe ! allesins proficiat degene die van hier hebben meegedaan en daar stonden !
Comment
-
Best triest om te lezen Ghames, want dit hoort natuurlijk veel beter he?Als mensen zoals jou komen kijken en het al niet goed vinden is dat iets waar wat mee gedaan moet worden.
Hoop dat die vriend het goed heeft gedaan heb je er fotoos van?
Wat me ook zo ter ore kwam is dat een dame een jaar lang had getraint voor de figure zonder pardon in de bikini klasse moest meedoen( die ging dus naar huis) een atleet die na 10 jaar weer wilde meedoen maar te goed was en deelname werd geweigerd!!Wat een kul want vokgens de regels moet je een aantal jaar wedstrijdloos te zijn geweest weer via een C wedstrijd moet beginnen, maar kan dat ook mis hebben(je zal maar 20 man aanhang mee hebben genomen?)"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: